SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fuuu.. ik moet nog overleggen met broertje of ik op zijn kamer mag zitten
Gaat eens snel doen dan!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
want daar is de akoestiek beter?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
daar zit geen draagmuur tussen de router en mijn lappie en heb ik dus wel goed internet ontvangstquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:54 schreef LightLuke het volgende:
[..]
want daar is de akoestiek beter?
jij woont bij je ouders?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
op mijn kamer is de kans dat ik wegpleur velen malen groter
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mag niet
moet dus beneden gaan zitten
tis zijn kamer. hij wil er zelf zitten.. tja gelijk heeft hijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Beetje jammer...
Stout broertje dus!
Etenstijd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het is wel akelig rustig.. hoop dat t vanavond wel iets drukker is
quote:01. 446 WickedTunes
02. 426 Knetterkrankjorum
03. 318 Symphonic
04. 253 JJH
zijn ze ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dan zijn je ouders al erug oud uitgaande op je leeftijd in je profiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:01 schreef ToT het volgende:
Ik uurtje invullen? Nu?
Ja/Nee/Geen mening/Flikker op, ouwe lul! ?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:01 schreef ToT het volgende:
Ik uurtje invullen? Nu?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
Jullie favo user is terug!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als jij dat wilt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:01 schreef ToT het volgende:
Ik uurtje invullen? Nu?
na dit nr doe ik guppy uitquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
na dit nr doe ik guppy uit
Zit ook wel weer wat in ja...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis zijn kamer. hij wil er zelf zitten.. tja gelijk heeft hij
Welkom ToTquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:58 schreef ToT het volgende:
Ben weer thuis!
Zal ik ff een uurtje invullen?
Ja! Werk eens door jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hmzz ik laat me wel verassen dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee man!
Nog geen idee!Ben net thuis, heb niks voorbereid!
spammer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:08 schreef Myraela het volgende:
Oh, aangezien hier wel dagelijks actieve FOK!kers zitten, even een tipje.
Het Grote Fok! Maffia Spel, opnieuw #1 is echt een onwijs tof spel.
ahum, wat is dat voor lijst? Niet dat ik niet blij ben dat ik bovenaan sta, bij die quiz ging het zo rukquote:
Jouwe is Hak op Takquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
Hak op de tak?
Mijn show idee jatten!![]()
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:08 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ahum, wat is dat voor lijst? Niet dat ik niet blij ben dat ik bovenaan sta, bij die quiz ging het zo ruk
Scheelt 1 letter!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jouwe is Hak op Tak. Heul wat anders
.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
Whahahahahaha![]()
![]()
Wel een lekkere plaat.![]()
![]()
Wil je trouwens zippy's erbij, want dat kan ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:12 schreef LightLuke het volgende:
Even alle inzendingen tot nu toe voor vrijdag beluisterd, zitten echt mooie tussen!Keep em coming!
Ik heb een heleboel kanalen voor mijn muziek dus grote kans dat ik hem hebquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wil je trouwens zippy's erbij, want dat kan ik niet
Okeeeeeeeee, zomerliedjes he? In je pm of dm?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:14 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Ik heb een heleboel kanalen voor mijn muziek dus grote kans dat ik hem heb
Jup, aan jou de keusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Okeeeeeeeee, zomerliedjes he? In je pm of dm?
ik heb zonder zippy's gedaan.. is dat erg?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:12 schreef LightLuke het volgende:
Even alle inzendingen tot nu toe voor vrijdag beluisterd, zitten echt mooie tussen!Keep em coming!
Neehoor want ze staan allemaal op spotifyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb zonder zippy's gedaan.. is dat erg?
Wanneer wordt je gecremeerd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzz ik laat me wel verassen dan.![]()
Ik ga echt op tijd nog wat inzendingen doen maar eehm ik moet er goed over denken enzo. Mn kennis van namen en platen enzo is niet goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:12 schreef LightLuke het volgende:
Kan jij niet tellen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Scheelt 1 letter!Ik noem t plagiaat.
Al stuur je ze 1 uur van te vorenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga echt op tijd nog wat inzendingen doen maar eehm ik moet er goed over denken enzo. Mn kennis van namen en platen enzo is niet goed.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:18 schreef WickedTunes het volgende:
Ja, 4voeters: en je kijkt naar mn reet met de ogen van een keurslager!
Nogal een verschilquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:21 schreef STING het volgende:
ToT, heb je niet toevallig zonnesteek opgelopen?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:21 schreef STING het volgende:
ze zijn sinds een zondag bezig met onderhoud bij radionomy, dan wil het een en anders soms niet werkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:21 schreef LightLuke het volgende:
Volgens mij werkt dat plaatje in de OP niet helemaal "0 luisteraars" geloof er niks van
Whehehehe ach, gewoon ff imago-slopend te werk gaan!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:21 schreef STING het volgende:
Lekker freaken moet zo af en toe ook kunnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehehe ach, gewoon ff imago-slopend te werk gaan!
Mijn Glee show was zo'n momentquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehehe ach, gewoon ff imago-slopend te werk gaan!
Niet zo lopen meuten blondje!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nogal een verschil. Neutronenbommensticker is een woord, maar absoluut niet 1 letter
.
Ah jammer dat ik die gemist hebquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:24 schreef Viro het volgende:
oh en goede avond allemaal
ik voel me vies![]()
Oh crap.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man! Ja ik ga zo ook nog wel 1 of 2 metalnummers draaien hoor!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben aan het "slettenbakken" (zoals faye dat heel mooi verwoord)
Neee, gewoon slettenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja, Hoederplankquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:29 schreef JJH het volgende:
Als je toch zo bezig bent ToT, kun je dan ook nog wat van Opgezwolle draaien?
Denk niet dat ToT dat heeftquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:29 schreef JJH het volgende:
Heb ik niet, sorry.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:29 schreef JJH het volgende:
Euhm vandaag met buurmeisje van 20 gaan "chillen", die een crush op mij heeft. Heb er stiekem van genotenquote:
ah okquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik niet, sorry.
Maar hier eindigt de Nederlandse rap voor mij ook nu!
JAAAAAAAAAA! Met zo'n slettenbak als jij maak je volle kroegen blij,quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Is dat alles?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Euhm vandaag met buurmeisje van 20 gaan "chillen", die een crush op mij heeft. Heb er stiekem van genoten
[..]
ah ok
En dan haar hart breken door te zeggen dat 't niks wordt maar dat het leuk was voor zolang het duurde?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Euhm vandaag met buurmeisje van 20 gaan "chillen", die een crush op mij heeft. Heb er stiekem van genoten
[..]
ah ok
Hehehe die rap is agelopen hoor!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:31 schreef Viro het volgende:
Dit trek ik al na 1 nummer niet. Heb met moeite 2,5 nummer kunnen aanhoren. Ik mute, no offence ToT
Hoe erg?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:30 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
ah ok
ik houd alle opties open, maar voorlopig zit het er niet in. Ze weet wat er aan de hand is en ze begrijpt hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan haar hart breken door te zeggen dat 't niks wordt maar dat het leuk was voor zolang het duurde?
Ja ToT valt er soms af.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:33 schreef WickedTunes het volgende:
valt de stream bij jullie soms ook weg?
Is 2x gebeurt nu. Niet echt boeie dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:35 schreef ToT het volgende:
Ow kut!Hmmm ben wel wat aan het downloaden, maar dat zou niet uit moeten maken....
best wel erg voor iemand die 2 weken single isquote:
"chillen" <--- gaat er dan geenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja all1 chillen en genieten vind ik niet echt iets om je vies van te voelen.
Ik had liever dat je reageerde op mijn prachtige liedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:34 schreef Viro het volgende:
[..]
ik houd alle opties open, maar voorlopig zit het er niet in. Ze weet wat er aan de hand is en ze begrijpt het
welke liedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had liever dat je reageerde op mijn prachtige lied.
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA! Met zo'n slettenbak als jij maak je volle kroegen blij,
van voor tot achter in de zaak sla jij de chicks aan de haak!
En ook al lopen er dan soms enkele hypocrieten,
de hele tent die kan en mag van jou geniehiieeeeten!
*Zingt verder
quote:
ach ja afhankelijk van situatiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
"Chillen" lees ik niet als neuken hoor!
"Chillen" lees ik niet als neuken hoor!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:35 schreef Viro het volgende:
[..]
best wel erg voor iemand die 2 weken single is
[..]
"chillen" <--- gaat er dan geen [ afbeelding ] bij jou branden?
Hehehe klopt, ik had het gelezen toen hij dat zei!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, ToT, volgens Drizzt is Iron Maiden geen metal maar Hard Rock. Dat je het even weet.
You screeeewed herquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:35 schreef Viro het volgende:
[..]
best wel erg voor iemand die 2 weken single is
[..]
"chillen" <--- gaat er dan geen [ afbeelding ] bij jou branden?
Euh, jij begint ermee te pochenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:38 schreef Viro het volgende:
maar waarom is iedereen geïnteresseerd in mijn leven als mannelijk slet?
Ik vind plas en poepseks wel degelijk viesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je je dan vies hoeft te voelen hoor.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:38 schreef Viro het volgende:
maar waarom is iedereen geïnteresseerd in mijn leven als mannelijk slet?
quote:
sorry Samzz, IM is heavy metal, wel latere Britse metal, maar toch metal. Hoor je aan de zangstem, gitaarsolo's en thema's in de songs.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, ToT, volgens Drizzt is Iron Maiden geen metal maar Hard Rock. Dat je het even weet.
Heeft Viro dat gedaan met zn buurmeisje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind plas en poepseks wel degelijk vies.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heeft Viro dat gedaan met zn buurmeisje?![]()
Ja dan mag hij zich wel vies voelen ja.![]()
ik meld me af voor marathon als jij het kinky vind om bij iemand in de bakkes te schijtenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je niet even lekker in haar bek gescheten?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:43 schreef WickedTunes het volgende:
Tis zweeds of fins, maar klinkt zuid-limburgs...
't is van de Faroë-eilanden en heeft iets van Deens weg!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:43 schreef WickedTunes het volgende:
Tis zweeds of fins, maar klinkt zuid-limburgs...
Ik zal me inhouden!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:43 schreef Viro het volgende:
[..]
ik meld me af voor marathon als jij het kinky vind om bij iemand in de bakkes te schijten
Lees eens goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:40 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
sorry Samzz, IM is heavy metal, wel latere Britse metal, maar toch metal. Hoor je aan de zangstem, gitaarsolo's en thema's in de songs.
ah vandaar...collega is deens, dus hoorde bekend accentquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
't is van de Faroë-eilanden en heeft iets van Deens weg!
volgens Drizzt, juist... hahaquote:
Is Outpost z'n PC niet voldoende dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:46 schreef Viro het volgende:
Oh en ik denk dat ik mijn pc en hele zooi in de metro moet meenemen. Geen auto beschikbaar voor vrijdag
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:46 schreef EggsTC het volgende:
smeerlappen, zodra de kat van huis is he.. ik zie het alweer. Allemaal terug in jullie hok!!!11
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:46 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
volgens Drizzt, juist... haha
Wel leuk dat ik door radio49 nu meer metal luister / leer kennen!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:46 schreef Viro het volgende:
Oh en ik denk dat ik mijn pc en hele zooi in de metro moet meenemen. Geen auto beschikbaar voor vrijdag
ik neem pc (voor leechen van muziek) en router (wifi en meerdere i-net aansluiten) enzo mee want outpost heeft maar 1 aansluitingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:47 schreef STING het volgende:
[..]
Is Outpost z'n PC niet voldoende dan?
Of wordt het gelijk een DJ LAN party?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:46 schreef EggsTC het volgende:
smeerlappen, zodra de kat van huis is he.. ik zie het alweer. Allemaal terug in jullie hok!!!11
Ik deed helemaal niksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:46 schreef EggsTC het volgende:
Ik dacht nog bij die post... ojee daar gaan de raggende manne aankomen hoor hahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:48 schreef JJH het volgende:
Dees zag ik ook zo niet aankomen.
Bob Fosco.
Dus drie in totaal?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
Oei, de komende drie dagen voor nog twee paarden zorgen.
Inkoppertje toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:49 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik dacht nog bij die post... ojee daar gaan de raggende manne aankomen hoor haha
Denk niet dat mijn pc t aan kan. Daarbij heeft Viro alles op zn pc staan zodat t zo over gegooid kan worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:47 schreef STING het volgende:
[..]
Is Outpost z'n PC niet voldoende dan?
Of wordt het gelijk een DJ LAN party?
wat doen we danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:46 schreef EggsTC het volgende:
Twee staan in Duitslandquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:49 schreef STING het volgende:
[..]
Dus drie in totaal?
Je krijgt het nog druk
Ik heb er ook wel zin in ja!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin in zaterdag. Volgens mij wordt 't wel gaaf
.
oh dat is alleen die smerige outpostquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik bekken schijten enzo!!!11
Hallo trouwens![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik bekken schijten enzo!!!11
Hallo trouwens![]()
Detailsquote:
Ik doe 't ook graagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:51 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zeg in jouw geval niet zo heel veel
wordt geen donder aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel zin in ja!![]()
Ik denk dat t epiche shizzle gaat worden.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik zat aan pizza te denkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel zin in ja!![]()
Ik denk dat t epiche shizzle gaat worden.
![]()
Smakelijk!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:52 schreef Viro het volgende:
Oeh eten is klaar. Tot later anders tot morgen
Eetsequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:52 schreef Viro het volgende:
Is het ookquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat aan pizza te denken. Paar pizza'tjes in de oven en een lekker slice pizza
.
Schmecklichquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:52 schreef Viro het volgende:
Ik heb een heul klein oventje maar dat kan wel ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat aan pizza te denken. Paar pizza'tjes in de oven en een lekker slice pizza
.
Als het lekker weer is met de fiets.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ook. En het is om de hoek, dus de afstand maakt geen flikker uit
.
Ik weet alleen nog niet of ik op de fiets ga of met de auto.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wordt geen donder aanHeuy jullie komen hier heen dus eehm das altijd leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hihihiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Als het lekker weer is met de fiets.
Hoor wie het zegt, ik ga bij wijze van nog me de auto naar de buurman.
Had jij nu een AH in de buurt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een heul klein oventje maar dat kan wel ja.
Ik ben heul niet vies...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dat is alleen die smerige outpost
en hoi
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:56 schreef Viro het volgende:
Thnx allen
Heel toepasselijk nummer ToTvoor mij althans
ok en ben ik echt weg
Ok, denk dat ik daar dan zaterdag wat haalquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik kijk er op als ik uit mn raam kijk.
Zit een Gall en Gall naast.
Doet bijna iedereen denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, denk dat ik daar dan zaterdag wat haalBij de AH
hoezo thema radio?quote:
die gaan erg blij zijn met de meetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:57 schreef Viro het volgende:
Lol iedereen gaat de AH en Gall& Gall bij outpost om de hoek op vrijdag en zaterdag leeg kopen
Ja ik hoop dat ze een goede voorraad hebben zaterdagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:57 schreef Viro het volgende:
Lol iedereen gaat de AH en Gall& Gall bij outpost om de hoek op vrijdag en zaterdag leeg kopen
Alleen zijn buren iets minderquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die gaan erg blij zijn met de meet
jongeren gebouw.. ze moeten niet zeurenquote:
Zal ook wel loslopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jongeren gebouw.. ze moeten niet zeuren
Er komen bij die AH en Gall & Gall meer mensen dan all1 uit mijn flat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jongeren gebouw.. ze moeten niet zeuren
Pallets met kratten bier enzo. Dozen vol pizza's en sterke drank.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ze een goede voorraad hebben zaterdag
Ze krijgen vd week allemaal een briefje in de bus. Dus weten ze wat er komen gaat en zullen ze niet snel gaan zeuren.quote:
Heel slim.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze krijgen vd week allemaal een briefje in de bus. Dus weten ze wat er komen gaat en zullen ze niet snel gaan zeuren.
picsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
Tekening bijna af. Ik ga als een speeeeeeer
.
You go girl!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
Tekening bijna af. Ik ga als een speeeeeeer
.
Ja ook dat ja. Maar de AH hier is niet zo heel groot en er komen 2 wijken boodschappen doen dus eehm ik hoop dat er nog wat is als men hier is en wil gaan shoppen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Pallets met kratten bier enzo. Dozen vol pizza's en sterke drank.
Da's altijd zo!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:02 schreef STING het volgende:
Boes
Al was het in m'n herinneringen leuker
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:03 schreef Zokunen het volgende:
Zo ben er ook weer, maar wat een tering hitte.
Is dat een typo of staat dat er echt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:02 schreef STING het volgende:
De Knettersekse dierenshow, ben benieuwd
Ook al zou het een typo zijn, dan zou het er ook echt staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat een typo of staat dat er echt?.
Ja dat hoorde ik ook toen ik t aan t typen was maar dacht ach fuck it ik post t gewoon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is lang geleden, en Bert doet ook mee.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ook al zou het een typo zijn, dan zou het er ook echt staan
Komt wel goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De kwaliteit van sommige nummers is wel ruk.. sorry daarvoor
ken ik niet, maar klinkt erg fijn!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ging laatst de liedjes voorluisteren snachts..
toen heb ik deze 4 keer geluisterdhelemaal losgaan
Blues brothers manquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:12 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ken ik niet, maar klinkt erg fijn!
Dees had ik jou toch ook gestuurd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het is niet alleen maar troep wat langskomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |