quote:
Als je weinig keus hebt zijn meestal alle jongens kut. Ik zeg dan ook relatief. Maar het is niet zo dat het percentage meegaat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je weinig keus hebt... krijg je veel vervelende jongens? Lijkt mij juist andersom...
Jouw definitie van vervelend is eigenlijk gewoon slecht bij de vrouwen? Of watquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
[..]
Als je weinig keus hebt zijn meestal alle jongens kut. Ik zeg dan ook relatief. Maar het is niet zo dat het percentage meegaat.
Stel er zijn 10 jongens waarvan 3 niet vervelend. Als weinig jongens je in de kroeg aanspreken is de kans groter dat ze allemaal vervelend zijn.
dit dus!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:36 schreef Aaardappel het volgende:
Jij gaat vreemd met je ex? Vuile kuthoer.![]()
Jij hebt helemaal geen recht op klagen.
Je zat wel aardig in de buurt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 06:51 schreef Floxcie het volgende:
TS wilt populair zijn maar heeft nu een stalker. OP niet gelezen, ga ik ook niet doen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:01 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Kan wel, maar je bent en blijft gewoon een hoer.
Dit dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:36 schreef Aaardappel het volgende:
Jij gaat vreemd met je ex? Vuile kuthoer.![]()
Jij hebt helemaal geen recht op klagen.
Dit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:26 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hoho wacht even: Je bent vreemd gegaan met je ex terwijl je een relatie hebt en je zegt:
'sommige jongens?'Royal Sadness
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:49 schreef Hater het volgende:
TS is een hoer die het normaal vind om vreemd te gaan. Dat je reet kapod geneukt mag worden door een 35cm negerlul. Vieze knakker slet.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:22 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
Ik ben een 16-jarige slet die al 10 x genomen is op de schoolwc's.
jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:18 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dolfijntjeslove zit je hoog he
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:19 schreef Hugo_BossTroll het volgende:
[..]
jamijn moeder ging dood aan DolfijntjesLove
Mensen die pretenderen niet vreemd te gaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:26 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hoho wacht even: Je bent vreemd gegaan met je ex terwijl je een relatie hebt en je zegt:
'sommige jongens?'Royal Sadness
Misschien dat het in jouw circle of Sluts normaal is, maar de rest van normaal Nederland denkt er anders over.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:26 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Mensen die pretenderen niet vreemd te gaan
Iedereen gaat vreemd zodra ze de kans krijgen. Trust me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |