Zonder die komma las het nog raarder.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Daarom.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder die komma las het nog raarder.
Goede signature valt me nu opquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder die komma las het nog raarder.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Goede signature valt me nu op
Ik wil ook krullen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik ga niet kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
Ik kreeg ¤490 van Postalgold. Snel, simpel en makkelijk
het is er niet bepaald beter op geworden
Schat je loopt een maandje of wat achterquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
Er is een nieuwe hoorde ik gister.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Schat je loopt een maandje of wat achter
Ik zag toevallig vandaag pas een topic eroverquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Schat je loopt een maandje of wat achter
Okay, omdat jij het bent danquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag toevallig vandaag pas een topic erover
Dat topic is echt baas.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef Zeroku het volgende:
Pijnlijk uitstulpsel na anaal ongelukje
Prachtige titel voor een streekroman.
Je wordt ouder Morphie geeft het maar toe...quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfff 2 slowchats is bijna niet te doen voor mij
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je wordt ouder Morphie geeft het maar toe...
Is niet eng hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben gewoon bang om dat topic te lezen als ik die tt zie
worden we allemaal he, dag voor dagquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je wordt ouder Morphie geeft het maar toe...
Zie deze moeilijke taal.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Je kunt mensen in dat radiotopic zo goed agiteren, niet normaal.
Speciaal voor utjes.quote:
Lief doen jijquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Je kunt mensen in dat radiotopic zo goed agiteren, niet normaal.
Daar ben ik content mee.quote:
Sorry, ik heb al twee vaders en drie moeders, het wordt een beetje volquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaIk had je vader kunnen zijn
Dat nep goud wat in dat zakje gaatquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
Ik solliciteer ook nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sorry, ik heb al twee vaders en drie moeders, het wordt een beetje vol
Is eckte goud, zie je met je blote kut!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat nep goud wat in dat zakje gaat
hehe yeah ws wel idd, zal zo ff kijkje nemenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:48 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt vond ik ook wel meevallen. Fok heeft ergere dingen geproduceerd.
In het echt was je zo rustig en lief, maar hierquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is eckte goud, zie je met je blote kut!
Bella rustig en lief?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
In het echt was je zo rustig en lief, maar hier![]()
Ik moet altijd eventjes acclimatiseren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
In het echt was je zo rustig en lief, maar hier![]()
Op de IJsjesmeet welquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bella rustig en lief?Nouja, lief wel
Dat blijktquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet altijd eventjes acclimatiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |