Alvast gefeliciteerd hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef Renesite het volgende:
Voor het geval dat Patrick terugleestgelukkige eenmaandsverkering morgen
!
Ik ga aan het bier.
Leuken plaatjen.quote:
Alvast gefeliciteerd hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef Renesite het volgende:
Voor het geval dat Patrick terugleestgelukkige eenmaandsverkering morgen
!
Ik ga aan het bier.
Dat heb je goed geproefd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik proef wat kritiek op de moderne maatschappij.
Itunes is echt heel kut.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:49 schreef Lutte het volgende:
Waarom kan iTunes nooit doen wat ik vraag, namelijk een liedje op mijn iPod zetten, maar moeten er eerst dertien dingen geverifieerd, zestien dingen gemachtig, 87 dingen overgezet en elf keer mijn wachtwoord ingetypt worden?
omdat apps, updates en albumcovers ophalen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:49 schreef Lutte het volgende:
Waarom kan iTunes nooit doen wat ik vraag, namelijk een liedje op mijn iPod zetten, maar moeten er eerst dertien dingen geverifieerd, zestien dingen gemachtig, 87 dingen overgezet en elf keer mijn wachtwoord ingetypt worden?
Ik kan er echt niet mee omgaan. Je kunt niet één liedje erop zetten nee je moet de hele artiest of het hele album, het duurt lang, en het is gewoon kut.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:51 schreef Zeroku het volgende:
Apple heeft er voor zichzelf goed aan gedaan om iPod alleen via iTunes werkend te krijgen, anders was dat kutprogramma zo hard geflopt.
Daar vraag ik niet om! Hij moet gewoon één liedje erop zetten, en ik moet elke keer de laptop machtigen, terwijl ik dat dus al tig keer heb gedaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
omdat apps, updates en albumcovers ophalen?
Bestand toevoegen werkt hier gewoon tho.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet mee omgaan. Je kunt niet één liedje erop zetten nee je moet de hele artiest of het hele album, het duurt lang, en het is gewoon kut.
Ja van de laptop naar iTunes, maar van iTunes naar je iPod niet toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
je kan ook gewoon een liedje er op zetten hoor, maar het is al even geleden dat ik er mee gewerkt heb, heb zelf geen ipod gelukkig
Jawel. Je moet dan op je iPod klikken in iTunes, dan bovenin 'Muziek' en in plaats van de hele bibliotheek synchroniseren zelf kiezen o.i.d.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja van de laptop naar iTunes, maar van iTunes naar je iPod niet toch?
Dan kun je kiezen uit artiesten, albums, genres en afspeellijsten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:57 schreef Zeroku het volgende:
https://www.facebook.com/HelpNameMySonHarryPotter
[..]
Jawel. Je moet dan op je iPod klikken in iTunes, dan bovenin 'Muziek' en in plaats van de hele bibliotheek synchroniseren zelf kiezen o.i.d.
Ja, dan gooi je al je nummers die je op je iPod wilt hebben in een playlist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan kun je kiezen uit artiesten, albums, genres en afspeellijsten.
Maar'nummers niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |