Jup, aan jou de keusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Okeeeeeeeee, zomerliedjes he? In je pm of dm?
ik heb zonder zippy's gedaan.. is dat erg?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:12 schreef LightLuke het volgende:
Even alle inzendingen tot nu toe voor vrijdag beluisterd, zitten echt mooie tussen!Keep em coming!
Neehoor want ze staan allemaal op spotifyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb zonder zippy's gedaan.. is dat erg?
Wanneer wordt je gecremeerd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzz ik laat me wel verassen dan.![]()
Ik ga echt op tijd nog wat inzendingen doen maar eehm ik moet er goed over denken enzo. Mn kennis van namen en platen enzo is niet goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:12 schreef LightLuke het volgende:
Even alle inzendingen tot nu toe voor vrijdag beluisterd, zitten echt mooie tussen!Keep em coming!
Kan jij niet tellen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Scheelt 1 letter!Ik noem t plagiaat.
Al stuur je ze 1 uur van te vorenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga echt op tijd nog wat inzendingen doen maar eehm ik moet er goed over denken enzo. Mn kennis van namen en platen enzo is niet goed.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:18 schreef WickedTunes het volgende:
Ja, 4voeters: en je kijkt naar mn reet met de ogen van een keurslager!
Nogal een verschilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |