Echt gadverquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:33 schreef Amor.amor het volgende:
Ik ben vreemdgegaan omdat mijn vriend mijn verjaardag was 'vergeten' en mijn ex dacht er nog wel aan om vanuit een andere stad een birkin bag te sturen. Toen werd ik verdrietig.
Ik word niet op fb en twitter gestalkt want dat heeft hij niet. Wel via de post, ouwerwetse lul![]()
Ik vertel niks aan mn vriend en zorg dat het nooit meer gebeurt.
Frustraties zitten je hoog.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt gadverik kots op jou en je prinsesjes gedrag en die kerel mag jou wat mij betreft een SOA geven.
Kk erg kutwijf jij!
Handig dat je het wel aan je stalker vertelt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:33 schreef Amor.amor het volgende:
Ik ben vreemdgegaan omdat mijn vriend mijn verjaardag was 'vergeten' en mijn ex dacht er nog wel aan om vanuit een andere stad een birkin bag te sturen. Toen werd ik verdrietig.
Ik word niet op fb en twitter gestalkt want dat heeft hij niet. Wel via de post, ouwerwetse lul![]()
Ik vertel niks aan mn vriend en zorg dat het nooit meer gebeurt.
Dat is een makkelijke manier om het weg te wuiven ja.quote:
Hij doet er niks mee. Tis een softiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Handig dat je het wel aan je stalker vertelt.
Wel een tas van 6 kquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Neuken voor een tas! Duur hoertje!
16 cent bij een supermarkt, das goedkoop.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Neuken voor een tas! Duur hoertje!
trollheid bedoel je.quote:
Hoe kan je je zelf nog in de spiegel kijken of die tas gebruiken, gadverdammequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:40 schreef Amor.amor het volgende:
Oke oke, fair enough. Vreemdgaan ia fout en er zijn geen excuses voor. Ik ga het niet vertellen omdat ik hem geen pijn wil doen.
Toch moet die gozer optyfen
Ik hoop echt dat 'ie dat doetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:09 schreef GeileHond het volgende:
En TS nog iets raars aan je verhaal, waarom vertel je aan die kerel waar je helemaal niks mee moet dat je vreemd bent gegaan?
Stel je scheld hem ooit een keer uit of beledigt hem omdat je niet op zijn huwelijksaanzoek ingaat en jij hebt ervoor gekozen om niet aan je huidige vriend te vertellen dat je vreemd bent gegaan, kan hij dat alsnog doen.
Alles draait om jou natuurlijk. In plaats van er over te praten ga je maar een andere gast neuken. Neuken nog welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:34 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Nou ja, niet vergeten, maar hij had niets leuks geregeld
Je bent dus zo'n makkelijke slet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:33 schreef Amor.amor het volgende:
Ik ben vreemdgegaan omdat mijn vriend mijn verjaardag was 'vergeten' en mijn ex dacht er nog wel aan om vanuit een andere stad een birkin bag te sturen.
Wel een tas van 6 kilo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je bent dus zo'n makkelijke slet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |