Neee, gewoon slettenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben aan het "slettenbakken" (zoals faye dat heel mooi verwoord)
Ja, Hoederplankquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:29 schreef JJH het volgende:
Als je toch zo bezig bent ToT, kun je dan ook nog wat van Opgezwolle draaien?
Denk niet dat ToT dat heeftquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:29 schreef JJH het volgende:
Heb ik niet, sorry.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:29 schreef JJH het volgende:
Euhm vandaag met buurmeisje van 20 gaan "chillen", die een crush op mij heeft. Heb er stiekem van genotenquote:
ah okquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik niet, sorry.
Maar hier eindigt de Nederlandse rap voor mij ook nu!
JAAAAAAAAAA! Met zo'n slettenbak als jij maak je volle kroegen blij,quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben aan het "slettenbakken" (zoals faye dat heel mooi verwoord)
Is dat alles?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Euhm vandaag met buurmeisje van 20 gaan "chillen", die een crush op mij heeft. Heb er stiekem van genoten
[..]
ah ok
En dan haar hart breken door te zeggen dat 't niks wordt maar dat het leuk was voor zolang het duurde?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Euhm vandaag met buurmeisje van 20 gaan "chillen", die een crush op mij heeft. Heb er stiekem van genoten
[..]
ah ok
Hehehe die rap is agelopen hoor!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:31 schreef Viro het volgende:
Dit trek ik al na 1 nummer niet. Heb met moeite 2,5 nummer kunnen aanhoren. Ik mute, no offence ToT
Hoe erg?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:30 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
ah ok
ik houd alle opties open, maar voorlopig zit het er niet in. Ze weet wat er aan de hand is en ze begrijpt hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan haar hart breken door te zeggen dat 't niks wordt maar dat het leuk was voor zolang het duurde?
Ja ToT valt er soms af.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:33 schreef WickedTunes het volgende:
valt de stream bij jullie soms ook weg?
Is 2x gebeurt nu. Niet echt boeie dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:35 schreef ToT het volgende:
Ow kut!Hmmm ben wel wat aan het downloaden, maar dat zou niet uit moeten maken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |