Jij bent een grapsige trolquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:26 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Mensen die pretenderen niet vreemd te gaan
Iedereen gaat vreemd zodra ze de kans krijgen. Trust me.
Ik ben 20 en heb maar twee bedpartners gehad hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien dat het in jouw circle of Sluts normaal is, maar de rest van normaal Nederland denkt er anders over.
Oke, nee dat was idd een troll post. Ik vind vreemdgaan niet normaal en voel me er ook enorm schuldig over. Maar ik moet nog zien hoe dit op te lossen.quote:
Tegelijkertijd bedoel je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:28 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Ik ben 20 en heb maar twee bedpartners gehad hoor
Gewoon 2 piemels tegelijk in je mond nemen. Problem solved.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:30 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Oke, nee dat was idd een troll post. Ik vind vreemdgaan niet normaal en voel me er ook enorm schuldig over. Maar ik moet nog zien hoe dit op te lossen.
Je kan tegen ons liegen maar niet tegen jezelf.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:31 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
No nigger, in totaal in mijn gehele leven tot nog toe.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:01 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Kan wel, maar je bent en blijft gewoon een hoer.
yeah, rightquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:26 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Mensen die pretenderen niet vreemd te gaan
Iedereen gaat vreemd zodra ze de kans krijgen. Trust me.
Waarom doe je het danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:30 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Oke, nee dat was idd een troll post. Ik vind vreemdgaan niet normaal en voel me er ook enorm schuldig over. Maar ik moet nog zien hoe dit op te lossen.
Dit, vreemdgaan is toch wel dieptriestquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:51 schreef GeileHond het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan? Als je het niet normaal vindt en er spijt van krijgt, waarom doe je het dan zelf? Maak het eerst uit met je boiitoii en hang daarna maar de slet uit.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:36 schreef Aaardappel het volgende:
Jij gaat vreemd met je ex? Vuile kuthoer.![]()
Jij hebt helemaal geen recht op klagen.
Als haar vriend nou al een PS3 heeft... wat danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als ik jouw vriend was dan had ik de kaak van je ex gebroken en een playstation 3 besteld met jouw rekeningnummer
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:33 schreef Amor.amor het volgende:
Ik ben vreemdgegaan omdat mijn vriend mijn verjaardag was 'vergeten' en mijn ex dacht er nog wel aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |