Heel slim.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze krijgen vd week allemaal een briefje in de bus. Dus weten ze wat er komen gaat en zullen ze niet snel gaan zeuren.
picsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
Tekening bijna af. Ik ga als een speeeeeeer
.
You go girl!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
Tekening bijna af. Ik ga als een speeeeeeer
.
Ja ook dat ja. Maar de AH hier is niet zo heel groot en er komen 2 wijken boodschappen doen dus eehm ik hoop dat er nog wat is als men hier is en wil gaan shoppen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Pallets met kratten bier enzo. Dozen vol pizza's en sterke drank.
Da's altijd zo!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:02 schreef STING het volgende:
Boes
Al was het in m'n herinneringen leuker
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:03 schreef Zokunen het volgende:
Zo ben er ook weer, maar wat een tering hitte.
Is dat een typo of staat dat er echt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:02 schreef STING het volgende:
De Knettersekse dierenshow, ben benieuwd
Ook al zou het een typo zijn, dan zou het er ook echt staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat een typo of staat dat er echt?.
Ja dat hoorde ik ook toen ik t aan t typen was maar dacht ach fuck it ik post t gewoon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is lang geleden, en Bert doet ook mee.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ook al zou het een typo zijn, dan zou het er ook echt staan
Komt wel goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De kwaliteit van sommige nummers is wel ruk.. sorry daarvoor
ken ik niet, maar klinkt erg fijn!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ging laatst de liedjes voorluisteren snachts..
toen heb ik deze 4 keer geluisterdhelemaal losgaan
Blues brothers manquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:12 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ken ik niet, maar klinkt erg fijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |