Lijkt me ook handig neerzetten enzoquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Inderdaad. Het echte koetsiersglas is nagenoeg een meter lang (Yard glass)
[ afbeelding ]
ja, maar das dan weer minder praktisch in het cafequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is meer een Vuvuzelaquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GODVERDOMME, DA WILDE IK ZEGGEN.quote:
NIEUW FOKSETJEN.quote:
En hoe breng je dat in?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijf hier eerst maar een maandje posten, dan zien we wel verder!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kreeg van Charmed een WA over een meet volgend jaar
Dude, de gastvrijheidquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Blijf hier eerst maar een maandje posten, dan zien we wel verder!
Nee, kloptquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Die slett van jou post hier anders ook niet Pat!
OHJAWEL!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Schat het is Pat.. Hij bedoelt er niks mee
quote:
Prima maar dat is niet echt handig bij nieuwelingen die hem niet kennen héquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Schat het is Pat.. Hij bedoelt er niks mee
Ik had je net een PM gestuurdquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Prima maar dat is niet echt handig bij nieuwelingen die hem niet kennen hé
De reden was dat ik zei tegen knetter dat het een beetje vervelend is dat ze 286438x op een dag zegt wat ze doet en waar ze is. Het is geen Twitter. En toen begon Outpost76 fel te reageren en knetter kneep hem er tussenuit.quote:
Trique is onze relnicht, je moet hem even leren kennen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Prima maar dat is niet echt handig bij nieuwelingen die hem niet kennen hé
I see, kan die jongen ook niks aan doenquote:
Ja i know.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
En trouwens, bella.. ik zei:
als jullie doortje 1 oktober leuk vinden, en zij jullie misschien dat ze dan ook mee kan
Ah.. nou.. groot gelijk heb je..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De reden was dat ik zei tegen knetter dat het een beetje vervelend is dat ze 286438x op een dag zegt wat ze doet en waar ze is. Het is geen Twitter. En toen begon Outpost76 fel te reageren en knetter kneep hem er tussenuit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef Pheno het volgende:
Daar word het niet veel beter van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder die komma las het nog raarder.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Daarom.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder die komma las het nog raarder.
Goede signature valt me nu opquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder die komma las het nog raarder.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Goede signature valt me nu op
Ik wil ook krullen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik ga niet kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
Ik kreeg ¤490 van Postalgold. Snel, simpel en makkelijk
het is er niet bepaald beter op geworden
Schat je loopt een maandje of wat achterquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
Er is een nieuwe hoorde ik gister.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Schat je loopt een maandje of wat achter
Ik zag toevallig vandaag pas een topic eroverquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Schat je loopt een maandje of wat achter
Okay, omdat jij het bent danquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag toevallig vandaag pas een topic erover
Dat topic is echt baas.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef Zeroku het volgende:
Pijnlijk uitstulpsel na anaal ongelukje
Prachtige titel voor een streekroman.
Je wordt ouder Morphie geeft het maar toe...quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfff 2 slowchats is bijna niet te doen voor mij
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je wordt ouder Morphie geeft het maar toe...
Is niet eng hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben gewoon bang om dat topic te lezen als ik die tt zie
worden we allemaal he, dag voor dagquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je wordt ouder Morphie geeft het maar toe...
Zie deze moeilijke taal.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Je kunt mensen in dat radiotopic zo goed agiteren, niet normaal.
Speciaal voor utjes.quote:
Lief doen jijquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Je kunt mensen in dat radiotopic zo goed agiteren, niet normaal.
Daar ben ik content mee.quote:
Sorry, ik heb al twee vaders en drie moeders, het wordt een beetje volquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaIk had je vader kunnen zijn
Dat nep goud wat in dat zakje gaatquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
Ik solliciteer ook nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sorry, ik heb al twee vaders en drie moeders, het wordt een beetje vol
Is eckte goud, zie je met je blote kut!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat nep goud wat in dat zakje gaat
hehe yeah ws wel idd, zal zo ff kijkje nemenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:48 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt vond ik ook wel meevallen. Fok heeft ergere dingen geproduceerd.
In het echt was je zo rustig en lief, maar hierquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is eckte goud, zie je met je blote kut!
Bella rustig en lief?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
In het echt was je zo rustig en lief, maar hier![]()
Ik moet altijd eventjes acclimatiseren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op de IJsjesmeet welquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bella rustig en lief?Nouja, lief wel
Dat blijktquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet altijd eventjes acclimatiseren.
kan je met die terugspoelknop de snelheid niet omlaag halen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef Lutte het volgende:
Elf uur, de ideale tijd voor koude schotel.
Rechterklik in het beeld > Afspelen > Normale snelheid.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben een film aan het kijken met VLC en het is in supermotion of hoe heet dat, alles gaat sneller dan moet en iedereen heeft piepstemmetjes.Weet iemand of en hoe ik dat kan veranderen?
Onder Afspelen in het menu bovenaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben een film aan het kijken met VLC en het is in supermotion of hoe heet dat, alles gaat sneller dan moet en iedereen heeft piepstemmetjes.Weet iemand of en hoe ik dat kan veranderen?
Of boven afspelen in het menu onderaanquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Onder Afspelen in het menu bovenaan.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Dankjewel!
De sexscene klonk ook zo raar.
Bella?! Nee joh...quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga slapen, dit is te veel voor mijn tere oortjes.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Dankjewel!
Zoveel mogelijkheden en dan nog kan ze het zelf niet vindenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of boven afspelen in het menu onderaan
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Dankjewel!
Wat kijk jij nou weer?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Dankjewel!
Hele normale film, met een sexscene. Maar zit niet eens zoveel naakt bij!quote:
Ohw ja, dat vergeet ik steeds te kijken!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
omg... ik kijk rtl 5... alleen maar gillende en ruziemakende wijven..
lijkt wel een talmeet
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
lijkt wel een talmeet
Wat is dat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, dat vergeet ik steeds te kijken!
Zou pas fonny zijn als ie daarna omgereden werd.quote:
Rijkeluiskinderen waarvan hun Creditcards wordt afgepakt en ze alles zelf moeten doen... en daarvan een paar samen in een huis. Gezellyquote:
Okay, ik heb deze zin twintig keer gelezen en toen kwam ik tot de conclusie dat je de verkeerde hebt gequotequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:54 schreef gomi het volgende:
[..]
kan je met die terugspoelknop de snelheid niet omlaag halen?
Ja ik ook.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, ik heb deze zin twintig keer gelezen en toen kwam ik tot de conclusie dat je de verkeerde hebt gequote
aha!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Rijkeluiskinderen waarvan hun Creditcards wordt afgepakt en ze alles zelf moeten doen... en daarvan een paar samen in een huis. Gezelly
lol ik zie t nu ook idd. op die post van jou slaat t echt als een tang op een varkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, ik heb deze zin twintig keer gelezen en toen kwam ik tot de conclusie dat je de verkeerde hebt gequote
Staat er ook een man tussen die continu overdreven lacht met zijn duimen omhoog?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
lijkt wel een talmeet
Tang op varken, wordt het lekker mals van.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
lol ik zie t nu ook idd. op die post van jou slaat t echt als een tang op een varken
Ik snap niet hoe het daar mals van wordt.. Maar mama zit in d'r culifase, dus alles moet uitgeprobeerd worden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar jij niet dus die tang mag wel op die varken op t mals te maken
hehe, ach als t er niet minder van wordt, valt de schade iig mee hequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe het daar mals van wordt.. Maar mama zit in d'r culifase, dus alles moet uitgeprobeerd worden.
Gevolg: de helft van de tijd proef ik geen verschil met het gerecht Oude Stijl en Nieuwe Stijl en in de andere helft lust ik het niet (meer).
Je hebt er zelfs van die hamers voor, zijn we nog expres voor langs de Ikea geweestquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ach als t er niet minder van wordt, valt de schade iig mee he
maar zie ze op tv toch ook weleens slaan op vlees en dat t er malser van zou worden ofzo? fabeltje dus?
yeah lijkt mij ook, maar ms is dat structuurverschil wel wat t volgens sommigen dus beter maakt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef Zeroku het volgende:
Slaan op vlees is het domste wat je kunt doen. Je verneukt heel de structuur van het vlees dan.
yeah die hamers met al die puntjes?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs van die hamers voor, zijn we nog expres voor langs de Ikea geweestEn het zou wel moeten ja, maar ik proef het niet hoor
Lijkt me niet. Als die structuur niet zoals normaal is, kan het onregelmatig warm worden, kunnen de smaken/vitaminen op sommige plekken verloren aan etc.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:09 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah lijkt mij ook, maar ms is dat structuurverschil wel wat t volgens sommigen dus beter maakt?
Ja.. Nog best zwaar ook. Kreeg een beetje een knus oud hamertje tik gevoel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:10 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah die hamers met al die puntjes?
ik ga morgen een vegaburger slaan
maar ms is t dan de kunst van t slaan, waardoor je zo slaat dat t allemaal heel gelijkmatig gaatquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Als die structuur niet zoals normaal is, kan het onregelmatig warm worden, kunnen de smaken/vitaminen op sommige plekken verloren aan etc.
Dan moet je wel heel veel geluk hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:12 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ms is t dan de kunst van t slaan, waardoor je zo slaat dat t allemaal heel gelijkmatig gaat
ik lul maar wat hoor
hehe, hamertje tik is nog wel leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja.. Nog best zwaar ook. Kreeg een beetje een knus oud hamertje tik gevoel.
HeldPost je je bevindingen even?
ik ben t wel met je eens hoor. ik snapte t ook nooit echt. maar blijf t altijd zien.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel veel geluk hebben.
Nee, maar ik denk dat het vlees er niet beter van wordt.
'Wat doe je voor beroep?' 'Ik sla vlees, zodat het gleijmatig rood en zacht wordt.' Goede openingszinquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:12 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ms is t dan de kunst van t slaan, waardoor je zo slaat dat t allemaal heel gelijkmatig gaat
ik lul maar wat hoor
Wat leuk! Je bent gek met je neefje he?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:14 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, hamertje tik is nog wel leuk
speelde ik nog weleens met mijn neefje en dan kijken wie als eerste alles had weggetikt
yeah zal ik doen, maar ben bang dat t iets zal zijn als: t slaan ging goed, burger ligt nu in duizend stukjes, maar vegagehakt kan ook lekker zijn
yeah vleesslaanderquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Wat doe je voor beroep?' 'Ik sla vlees, zodat het gleijmatig rood en zacht wordt.' Goede openingszin![]()
Ik zag laatste wel zo'n filmpje op Discovery ofzo, waar ze vlees tot puree sloegen en er gehaktballetjes van draaiden voor in de soep. Was een delicatesse in die streek ofzo. Werd eerst nog even door die oude ventjes op gekauwd en hop de pan in,
Bij Groeten uit de Rimboe doen ze dat ook altijd, op dingen kauwen en dat gaat de rest dan nog eten enzo. Mama kan daar enorm slecht tegen, dus ik vind het heerlijk om te zienquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:17 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah vleesslaander
maar is wel delicaat werkje hoor. moet echt heel gelijkmatig
wtf? kauwen en dan de pan in. ok ook als ik wel vlees zou eten zou ik daar overslaan denk ik zo
Been there, done that, wees blij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar naast het toiletgebouw wil je ook niet liggen.
yeah neefje is supercool he, dat vindt hij van zijn oom ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat leuk! Je bent gek met je neefje he?
lol nee idd, dan maar ff lopenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar naast het toiletgebouw wil je ook niet liggen.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:19 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah neefje is supercool he, dat vindt hij van zijn oom ook
heb ook maar 1 neefje dus hij is een beetje verwend geloof ik
yeah dat bierbrouwsel ook in een van die seizoenen. ff lekker mengen met eigen speeksel enzoquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij Groeten uit de Rimboe doen ze dat ook altijd, op dingen kauwen en dat gaat de rest dan nog eten enzo. Mama kan daar enorm slecht tegen, dus ik vind het heerlijk om te zien
precies als oom zijnde heb je de leuke dingen en de ouders zijn voor de vervelende dingen. ik vind t wel goed geregeld zoquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dat geloof ik wel ja, lekker toch?En je kunt hem na een tijdje weer retour ouders doen, ideaal!
Van die figuren die nog geeneens weten hoe je water kookt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een stel rijkeluisgevallen die samen in een huis gezet worden, waar ze alles zelf moeten doen
Preciesquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Van die figuren die nog geeneens weten hoe je water kookt?
Gebruik de linkerhoekmethode, vandaag over gelezen! Dan doe je je knie zo voor je hoofd alsof je lekker zit, maar stiekem houd je hem zo dat je alleen de linkerhoek nog maar ziet want daar gebeurt de minste actie!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah dat bierbrouwsel ook in een van die seizoenen. ff lekker mengen met eigen speeksel enzo
ik krijg kotsneigingen als mensen op tv rotzooi eten. zoals wat ze bij fear factor deden: oogballen enzo.
of bij robinson. ik kijk dan ff niet
Yup. Ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
En toch vind ik florine en bo het leukst
Dan gaan ze kamperenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet ik dat volgende week ook maar eens kijken.
hehe ms eens uitproberen, maar als ik dan t geluid hoor ben ik weer nieuwsgierig en ga ik alsnog kijkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gebruik de linkerhoekmethode, vandaag over gelezen! Dan doe je je knie zo voor je hoofd alsof je lekker zit, maar stiekem houd je hem zo dat je alleen de linkerhoek nog maar ziet want daar gebeurt de minste actie!
OOFER 22 MINUUTAHquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef Renesite het volgende:
BENNO WAT IS JOUW SJUUBILEUMDAATUM MET LUTTIE?
Morgen...quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef Renesite het volgende:
BENNO WAT IS JOUW SJUUBILEUMDAATUM MET LUTTIE?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:29 schreef Lutte het volgende:
Maar hij zat er weer eens twee dagen naast, net als de vorige keer
die van mij 1quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:29 schreef Lutte het volgende:
Maar hij zat er weer eens twee dagen naast, net als de vorige keer
NEEEEEE MEID EEN DAG EERDER DAN MIJ! HAHAHA! ZULLEN WE SAMEN OOK KINDEREN KRIJGEN?!!!!!quote:
NOOOOOH ZULLEN WE DAT DOEN EN DAN NOEMEN WE ZE PRISCILLA EN DESTINY EN BJOETIFUL HOOP!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
NEEEEEE MEID EEN DAG EERDER DAN MIJ! HAHAHA! ZULLEN WE SAMEN OOK KINDEREN KRIJGEN?!!!!!
JA EN IK NOEM ZE STORM WATER REGEN EN ZON!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
NOOOOOH ZULLEN WE DAT DOEN EN DAN NOEMEN WE ZE PRISCILLA EN DESTINY EN BJOETIFUL HOOP!
Ron maakt daar altijd grapjes over.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef Renesite het volgende:
Buurmeisje met een woordenboek Italiaans:
"Oog"
"Neus"
"Buik"
"Pehniss"
"Been"
"Mamma? Piemel staat er niet in?"
Ik lag hier op de grond van het lachen.
Ik ben nog niet eens een jaar geregistreerd haha, wel bijnaquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ah maar dacht ms een jaar na de 1e keer dat jullie met elkaar gingen ofzo
Snelste man op aarde prachtige atleet.quote:
Aaaaahw! En waar heeft ze dat uberhaupt voor nodig? Heheheh?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef Renesite het volgende:
Buurmeisje met een woordenboek Italiaans:
"Oog"
"Neus"
"Buik"
"Pehniss"
"Been"
"Mamma? Piemel staat er niet in?"
Ik lag hier op de grond van het lachen.
Als-je-blieftquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
NOOOOOH ZULLEN WE DAT DOEN EN DAN NOEMEN WE ZE PRISCILLA EN DESTINY EN BJOETIFUL HOOP!
Ik probeerde een flauw woordgrapje te maken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Snelste man op aarde prachtige atleet.
hehe ok dan zou een jaar met benny gaan idd apart zijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens een jaar geregistreerd haha, wel bijnaDat voelt als jarig zijn denk ik, een jaar geregd zijn
Was het dus toch niet zo'n gekke keuze van mij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ron maakt daar altijd grapjes over.
Dan is het zo uit het niets van: Zag je dat? En dan zeg ik: Nee? En dan zegt hij: Dat was Usain Bolt.
Klinkt wel tof, zeker met je achternaam in combinatie
Ik ben serieus de hele dag Priscilla genoemd, en Ron Sjon en mama Bettine Vriesekoop en papa weet ik al niet meer maar ik heb zo gelachenquote:
Wuut?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben serieus de hele dag Priscilla genoemd, en Ron Sjon en mama Bettine Vriesekoop en papa weet ik al niet meer maar ik heb zo gelachen
Ze is 6quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaaaahw! En waar heeft ze dat uberhaupt voor nodig? Heheheh?
Welterustenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ipv een film gekeken, heb ik net een uur getraind
Dus ik ga lekker naar bed toe
Weltrusten
Het was wel een van de eerste die ik leerde kennen hier van FOK!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:37 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ok dan zou een jaar met benny gaan idd apart zijn
maar zo kort hier?
Trusten!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
trusten caquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
Slaap lekker.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
ah je had je oog al meten op hem laten vallen hequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was wel een van de eerste die ik leerde kennen hier van FOK!
Jup.. Zou je niet zeggen he?![]()
Hey jou ken ik.quote:
Ohwquote:
Ik vond hem echt meteen leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ah je had je oog al meten op hem laten vallen he
nee idd.
Dat is echt te toevallig.quote:
Lekker danquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
Oh ja KPN haat mij.
Ze sluiten we weer aan vandaag maar hoe laat vraagt u zich af?
OM GODVERDOMME 22:00 ALS VI IS AFGELOPEN IK KEEK HIER GODVERDOMME TWEE WEKEN NAAR UIT
als hij daar berry wordt genoemd ofzoquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zal ie vanzelf wel eens leren kennen
Een van de eerste?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was wel een van de eerste die ik leerde kennen hier van FOK!
Gelukkig is daar RTL gemist, hoezee hoezee!quote:
Wuut?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw![]()
Heb je trouwens al kennis gemaakt met Annika, Bjorn en ik weet al niet meer hoe ik heette?
hehe weet nog in t begin idd. dat jullie wel een beetje om elkaar heen dansten op fokquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vond hem echt meteen leukMaar ik dacht dat ie oud was
Maar dat viel zat mee en toen kreeg ik hem op Facebook en toen en toen en toen
![]()
Daar moet je voor betalen toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig is daar RTL gemist, hoezee hoezee!
Wat?quote:
Uhu, klopt preciesquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe weet nog in t begin idd. dat jullie wel een beetje om elkaar heen dansten op fok
maar alle 2 al met iemand gingen enzo
Okay.. C_a met twee vlechtjes komt er best mee wegquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
c_a wilde als een stel Zweden door Amsterdam gaan en dus kregen we allemaal Zweedse namen
17 jaar oude MacBooks met krulletjes haar.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
c_a wilde als een stel Zweden door Amsterdam gaan en dus kregen we allemaal Zweedse namen
en heloef heette?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sven Helsingborg.quote:
Maar dat hebben we niet eens gebruikt volgens mij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat hebben we niet eens gebruikt volgens mij.
Slaan mag...quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:47 schreef Lutte het volgende:
HALLON WAT DENKT MAMA WEL NIET?
Stuur ze me om kwart voor twaalf naar bed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tssss dat kan niet he, je hebt zo een jubileum. dus paar minuten over 12 pasquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:47 schreef Lutte het volgende:
HALLON WAT DENKT MAMA WEL NIET?
Stuur ze me om kwart voor twaalf naar bed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet echt een verbetering.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
17 jaar oude MacBooks met krulletjes haar.
Die Steve Jobs verzint steeds iets nieuws.
Doe eensquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Benny![]()
Ik moet je nog wat vertellen
Neequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef Renesite het volgende:
Had ik al verteld over ongecoupeerde nudisten op de camping hier?
Dat snapt ze niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef gomi het volgende:
[..]
tssss dat kan niet he, je hebt zo een jubileum. dus paar minuten over 12 pas
Ron en ik hebben één keer opgebleven nadat mama en papa naar bed waren, maar toen kregen we de slappe lach op de trap dus dat mag niet meer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef Renesite het volgende:
Naar bed sturen?
Ouders zeggen wel eens: he ik ga slapen, doe jij het licht uit?
Sorry.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:50 schreef Omdatappel het volgende:
Wat zijn dit dat dan allemaal voor Zweedse namen?
We hadden verzonnen dat we ons voor zouden doen als Zweden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:50 schreef Omdatappel het volgende:
Wat zijn dit dat dan allemaal voor Zweedse namen?
En neemt gij, Olle, Priscilla tot u wettige echtgenoot..quote:
Ik zag ze al: hangtietenquote:
Je weet in Woody's? Ik kreeg contact met dat meisje wat met die 3 jongen was? Toen vroeg ze met wie ben je allemaal? Dus ik aanwijzen, zegt ze, en dat is je broertje? En toen wees ze naar jouquote:
Ik vind de normale beter ja.quote:
Noes, why?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
We hadden verzonnen dat we ons voor zouden doen als Zweden.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat snapt ze niet.
[..]
Ron en ik hebben één keer opgebleven nadat mama en papa naar bed waren, maar toen kregen we de slappe lach op de trap dus dat mag niet meer.
Vraag C_Aquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |