quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:19 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah neefje is supercool he, dat vindt hij van zijn oom ook
heb ook maar 1 neefje dus hij is een beetje verwend geloof ik
yeah dat bierbrouwsel ook in een van die seizoenen. ff lekker mengen met eigen speeksel enzoquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij Groeten uit de Rimboe doen ze dat ook altijd, op dingen kauwen en dat gaat de rest dan nog eten enzo. Mama kan daar enorm slecht tegen, dus ik vind het heerlijk om te zien
precies als oom zijnde heb je de leuke dingen en de ouders zijn voor de vervelende dingen. ik vind t wel goed geregeld zoquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dat geloof ik wel ja, lekker toch?En je kunt hem na een tijdje weer retour ouders doen, ideaal!
Van die figuren die nog geeneens weten hoe je water kookt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een stel rijkeluisgevallen die samen in een huis gezet worden, waar ze alles zelf moeten doen
Preciesquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Van die figuren die nog geeneens weten hoe je water kookt?
Gebruik de linkerhoekmethode, vandaag over gelezen! Dan doe je je knie zo voor je hoofd alsof je lekker zit, maar stiekem houd je hem zo dat je alleen de linkerhoek nog maar ziet want daar gebeurt de minste actie!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah dat bierbrouwsel ook in een van die seizoenen. ff lekker mengen met eigen speeksel enzo
ik krijg kotsneigingen als mensen op tv rotzooi eten. zoals wat ze bij fear factor deden: oogballen enzo.
of bij robinson. ik kijk dan ff niet
Yup. Ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
En toch vind ik florine en bo het leukst
Dan gaan ze kamperenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet ik dat volgende week ook maar eens kijken.
hehe ms eens uitproberen, maar als ik dan t geluid hoor ben ik weer nieuwsgierig en ga ik alsnog kijkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gebruik de linkerhoekmethode, vandaag over gelezen! Dan doe je je knie zo voor je hoofd alsof je lekker zit, maar stiekem houd je hem zo dat je alleen de linkerhoek nog maar ziet want daar gebeurt de minste actie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |