Jij bent 14, dat leer je nog welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:20 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Nou dan blokkeer je hem toch gewoon
Is ie te lief voorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:20 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Nou dan blokkeer je hem toch gewoon
Ik ben twaalf, wat is dit?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:21 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Jij bent 14, dat leer je nog wel
16quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:21 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Jij bent 14, dat leer je nog wel
tentoomquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:23 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Een tentoomstelling van de pinda hersenen van deze kalende man
Ok ok, explains a lot.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:23 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Een tentoomstelling van de pinda hersenen van deze kalende man
Kan ik niet. Hij moet dan huilen. Ik zorg wel dat iemand anders het voor mij doetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:28 schreef Coldwater het volgende:
Zeg gewoon dat ie op moet tyfen en profit.
Dit duidt op een zwakker karakter die snel opgeeft, geen discipline, en watermeloen in de woonkamer eet-gewoonte. Geweigerd.nlquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:29 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Kan ik niet. Hij moet dan huilen. Ik zorg wel dat iemand anders het voor mij doet
Hij moet huilen ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:29 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Kan ik niet. Hij moet dan huilen. Ik zorg wel dat iemand anders het voor mij doet
Pedo gaat ver. Die droeftoeter is nu 27 en ik 20.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:39 schreef Chillerd het volgende:
Doe niet moeilijk en zeg dat ie bij een ander speeltuintje kleine meisjes moet lastig gaan vallen , hij is gewoon een pedo
Mijn ex is gewoon een geile ventquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:36 schreef Aaardappel het volgende:
Jij gaat vreemd met je ex? Vuile kuthoer.![]()
Jij hebt helemaal geen recht op klagen.
Sweet valley high en breaker high, die goeie ouwe tijd.quote:
Maar het maakt je OP niet makkelijker om te volgen.. wie heeft het dus met wie gedaan en waarom maakt het uit?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:44 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Sweet valley high en breaker high, die goeie ouwe tijd.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:42 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Mijn ex is gewoon een geile vent
Ik heb het met mijn ex gedaan en nu vind een random gozer dat ik het moet uitmaken met mijn vriend en hij vond het nodig erbij te vertellen dat hij ook heus wel seks had, en weer contact met lord knows who in een poging mij jaloers te maken. Echter is het niet jaloezie maar irritatie dat ik ervaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:45 schreef linpunt het volgende:
[..]
Maar het maakt je OP niet makkelijker om te volgen.. wie heeft het dus met wie gedaan en waarom maakt het uit?
quote:
Zet dit even onder je OP:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:47 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn ex gedaan en nu vind een random gozer dat ik het moet uitmaken met mijn vriend en hij vond het nodig erbij te vertellen dat hij ook heus wel seks had, en weer contact met lord knows who in een poging mij jaloers te maken. Echter is het niet jaloezie maar irritatie dat ik ervaar.
Maar jij bent toch hartstikke leukquote:
Soort zoekt soort en als je leuk bent heb je veel keus. Relatief gezien heb je dan weer minder vervelende jongens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je een leuk meisje bent kan je jongens niet irritant vinden?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
Soort zoekt soort en als je leuk bent heb je veel keus. Relatief gezien heb je dan weer minder vervelende jongens.
Als je weinig keus hebt... krijg je veel vervelende jongens? Lijkt mij juist andersom...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
Soort zoekt soort en als je leuk bent heb je veel keus. Relatief gezien heb je dan weer minder vervelende jongens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |