quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:19 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah neefje is supercool he, dat vindt hij van zijn oom ook
heb ook maar 1 neefje dus hij is een beetje verwend geloof ik

yeah dat bierbrouwsel ook in een van die seizoenen. ff lekker mengen met eigen speeksel enzoquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij Groeten uit de Rimboe doen ze dat ook altijd, op dingen kauwen en dat gaat de rest dan nog eten enzo. Mama kan daar enorm slecht tegen, dus ik vind het heerlijk om te zien

precies als oom zijnde heb je de leuke dingen en de ouders zijn voor de vervelende dingen. ik vind t wel goed geregeld zoquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dat geloof ik wel ja, lekker toch?En je kunt hem na een tijdje weer retour ouders doen, ideaal!

Van die figuren die nog geeneens weten hoe je water kookt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een stel rijkeluisgevallen die samen in een huis gezet worden, waar ze alles zelf moeten doen

Preciesquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Van die figuren die nog geeneens weten hoe je water kookt?

Gebruik de linkerhoekmethode, vandaag over gelezen! Dan doe je je knie zo voor je hoofd alsof je lekker zit, maar stiekem houd je hem zo dat je alleen de linkerhoek nog maar ziet want daar gebeurt de minste actie!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah dat bierbrouwsel ook in een van die seizoenen. ff lekker mengen met eigen speeksel enzo
ik krijg kotsneigingen als mensen op tv rotzooi eten. zoals wat ze bij fear factor deden: oogballen enzo.
of bij robinson. ik kijk dan ff niet

Yup. Ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
En toch vind ik florine en bo het leukst

Dan gaan ze kamperenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet ik dat volgende week ook maar eens kijken.

hehe ms eens uitproberen, maar als ik dan t geluid hoor ben ik weer nieuwsgierig en ga ik alsnog kijkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gebruik de linkerhoekmethode, vandaag over gelezen! Dan doe je je knie zo voor je hoofd alsof je lekker zit, maar stiekem houd je hem zo dat je alleen de linkerhoek nog maar ziet want daar gebeurt de minste actie!

OOFER 22 MINUUTAHquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef Renesite het volgende:
BENNO WAT IS JOUW SJUUBILEUMDAATUM MET LUTTIE?

Morgen...quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef Renesite het volgende:
BENNO WAT IS JOUW SJUUBILEUMDAATUM MET LUTTIE?

quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:29 schreef Lutte het volgende:
Maar hij zat er weer eens twee dagen naast, net als de vorige keer

die van mij 1quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:29 schreef Lutte het volgende:
Maar hij zat er weer eens twee dagen naast, net als de vorige keer

NEEEEEE MEID EEN DAG EERDER DAN MIJ! HAHAHA! ZULLEN WE SAMEN OOK KINDEREN KRIJGEN?!!!!!quote:

NOOOOOH ZULLEN WE DAT DOEN EN DAN NOEMEN WE ZE PRISCILLA EN DESTINY EN BJOETIFUL HOOP!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
NEEEEEE MEID EEN DAG EERDER DAN MIJ! HAHAHA! ZULLEN WE SAMEN OOK KINDEREN KRIJGEN?!!!!!

JA EN IK NOEM ZE STORM WATER REGEN EN ZON!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
NOOOOOH ZULLEN WE DAT DOEN EN DAN NOEMEN WE ZE PRISCILLA EN DESTINY EN BJOETIFUL HOOP!

Ron maakt daar altijd grapjes over.quote:

quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef Renesite het volgende:
Buurmeisje met een woordenboek Italiaans:
"Oog"
"Neus"
"Buik"
"Pehniss"
"Been"
"Mamma? Piemel staat er niet in?"
Ik lag hier op de grond van het lachen.

Ik ben nog niet eens een jaar geregistreerd haha, wel bijnaquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ah maar dacht ms een jaar na de 1e keer dat jullie met elkaar gingen ofzo

Snelste man op aarde prachtige atleet.quote:

Aaaaahw! En waar heeft ze dat uberhaupt voor nodig? Heheheh?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef Renesite het volgende:
Buurmeisje met een woordenboek Italiaans:
"Oog"
"Neus"
"Buik"
"Pehniss"
"Been"
"Mamma? Piemel staat er niet in?"
Ik lag hier op de grond van het lachen.

Als-je-blieftquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
NOOOOOH ZULLEN WE DAT DOEN EN DAN NOEMEN WE ZE PRISCILLA EN DESTINY EN BJOETIFUL HOOP!

Ik probeerde een flauw woordgrapje te maken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Snelste man op aarde prachtige atleet.

hehe ok dan zou een jaar met benny gaan idd apart zijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens een jaar geregistreerd haha, wel bijnaDat voelt als jarig zijn denk ik, een jaar geregd zijn

Was het dus toch niet zo'n gekke keuze van mij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ron maakt daar altijd grapjes over.
Dan is het zo uit het niets van: Zag je dat? En dan zeg ik: Nee? En dan zegt hij: Dat was Usain Bolt.
Klinkt wel tof, zeker met je achternaam in combinatie

Ik ben serieus de hele dag Priscilla genoemd, en Ron Sjon en mama Bettine Vriesekoop en papa weet ik al niet meer maar ik heb zo gelachenquote:

Wuut?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben serieus de hele dag Priscilla genoemd, en Ron Sjon en mama Bettine Vriesekoop en papa weet ik al niet meer maar ik heb zo gelachen

Ze is 6quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaaaahw! En waar heeft ze dat uberhaupt voor nodig? Heheheh?

Welterustenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ipv een film gekeken, heb ik net een uur getraind
Dus ik ga lekker naar bed toe
Weltrusten

Het was wel een van de eerste die ik leerde kennen hier van FOK!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:37 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ok dan zou een jaar met benny gaan idd apart zijn
maar zo kort hier?

Trusten!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten

trusten caquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |