Wie?quote:
Want?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:48 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, morgen naar de bank staatsobligaties kopen.
Geld staat veilig en het levert ook nog geld op.quote:
Ik dacht dat ie Donny heette.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gene uit het plaatje uit de spoiler. Deed mee aan het vorige seizoen van X Factor
Slaap lekkerquote:
Van Griekenland?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:48 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, morgen naar de bank staatsobligaties kopen.
Je ogen open doen helpt nog wel eensquote:
ik spoot net ook, kusjes op onze spuitsessiesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Wat een klote baggerweer
En het is benauwd.
En ik kreeg net mijn pregnylspuit in het ziekenhuis. Ging ik toch bijna van mijn stokkie
Werd helemaal lijkbleekIedereen bezorgd
Maar het gaat weer goed hoor
vorige keer had ik nergens last van, maar deze ging er hard inquote:
Oeh, wat zei ze?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Mehh..
Ik kreeg een mailtje van Yvonne
Over de hele dag verspreid ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:34 schreef PatriQue89 het volgende:
·één grapefruit of sinaasappel
·één ei
·twee bekers yoghurt halfvol
·twee beschuiten of geroosterde boterhammen
nomm
Nee, vanmiddag..quote:
Ben ik gek als ik dat best wel oke vind?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, vanmiddag..
net een beschuitje en sinaasappel, vanavond
·stukje gegrilde biefstuk
·één beker yoghurt halfvol
·één beschuit of geroosterde boterham
Het is een vetvrij dieet.. dus jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ben ik gek als ik dat best wel oke vind?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:42 schreef PatriQue89 het volgende:
en ik bedoel dat je het ok mag vinden, je bent niet gek
Hmmzzzz pm graagquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het is een vetvrij dieet.. dus jaik vind t nog best veel... kijken hoe t loopt
pizza margarita?quote:
En waar precies wil je die vanaf...mens...je hebt een figuurtje om van te snoepenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmzzzz pm graag![]()
Ik wil ook nog 5 kilo eraf
Mijn buikje en benenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
En waar precies wil je die vanaf...mens...je hebt een figuurtje om van te snoepen
Biefstuk!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, vanmiddag..
net een beschuitje en sinaasappel, vanavond
·stukje gegrilde biefstuk
·één beker yoghurt halfvol
·één beschuit of geroosterde boterham
ze is moddervet!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
En waar precies wil je die vanaf...mens...je hebt een figuurtje om van te snoepen
Jouw benen zijn echt slank....en ik heb geen buik gezien...terwijl ik heel veel Miran heb gezienquote:
ja, die striptease was echt toooo-much!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jouw benen zijn echt slank....en ik heb geen buik gezien...terwijl ik heel veel Miran heb gezien
Ik wil een plattere buikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jouw benen zijn echt slank....en ik heb geen buik gezien...terwijl ik heel veel Miran heb gezien
Ik heb wel eens een heel varken op. Die stoppen we dan in de grond en dan wordt ie gebraden door het zonnetje. Dat is in mijn cultuur heel gebruikelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ga vandaag voor t eerst zo'n groot stuk eten, ben benieuwd..
Ik vond het wel geilquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, die striptease was echt toooo-much!
Dat zegt mama ook de hele tijd: jij wilde toch trainen? En dan mag ik weer naar zolder voor een bak gehakt ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga kyra uitlaten en dan hard aan de slag hier, daar val je ook van af
Lekker over de Dommel(sch) varen!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:54 schreef Lutte het volgende:
We gaan met een bootje door Den Bosch varen, hoe toeristisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |