Ondertussen je baarmoeder vol bambix en een kleine op komst?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:33 schreef Amor.amor het volgende:
Ik ben vreemdgegaan omdat mijn vriend mijn verjaardag was 'vergeten' en mijn ex dacht er nog wel aan om vanuit een andere stad een birkin bag te sturen. Toen werd ik verdrietig.
Ik word niet op fb en twitter gestalkt want dat heeft hij niet. Wel via de post, ouwerwetse lul![]()
Ik vertel niks aan mn vriend en zorg dat het nooit meer gebeurt.
TS toch? dat staat in de OP.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:26 schreef monkyyy het volgende:
Wie vertelt aan haar stalker nou dat ze is vreemdgegaan en dat soort privé spul?
Iemand die stiekem hoop dat de stalker haar eens een stevige doorsmeerbeurt geeft.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:26 schreef monkyyy het volgende:
Wie vertelt aan haar stalker nou dat ze is vreemdgegaan en dat soort privé spul?
Ja, want een dagelijks gebruikte brandslang smeer je ook altijd doorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Iemand die stiekem hoop dat de stalker haar eens een stevige doorsmeerbeurt geeft.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, want een dagelijks gebruikte brandslang smeer je ook altijd door
Ja, ik bedoel wat voor soort persoon en wat voor gedachtegang moet iemand hebben om dat te doen.quote:
Labiel, vies en goedkoop.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel wat voor soort persoon en wat voor gedachtegang moet iemand hebben om dat te doen.
Zo hoort dat, onterechte klachten en/of kotswaardige klagers worden hard afgestraft.quote:
Maar gij wit beter he mien jongquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:19 schreef Schalks. het volgende:
Jij loopt wel erg met je hart op je tong zeg, vind je het gek dat iemand zo makkelijk toegang tot je krijgt.
En je bent een slet.
Je had op z'n minst met je vriend kunnen praten, wat jij hebt gedaan is gewoon een wanhopige reactie... Eerder zielig...quote:
Alsof jij geen softie bent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:37 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Hij doet er niks mee. Tis een softie
Dure hoer dus. Hoe is dat, om te prostitueren? Wel eerlijk opgeven bij de BD he, je moet inkomensbelasting over je bambixtas betalen.quote:
Ach, hoeren zijn ook nodig, anders reist het aantal verkrachtingen de pan uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dure hoer dus. Hoe is dat, om te prostitueren? Wel eerlijk opgeven bij de BD he, je moet inkomensbelasting over je bambixtas betalen.
En dat zegt heul veul.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is een makkelijke manier om het weg te wuiven ja.
Zelfs Friekin vind jou een snol:')
Maar goed, waarom gaat ze dan een potentieel betalende klant uit de weg?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ach, hoeren zijn ook nodig, anders reist het aantal verkrachtingen de pan uit.
Was de insteek jaquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dure hoer dus. Hoe is dat, om te prostitueren? Wel eerlijk opgeven bij de BD he, je moet inkomensbelasting over je bambixtas betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |