Lijkt me ook handig neerzetten enzoquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Inderdaad. Het echte koetsiersglas is nagenoeg een meter lang (Yard glass)
[ afbeelding ]
ja, maar das dan weer minder praktisch in het cafequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is meer een Vuvuzelaquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GODVERDOMME, DA WILDE IK ZEGGEN.quote:
NIEUW FOKSETJEN.quote:
En hoe breng je dat in?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijf hier eerst maar een maandje posten, dan zien we wel verder!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kreeg van Charmed een WA over een meet volgend jaar
Dude, de gastvrijheidquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Blijf hier eerst maar een maandje posten, dan zien we wel verder!
Nee, kloptquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Die slett van jou post hier anders ook niet Pat!
OHJAWEL!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Schat het is Pat.. Hij bedoelt er niks mee
quote:
Prima maar dat is niet echt handig bij nieuwelingen die hem niet kennen héquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Schat het is Pat.. Hij bedoelt er niks mee
Ik had je net een PM gestuurdquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Prima maar dat is niet echt handig bij nieuwelingen die hem niet kennen hé
De reden was dat ik zei tegen knetter dat het een beetje vervelend is dat ze 286438x op een dag zegt wat ze doet en waar ze is. Het is geen Twitter. En toen begon Outpost76 fel te reageren en knetter kneep hem er tussenuit.quote:
Trique is onze relnicht, je moet hem even leren kennen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Prima maar dat is niet echt handig bij nieuwelingen die hem niet kennen hé
I see, kan die jongen ook niks aan doenquote:
Ja i know.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
En trouwens, bella.. ik zei:
als jullie doortje 1 oktober leuk vinden, en zij jullie misschien dat ze dan ook mee kan
Ah.. nou.. groot gelijk heb je..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De reden was dat ik zei tegen knetter dat het een beetje vervelend is dat ze 286438x op een dag zegt wat ze doet en waar ze is. Het is geen Twitter. En toen begon Outpost76 fel te reageren en knetter kneep hem er tussenuit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef Pheno het volgende:
Daar word het niet veel beter van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |