Zijn echt zo vreemd. Zo'n 6 jaar oudere gozer zit al een jaar achter me aan. Tot stalkens toe. Af en toe praat ik met hem omdat hij altijd heel veel vraagt, maar ik antwoord maar 1 op de 10 x. Helaas voor hem heb ik al bijna 2 jaar een vriend.
Vanavond vroeg hij op whatsapp hoe mijn vakantie was. Ja, leuk. En mijn relatie? Gaat wel, ben eergisteren vreemd gegaan met mijn ex. Oh? Hoe vreemdgaan? Ja, seks. Dat is vervelend, nu moet je je relatie verbreken. Nou, daar wacht ik even mee.
En hoe was de seks? Genoeg voorspel? Dus ik antwoord; uhm, beetje irrelevant in dit gesprek.
Hm, over seks gesproken. Ik was zaterdag bij een oud klasgenoot en heb haar de beste massage van haar leven gegeven. Jaaaaa... Die zaterdag liep heel anders af! Ik heb ook seks gehad! Maar ze was niet aantrekkelijk dus ja.
Dus ik negeerde hem. Who gives a shit? Belt ie me op met een treurig stemmetje; ik heb weer contact met iemand maar je moet niet boos worden.
Het liefst wil ik roepen; dude! Nobody gives a rats ass!!! Maar daar ben ik te lief voor. Serieus, waarom zijn sommige mensen Zo achterlijk?