ik meld me af voor marathon als jij het kinky vind om bij iemand in de bakkes te schijtenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je niet even lekker in haar bek gescheten?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:43 schreef WickedTunes het volgende:
Tis zweeds of fins, maar klinkt zuid-limburgs...
't is van de Faroë-eilanden en heeft iets van Deens weg!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:43 schreef WickedTunes het volgende:
Tis zweeds of fins, maar klinkt zuid-limburgs...
Ik zal me inhouden!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:43 schreef Viro het volgende:
[..]
ik meld me af voor marathon als jij het kinky vind om bij iemand in de bakkes te schijten
Lees eens goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:40 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
sorry Samzz, IM is heavy metal, wel latere Britse metal, maar toch metal. Hoor je aan de zangstem, gitaarsolo's en thema's in de songs.
ah vandaar...collega is deens, dus hoorde bekend accentquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
't is van de Faroë-eilanden en heeft iets van Deens weg!
volgens Drizzt, juist... hahaquote:
Is Outpost z'n PC niet voldoende dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:46 schreef Viro het volgende:
Oh en ik denk dat ik mijn pc en hele zooi in de metro moet meenemen. Geen auto beschikbaar voor vrijdag
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:46 schreef EggsTC het volgende:
smeerlappen, zodra de kat van huis is he.. ik zie het alweer. Allemaal terug in jullie hok!!!11
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:46 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
volgens Drizzt, juist... haha
Wel leuk dat ik door radio49 nu meer metal luister / leer kennen!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:46 schreef Viro het volgende:
Oh en ik denk dat ik mijn pc en hele zooi in de metro moet meenemen. Geen auto beschikbaar voor vrijdag
ik neem pc (voor leechen van muziek) en router (wifi en meerdere i-net aansluiten) enzo mee want outpost heeft maar 1 aansluitingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:47 schreef STING het volgende:
[..]
Is Outpost z'n PC niet voldoende dan?
Of wordt het gelijk een DJ LAN party?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:46 schreef EggsTC het volgende:
smeerlappen, zodra de kat van huis is he.. ik zie het alweer. Allemaal terug in jullie hok!!!11
Ik deed helemaal niksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:46 schreef EggsTC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |