Hmzz ik laat me wel verassen dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee man!
Nog geen idee!Ben net thuis, heb niks voorbereid!
spammer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:08 schreef Myraela het volgende:
Oh, aangezien hier wel dagelijks actieve FOK!kers zitten, even een tipje.
Het Grote Fok! Maffia Spel, opnieuw #1 is echt een onwijs tof spel.
ahum, wat is dat voor lijst? Niet dat ik niet blij ben dat ik bovenaan sta, bij die quiz ging het zo rukquote:
Jouwe is Hak op Takquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
Hak op de tak?
Mijn show idee jatten!![]()
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:08 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ahum, wat is dat voor lijst? Niet dat ik niet blij ben dat ik bovenaan sta, bij die quiz ging het zo ruk
Scheelt 1 letter!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jouwe is Hak op Tak. Heul wat anders
.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
Whahahahahaha![]()
![]()
Wel een lekkere plaat.![]()
![]()
Wil je trouwens zippy's erbij, want dat kan ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:12 schreef LightLuke het volgende:
Even alle inzendingen tot nu toe voor vrijdag beluisterd, zitten echt mooie tussen!Keep em coming!
Ik heb een heleboel kanalen voor mijn muziek dus grote kans dat ik hem hebquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wil je trouwens zippy's erbij, want dat kan ik niet
Okeeeeeeeee, zomerliedjes he? In je pm of dm?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:14 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Ik heb een heleboel kanalen voor mijn muziek dus grote kans dat ik hem heb
Jup, aan jou de keusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Okeeeeeeeee, zomerliedjes he? In je pm of dm?
ik heb zonder zippy's gedaan.. is dat erg?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:12 schreef LightLuke het volgende:
Even alle inzendingen tot nu toe voor vrijdag beluisterd, zitten echt mooie tussen!Keep em coming!
Neehoor want ze staan allemaal op spotifyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb zonder zippy's gedaan.. is dat erg?
Wanneer wordt je gecremeerd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzz ik laat me wel verassen dan.![]()
Ik ga echt op tijd nog wat inzendingen doen maar eehm ik moet er goed over denken enzo. Mn kennis van namen en platen enzo is niet goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:12 schreef LightLuke het volgende:
Kan jij niet tellen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Scheelt 1 letter!Ik noem t plagiaat.
Al stuur je ze 1 uur van te vorenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga echt op tijd nog wat inzendingen doen maar eehm ik moet er goed over denken enzo. Mn kennis van namen en platen enzo is niet goed.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:18 schreef WickedTunes het volgende:
Ja, 4voeters: en je kijkt naar mn reet met de ogen van een keurslager!
Nogal een verschilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |