Jij bent 14, dat leer je nog welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:20 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Nou dan blokkeer je hem toch gewoon
Is ie te lief voorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:20 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Nou dan blokkeer je hem toch gewoon
Ik ben twaalf, wat is dit?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:21 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Jij bent 14, dat leer je nog wel
16quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:21 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Jij bent 14, dat leer je nog wel
tentoomquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:23 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Een tentoomstelling van de pinda hersenen van deze kalende man
Ok ok, explains a lot.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:23 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Een tentoomstelling van de pinda hersenen van deze kalende man
Kan ik niet. Hij moet dan huilen. Ik zorg wel dat iemand anders het voor mij doetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:28 schreef Coldwater het volgende:
Zeg gewoon dat ie op moet tyfen en profit.
Dit duidt op een zwakker karakter die snel opgeeft, geen discipline, en watermeloen in de woonkamer eet-gewoonte. Geweigerd.nlquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:29 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Kan ik niet. Hij moet dan huilen. Ik zorg wel dat iemand anders het voor mij doet
Hij moet huilen ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:29 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Kan ik niet. Hij moet dan huilen. Ik zorg wel dat iemand anders het voor mij doet
Pedo gaat ver. Die droeftoeter is nu 27 en ik 20.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:39 schreef Chillerd het volgende:
Doe niet moeilijk en zeg dat ie bij een ander speeltuintje kleine meisjes moet lastig gaan vallen , hij is gewoon een pedo
Mijn ex is gewoon een geile ventquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:36 schreef Aaardappel het volgende:
Jij gaat vreemd met je ex? Vuile kuthoer.![]()
Jij hebt helemaal geen recht op klagen.
Sweet valley high en breaker high, die goeie ouwe tijd.quote:
Maar het maakt je OP niet makkelijker om te volgen.. wie heeft het dus met wie gedaan en waarom maakt het uit?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:44 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Sweet valley high en breaker high, die goeie ouwe tijd.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:42 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Mijn ex is gewoon een geile vent
Ik heb het met mijn ex gedaan en nu vind een random gozer dat ik het moet uitmaken met mijn vriend en hij vond het nodig erbij te vertellen dat hij ook heus wel seks had, en weer contact met lord knows who in een poging mij jaloers te maken. Echter is het niet jaloezie maar irritatie dat ik ervaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:45 schreef linpunt het volgende:
[..]
Maar het maakt je OP niet makkelijker om te volgen.. wie heeft het dus met wie gedaan en waarom maakt het uit?
quote:
Zet dit even onder je OP:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:47 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn ex gedaan en nu vind een random gozer dat ik het moet uitmaken met mijn vriend en hij vond het nodig erbij te vertellen dat hij ook heus wel seks had, en weer contact met lord knows who in een poging mij jaloers te maken. Echter is het niet jaloezie maar irritatie dat ik ervaar.
Maar jij bent toch hartstikke leukquote:
Soort zoekt soort en als je leuk bent heb je veel keus. Relatief gezien heb je dan weer minder vervelende jongens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je een leuk meisje bent kan je jongens niet irritant vinden?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
Soort zoekt soort en als je leuk bent heb je veel keus. Relatief gezien heb je dan weer minder vervelende jongens.
Als je weinig keus hebt... krijg je veel vervelende jongens? Lijkt mij juist andersom...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
Soort zoekt soort en als je leuk bent heb je veel keus. Relatief gezien heb je dan weer minder vervelende jongens.
quote:
Als je weinig keus hebt zijn meestal alle jongens kut. Ik zeg dan ook relatief. Maar het is niet zo dat het percentage meegaat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je weinig keus hebt... krijg je veel vervelende jongens? Lijkt mij juist andersom...
Jouw definitie van vervelend is eigenlijk gewoon slecht bij de vrouwen? Of watquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
[..]
Als je weinig keus hebt zijn meestal alle jongens kut. Ik zeg dan ook relatief. Maar het is niet zo dat het percentage meegaat.
Stel er zijn 10 jongens waarvan 3 niet vervelend. Als weinig jongens je in de kroeg aanspreken is de kans groter dat ze allemaal vervelend zijn.
dit dus!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:36 schreef Aaardappel het volgende:
Je zat wel aardig in de buurt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 06:51 schreef Floxcie het volgende:
TS wilt populair zijn maar heeft nu een stalker. OP niet gelezen, ga ik ook niet doen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:01 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Kan wel, maar je bent en blijft gewoon een hoer.
Dit dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:36 schreef Aaardappel het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:26 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hoho wacht even: Je bent vreemd gegaan met je ex terwijl je een relatie hebt en je zegt:
'sommige jongens?'Royal Sadness
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:49 schreef Hater het volgende:
TS is een hoer die het normaal vind om vreemd te gaan. Dat je reet kapod geneukt mag worden door een 35cm negerlul. Vieze knakker slet.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:22 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
Ik ben een 16-jarige slet die al 10 x genomen is op de schoolwc's.
jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:18 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dolfijntjeslove zit je hoog he
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:19 schreef Hugo_BossTroll het volgende:
[..]
jamijn moeder ging dood aan DolfijntjesLove
Mensen die pretenderen niet vreemd te gaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:26 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hoho wacht even: Je bent vreemd gegaan met je ex terwijl je een relatie hebt en je zegt:
'sommige jongens?'Royal Sadness
Misschien dat het in jouw circle of Sluts normaal is, maar de rest van normaal Nederland denkt er anders over.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:26 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Mensen die pretenderen niet vreemd te gaan
Iedereen gaat vreemd zodra ze de kans krijgen. Trust me.
Jij bent een grapsige trolquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:26 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Ik ben 20 en heb maar twee bedpartners gehad hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien dat het in jouw circle of Sluts normaal is, maar de rest van normaal Nederland denkt er anders over.
Oke, nee dat was idd een troll post. Ik vind vreemdgaan niet normaal en voel me er ook enorm schuldig over. Maar ik moet nog zien hoe dit op te lossen.quote:
Tegelijkertijd bedoel je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:28 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Ik ben 20 en heb maar twee bedpartners gehad hoor
Gewoon 2 piemels tegelijk in je mond nemen. Problem solved.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:30 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Oke, nee dat was idd een troll post. Ik vind vreemdgaan niet normaal en voel me er ook enorm schuldig over. Maar ik moet nog zien hoe dit op te lossen.
Je kan tegen ons liegen maar niet tegen jezelf.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:31 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
No nigger, in totaal in mijn gehele leven tot nog toe.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:01 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Kan wel, maar je bent en blijft gewoon een hoer.
yeah, rightquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:26 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Waarom doe je het danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:30 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Oke, nee dat was idd een troll post. Ik vind vreemdgaan niet normaal en voel me er ook enorm schuldig over. Maar ik moet nog zien hoe dit op te lossen.
Dit, vreemdgaan is toch wel dieptriestquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:51 schreef GeileHond het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan? Als je het niet normaal vindt en er spijt van krijgt, waarom doe je het dan zelf? Maak het eerst uit met je boiitoii en hang daarna maar de slet uit.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:36 schreef Aaardappel het volgende:
Als haar vriend nou al een PS3 heeft... wat danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als ik jouw vriend was dan had ik de kaak van je ex gebroken en een playstation 3 besteld met jouw rekeningnummer
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:33 schreef Amor.amor het volgende:
Ik ben vreemdgegaan omdat mijn vriend mijn verjaardag was 'vergeten' en mijn ex dacht er nog wel aan
Echt gadverquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:33 schreef Amor.amor het volgende:
Ik ben vreemdgegaan omdat mijn vriend mijn verjaardag was 'vergeten' en mijn ex dacht er nog wel aan om vanuit een andere stad een birkin bag te sturen. Toen werd ik verdrietig.
Ik word niet op fb en twitter gestalkt want dat heeft hij niet. Wel via de post, ouwerwetse lul![]()
Ik vertel niks aan mn vriend en zorg dat het nooit meer gebeurt.
Frustraties zitten je hoog.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt gadverik kots op jou en je prinsesjes gedrag en die kerel mag jou wat mij betreft een SOA geven.
Kk erg kutwijf jij!
Handig dat je het wel aan je stalker vertelt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:33 schreef Amor.amor het volgende:
Ik ben vreemdgegaan omdat mijn vriend mijn verjaardag was 'vergeten' en mijn ex dacht er nog wel aan om vanuit een andere stad een birkin bag te sturen. Toen werd ik verdrietig.
Ik word niet op fb en twitter gestalkt want dat heeft hij niet. Wel via de post, ouwerwetse lul![]()
Dat is een makkelijke manier om het weg te wuiven ja.quote:
Hij doet er niks mee. Tis een softiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Handig dat je het wel aan je stalker vertelt.
Wel een tas van 6 kquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Neuken voor een tas! Duur hoertje!
16 cent bij een supermarkt, das goedkoop.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Neuken voor een tas! Duur hoertje!
trollheid bedoel je.quote:
Hoe kan je je zelf nog in de spiegel kijken of die tas gebruiken, gadverdammequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:40 schreef Amor.amor het volgende:
Oke oke, fair enough. Vreemdgaan ia fout en er zijn geen excuses voor. Ik ga het niet vertellen omdat ik hem geen pijn wil doen.
Toch moet die gozer optyfen
Ik hoop echt dat 'ie dat doetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:09 schreef GeileHond het volgende:
En TS nog iets raars aan je verhaal, waarom vertel je aan die kerel waar je helemaal niks mee moet dat je vreemd bent gegaan?
Stel je scheld hem ooit een keer uit of beledigt hem omdat je niet op zijn huwelijksaanzoek ingaat en jij hebt ervoor gekozen om niet aan je huidige vriend te vertellen dat je vreemd bent gegaan, kan hij dat alsnog doen.
Alles draait om jou natuurlijk. In plaats van er over te praten ga je maar een andere gast neuken. Neuken nog welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:34 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Nou ja, niet vergeten, maar hij had niets leuks geregeld
Je bent dus zo'n makkelijke slet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:33 schreef Amor.amor het volgende:
Ik ben vreemdgegaan omdat mijn vriend mijn verjaardag was 'vergeten' en mijn ex dacht er nog wel aan om vanuit een andere stad een birkin bag te sturen.
Wel een tas van 6 kilo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je bent dus zo'n makkelijke slet?
Ondertussen je baarmoeder vol bambix en een kleine op komst?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:33 schreef Amor.amor het volgende:
TS toch? dat staat in de OP.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:26 schreef monkyyy het volgende:
Wie vertelt aan haar stalker nou dat ze is vreemdgegaan en dat soort privé spul?
Iemand die stiekem hoop dat de stalker haar eens een stevige doorsmeerbeurt geeft.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:26 schreef monkyyy het volgende:
Wie vertelt aan haar stalker nou dat ze is vreemdgegaan en dat soort privé spul?
Ja, want een dagelijks gebruikte brandslang smeer je ook altijd doorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Iemand die stiekem hoop dat de stalker haar eens een stevige doorsmeerbeurt geeft.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, want een dagelijks gebruikte brandslang smeer je ook altijd door
Ja, ik bedoel wat voor soort persoon en wat voor gedachtegang moet iemand hebben om dat te doen.quote:
Labiel, vies en goedkoop.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel wat voor soort persoon en wat voor gedachtegang moet iemand hebben om dat te doen.
Zo hoort dat, onterechte klachten en/of kotswaardige klagers worden hard afgestraft.quote:
Maar gij wit beter he mien jongquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:19 schreef Schalks. het volgende:
Jij loopt wel erg met je hart op je tong zeg, vind je het gek dat iemand zo makkelijk toegang tot je krijgt.
En je bent een slet.
Je had op z'n minst met je vriend kunnen praten, wat jij hebt gedaan is gewoon een wanhopige reactie... Eerder zielig...quote:
Alsof jij geen softie bent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:37 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Hij doet er niks mee. Tis een softie
Dure hoer dus. Hoe is dat, om te prostitueren? Wel eerlijk opgeven bij de BD he, je moet inkomensbelasting over je bambixtas betalen.quote:
Ach, hoeren zijn ook nodig, anders reist het aantal verkrachtingen de pan uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dure hoer dus. Hoe is dat, om te prostitueren? Wel eerlijk opgeven bij de BD he, je moet inkomensbelasting over je bambixtas betalen.
En dat zegt heul veul.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is een makkelijke manier om het weg te wuiven ja.
Zelfs Friekin vind jou een snol:')
Maar goed, waarom gaat ze dan een potentieel betalende klant uit de weg?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ach, hoeren zijn ook nodig, anders reist het aantal verkrachtingen de pan uit.
Was de insteek jaquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dure hoer dus. Hoe is dat, om te prostitueren? Wel eerlijk opgeven bij de BD he, je moet inkomensbelasting over je bambixtas betalen.
Ditquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:36 schreef Aaardappel het volgende:
20 en dan nog dit soort 14-jarig breezah gedragquote:
QFTquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:54 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Jongens zijn stomme wezens op sommige na
Sommige meisjes zijn vuile sletten als ze hun ex neukenquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |