Jij bent 14, dat leer je nog welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:20 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Nou dan blokkeer je hem toch gewoon
Is ie te lief voorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:20 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Nou dan blokkeer je hem toch gewoon
Ik ben twaalf, wat is dit?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:21 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Jij bent 14, dat leer je nog wel
16quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:21 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Jij bent 14, dat leer je nog wel
tentoomquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:23 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Een tentoomstelling van de pinda hersenen van deze kalende man
Ok ok, explains a lot.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:23 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Een tentoomstelling van de pinda hersenen van deze kalende man
Kan ik niet. Hij moet dan huilen. Ik zorg wel dat iemand anders het voor mij doetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:28 schreef Coldwater het volgende:
Zeg gewoon dat ie op moet tyfen en profit.
Dit duidt op een zwakker karakter die snel opgeeft, geen discipline, en watermeloen in de woonkamer eet-gewoonte. Geweigerd.nlquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:29 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Kan ik niet. Hij moet dan huilen. Ik zorg wel dat iemand anders het voor mij doet
Hij moet huilen ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:29 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Kan ik niet. Hij moet dan huilen. Ik zorg wel dat iemand anders het voor mij doet
Pedo gaat ver. Die droeftoeter is nu 27 en ik 20.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:39 schreef Chillerd het volgende:
Doe niet moeilijk en zeg dat ie bij een ander speeltuintje kleine meisjes moet lastig gaan vallen , hij is gewoon een pedo
Mijn ex is gewoon een geile ventquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:36 schreef Aaardappel het volgende:
Jij gaat vreemd met je ex? Vuile kuthoer.![]()
Jij hebt helemaal geen recht op klagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |