Dat topic is echt baas.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef Zeroku het volgende:
Pijnlijk uitstulpsel na anaal ongelukje
Prachtige titel voor een streekroman.
Je wordt ouder Morphie geeft het maar toe...quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfff 2 slowchats is bijna niet te doen voor mij
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je wordt ouder Morphie geeft het maar toe...
Is niet eng hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben gewoon bang om dat topic te lezen als ik die tt zie
worden we allemaal he, dag voor dagquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je wordt ouder Morphie geeft het maar toe...
Zie deze moeilijke taal.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Je kunt mensen in dat radiotopic zo goed agiteren, niet normaal.
Speciaal voor utjes.quote:
Lief doen jijquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Je kunt mensen in dat radiotopic zo goed agiteren, niet normaal.
Daar ben ik content mee.quote:
Sorry, ik heb al twee vaders en drie moeders, het wordt een beetje volquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaIk had je vader kunnen zijn
Dat nep goud wat in dat zakje gaatquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
Ik kreeg ¤490 van Postalgold. Snel, simpel en makkelijk
het is er niet bepaald beter op geworden
Ik solliciteer ook nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sorry, ik heb al twee vaders en drie moeders, het wordt een beetje vol
Is eckte goud, zie je met je blote kut!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat nep goud wat in dat zakje gaat
hehe yeah ws wel idd, zal zo ff kijkje nemenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:48 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt vond ik ook wel meevallen. Fok heeft ergere dingen geproduceerd.
In het echt was je zo rustig en lief, maar hierquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is eckte goud, zie je met je blote kut!
Bella rustig en lief?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
In het echt was je zo rustig en lief, maar hier![]()
Ik moet altijd eventjes acclimatiseren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op de IJsjesmeet welquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bella rustig en lief?Nouja, lief wel
Dat blijktquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet altijd eventjes acclimatiseren.
kan je met die terugspoelknop de snelheid niet omlaag halen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef Lutte het volgende:
Elf uur, de ideale tijd voor koude schotel.
Rechterklik in het beeld > Afspelen > Normale snelheid.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben een film aan het kijken met VLC en het is in supermotion of hoe heet dat, alles gaat sneller dan moet en iedereen heeft piepstemmetjes.Weet iemand of en hoe ik dat kan veranderen?
Onder Afspelen in het menu bovenaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben een film aan het kijken met VLC en het is in supermotion of hoe heet dat, alles gaat sneller dan moet en iedereen heeft piepstemmetjes.Weet iemand of en hoe ik dat kan veranderen?
Of boven afspelen in het menu onderaanquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Onder Afspelen in het menu bovenaan.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Dankjewel!
De sexscene klonk ook zo raar.
Bella?! Nee joh...quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga slapen, dit is te veel voor mijn tere oortjes.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Dankjewel!
Zoveel mogelijkheden en dan nog kan ze het zelf niet vindenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of boven afspelen in het menu onderaan
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Dankjewel!
Wat kijk jij nou weer?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Dankjewel!
Hele normale film, met een sexscene. Maar zit niet eens zoveel naakt bij!quote:
Ohw ja, dat vergeet ik steeds te kijken!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
omg... ik kijk rtl 5... alleen maar gillende en ruziemakende wijven..
lijkt wel een talmeet
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
lijkt wel een talmeet
Wat is dat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, dat vergeet ik steeds te kijken!
Zou pas fonny zijn als ie daarna omgereden werd.quote:
Rijkeluiskinderen waarvan hun Creditcards wordt afgepakt en ze alles zelf moeten doen... en daarvan een paar samen in een huis. Gezellyquote:
Okay, ik heb deze zin twintig keer gelezen en toen kwam ik tot de conclusie dat je de verkeerde hebt gequotequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:54 schreef gomi het volgende:
[..]
kan je met die terugspoelknop de snelheid niet omlaag halen?
Ja ik ook.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, ik heb deze zin twintig keer gelezen en toen kwam ik tot de conclusie dat je de verkeerde hebt gequote
aha!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Rijkeluiskinderen waarvan hun Creditcards wordt afgepakt en ze alles zelf moeten doen... en daarvan een paar samen in een huis. Gezelly
lol ik zie t nu ook idd. op die post van jou slaat t echt als een tang op een varkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, ik heb deze zin twintig keer gelezen en toen kwam ik tot de conclusie dat je de verkeerde hebt gequote
Staat er ook een man tussen die continu overdreven lacht met zijn duimen omhoog?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
lijkt wel een talmeet
Tang op varken, wordt het lekker mals van.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
lol ik zie t nu ook idd. op die post van jou slaat t echt als een tang op een varken
Ik snap niet hoe het daar mals van wordt.. Maar mama zit in d'r culifase, dus alles moet uitgeprobeerd worden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar jij niet dus die tang mag wel op die varken op t mals te maken
hehe, ach als t er niet minder van wordt, valt de schade iig mee hequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe het daar mals van wordt.. Maar mama zit in d'r culifase, dus alles moet uitgeprobeerd worden.
Gevolg: de helft van de tijd proef ik geen verschil met het gerecht Oude Stijl en Nieuwe Stijl en in de andere helft lust ik het niet (meer).
Je hebt er zelfs van die hamers voor, zijn we nog expres voor langs de Ikea geweestquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ach als t er niet minder van wordt, valt de schade iig mee he
maar zie ze op tv toch ook weleens slaan op vlees en dat t er malser van zou worden ofzo? fabeltje dus?
yeah lijkt mij ook, maar ms is dat structuurverschil wel wat t volgens sommigen dus beter maakt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef Zeroku het volgende:
Slaan op vlees is het domste wat je kunt doen. Je verneukt heel de structuur van het vlees dan.
yeah die hamers met al die puntjes?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs van die hamers voor, zijn we nog expres voor langs de Ikea geweestEn het zou wel moeten ja, maar ik proef het niet hoor
Lijkt me niet. Als die structuur niet zoals normaal is, kan het onregelmatig warm worden, kunnen de smaken/vitaminen op sommige plekken verloren aan etc.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:09 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah lijkt mij ook, maar ms is dat structuurverschil wel wat t volgens sommigen dus beter maakt?
Ja.. Nog best zwaar ook. Kreeg een beetje een knus oud hamertje tik gevoel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:10 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah die hamers met al die puntjes?
ik ga morgen een vegaburger slaan
maar ms is t dan de kunst van t slaan, waardoor je zo slaat dat t allemaal heel gelijkmatig gaatquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Als die structuur niet zoals normaal is, kan het onregelmatig warm worden, kunnen de smaken/vitaminen op sommige plekken verloren aan etc.
Dan moet je wel heel veel geluk hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:12 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ms is t dan de kunst van t slaan, waardoor je zo slaat dat t allemaal heel gelijkmatig gaat
ik lul maar wat hoor
hehe, hamertje tik is nog wel leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja.. Nog best zwaar ook. Kreeg een beetje een knus oud hamertje tik gevoel.
HeldPost je je bevindingen even?
ik ben t wel met je eens hoor. ik snapte t ook nooit echt. maar blijf t altijd zien.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel veel geluk hebben.
Nee, maar ik denk dat het vlees er niet beter van wordt.
'Wat doe je voor beroep?' 'Ik sla vlees, zodat het gleijmatig rood en zacht wordt.' Goede openingszinquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:12 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ms is t dan de kunst van t slaan, waardoor je zo slaat dat t allemaal heel gelijkmatig gaat
ik lul maar wat hoor
Wat leuk! Je bent gek met je neefje he?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:14 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, hamertje tik is nog wel leuk
speelde ik nog weleens met mijn neefje en dan kijken wie als eerste alles had weggetikt
yeah zal ik doen, maar ben bang dat t iets zal zijn als: t slaan ging goed, burger ligt nu in duizend stukjes, maar vegagehakt kan ook lekker zijn
yeah vleesslaanderquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Wat doe je voor beroep?' 'Ik sla vlees, zodat het gleijmatig rood en zacht wordt.' Goede openingszin![]()
Ik zag laatste wel zo'n filmpje op Discovery ofzo, waar ze vlees tot puree sloegen en er gehaktballetjes van draaiden voor in de soep. Was een delicatesse in die streek ofzo. Werd eerst nog even door die oude ventjes op gekauwd en hop de pan in,
Bij Groeten uit de Rimboe doen ze dat ook altijd, op dingen kauwen en dat gaat de rest dan nog eten enzo. Mama kan daar enorm slecht tegen, dus ik vind het heerlijk om te zienquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:17 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah vleesslaander
maar is wel delicaat werkje hoor. moet echt heel gelijkmatig
wtf? kauwen en dan de pan in. ok ook als ik wel vlees zou eten zou ik daar overslaan denk ik zo
Been there, done that, wees blij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar naast het toiletgebouw wil je ook niet liggen.
yeah neefje is supercool he, dat vindt hij van zijn oom ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat leuk! Je bent gek met je neefje he?
lol nee idd, dan maar ff lopenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar naast het toiletgebouw wil je ook niet liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |