kan je met die terugspoelknop de snelheid niet omlaag halen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef Lutte het volgende:
Elf uur, de ideale tijd voor koude schotel.
Rechterklik in het beeld > Afspelen > Normale snelheid.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben een film aan het kijken met VLC en het is in supermotion of hoe heet dat, alles gaat sneller dan moet en iedereen heeft piepstemmetjes.Weet iemand of en hoe ik dat kan veranderen?
Onder Afspelen in het menu bovenaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben een film aan het kijken met VLC en het is in supermotion of hoe heet dat, alles gaat sneller dan moet en iedereen heeft piepstemmetjes.Weet iemand of en hoe ik dat kan veranderen?
Of boven afspelen in het menu onderaanquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Onder Afspelen in het menu bovenaan.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Dankjewel!
De sexscene klonk ook zo raar.
Bella?! Nee joh...quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
In het echt was je zo rustig en lief, maar hier![]()
Ik ga slapen, dit is te veel voor mijn tere oortjes.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Dankjewel!
Zoveel mogelijkheden en dan nog kan ze het zelf niet vindenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of boven afspelen in het menu onderaan
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Dankjewel!
Wat kijk jij nou weer?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Dankjewel!
Hele normale film, met een sexscene. Maar zit niet eens zoveel naakt bij!quote:
Ohw ja, dat vergeet ik steeds te kijken!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
omg... ik kijk rtl 5... alleen maar gillende en ruziemakende wijven..
lijkt wel een talmeet
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
omg... ik kijk rtl 5... alleen maar gillende en ruziemakende wijven..
lijkt wel een talmeet
Wat is dat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, dat vergeet ik steeds te kijken!
Zou pas fonny zijn als ie daarna omgereden werd.quote:
Rijkeluiskinderen waarvan hun Creditcards wordt afgepakt en ze alles zelf moeten doen... en daarvan een paar samen in een huis. Gezellyquote:
Okay, ik heb deze zin twintig keer gelezen en toen kwam ik tot de conclusie dat je de verkeerde hebt gequotequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:54 schreef gomi het volgende:
[..]
kan je met die terugspoelknop de snelheid niet omlaag halen?
Ja ik ook.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, ik heb deze zin twintig keer gelezen en toen kwam ik tot de conclusie dat je de verkeerde hebt gequote
aha!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Rijkeluiskinderen waarvan hun Creditcards wordt afgepakt en ze alles zelf moeten doen... en daarvan een paar samen in een huis. Gezelly
lol ik zie t nu ook idd. op die post van jou slaat t echt als een tang op een varkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, ik heb deze zin twintig keer gelezen en toen kwam ik tot de conclusie dat je de verkeerde hebt gequote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |