Inkoppertje toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:49 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik dacht nog bij die post... ojee daar gaan de raggende manne aankomen hoor haha
Denk niet dat mijn pc t aan kan. Daarbij heeft Viro alles op zn pc staan zodat t zo over gegooid kan worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:47 schreef STING het volgende:
[..]
Is Outpost z'n PC niet voldoende dan?
Of wordt het gelijk een DJ LAN party?
wat doen we danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:46 schreef EggsTC het volgende:
smeerlappen, zodra de kat van huis is he.. ik zie het alweer. Allemaal terug in jullie hok!!!11
Twee staan in Duitslandquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:49 schreef STING het volgende:
[..]
Dus drie in totaal?
Je krijgt het nog druk
Ik heb er ook wel zin in ja!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin in zaterdag. Volgens mij wordt 't wel gaaf
.
oh dat is alleen die smerige outpostquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik bekken schijten enzo!!!11
Hallo trouwens![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik bekken schijten enzo!!!11
Hallo trouwens![]()
Detailsquote:
Ik doe 't ook graagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:51 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zeg in jouw geval niet zo heel veel
wordt geen donder aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel zin in ja!![]()
Ik denk dat t epiche shizzle gaat worden.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik zat aan pizza te denkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel zin in ja!![]()
Ik denk dat t epiche shizzle gaat worden.
![]()
Smakelijk!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:52 schreef Viro het volgende:
Oeh eten is klaar. Tot later anders tot morgen
Eetsequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:52 schreef Viro het volgende:
Is het ookquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat aan pizza te denken. Paar pizza'tjes in de oven en een lekker slice pizza
.
Schmecklichquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:52 schreef Viro het volgende:
Ik heb een heul klein oventje maar dat kan wel ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat aan pizza te denken. Paar pizza'tjes in de oven en een lekker slice pizza
.
Als het lekker weer is met de fiets.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ook. En het is om de hoek, dus de afstand maakt geen flikker uit
.
Ik weet alleen nog niet of ik op de fiets ga of met de auto.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wordt geen donder aanHeuy jullie komen hier heen dus eehm das altijd leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hihihiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Als het lekker weer is met de fiets.
Hoor wie het zegt, ik ga bij wijze van nog me de auto naar de buurman.
Had jij nu een AH in de buurt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een heul klein oventje maar dat kan wel ja.
Ik ben heul niet vies...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dat is alleen die smerige outpost
en hoi
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:56 schreef Viro het volgende:
Thnx allen
Heel toepasselijk nummer ToTvoor mij althans
ok en ben ik echt weg
Ok, denk dat ik daar dan zaterdag wat haalquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik kijk er op als ik uit mn raam kijk.
Zit een Gall en Gall naast.
Doet bijna iedereen denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, denk dat ik daar dan zaterdag wat haalBij de AH
hoezo thema radio?quote:
die gaan erg blij zijn met de meetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:57 schreef Viro het volgende:
Lol iedereen gaat de AH en Gall& Gall bij outpost om de hoek op vrijdag en zaterdag leeg kopen
Ja ik hoop dat ze een goede voorraad hebben zaterdagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:57 schreef Viro het volgende:
Lol iedereen gaat de AH en Gall& Gall bij outpost om de hoek op vrijdag en zaterdag leeg kopen
Alleen zijn buren iets minderquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die gaan erg blij zijn met de meet
jongeren gebouw.. ze moeten niet zeurenquote:
Zal ook wel loslopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jongeren gebouw.. ze moeten niet zeuren
Er komen bij die AH en Gall & Gall meer mensen dan all1 uit mijn flat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jongeren gebouw.. ze moeten niet zeuren
Pallets met kratten bier enzo. Dozen vol pizza's en sterke drank.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ze een goede voorraad hebben zaterdag
Ze krijgen vd week allemaal een briefje in de bus. Dus weten ze wat er komen gaat en zullen ze niet snel gaan zeuren.quote:
Heel slim.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze krijgen vd week allemaal een briefje in de bus. Dus weten ze wat er komen gaat en zullen ze niet snel gaan zeuren.
picsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
Tekening bijna af. Ik ga als een speeeeeeer
.
You go girl!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
Tekening bijna af. Ik ga als een speeeeeeer
.
Ja ook dat ja. Maar de AH hier is niet zo heel groot en er komen 2 wijken boodschappen doen dus eehm ik hoop dat er nog wat is als men hier is en wil gaan shoppen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Pallets met kratten bier enzo. Dozen vol pizza's en sterke drank.
Da's altijd zo!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:02 schreef STING het volgende:
Boes
Al was het in m'n herinneringen leuker
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:03 schreef Zokunen het volgende:
Zo ben er ook weer, maar wat een tering hitte.
Is dat een typo of staat dat er echt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:02 schreef STING het volgende:
De Knettersekse dierenshow, ben benieuwd
Ook al zou het een typo zijn, dan zou het er ook echt staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat een typo of staat dat er echt?.
Ja dat hoorde ik ook toen ik t aan t typen was maar dacht ach fuck it ik post t gewoon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is lang geleden, en Bert doet ook mee.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ook al zou het een typo zijn, dan zou het er ook echt staan
Komt wel goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De kwaliteit van sommige nummers is wel ruk.. sorry daarvoor
ken ik niet, maar klinkt erg fijn!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ging laatst de liedjes voorluisteren snachts..
toen heb ik deze 4 keer geluisterdhelemaal losgaan
Blues brothers manquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:12 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ken ik niet, maar klinkt erg fijn!
Dees had ik jou toch ook gestuurd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het is niet alleen maar troep wat langskomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |