Realm: Al'Akirquote:
Realm: Alonsusquote:SuperKaasNacho
Cordem - H - Blood Elf Paladin (85)
Aiemtren - H - Tauren Warrior(60)
Zerodes - H - Tauren Druid (42)
Epicosaurus - H - Troll Death Knight (62)
Realm: Argent Dawnquote:
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
quote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
quote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)
Realm: Bronze Dragonflightquote:
Realm: Bronzebeardquote:
quote:
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Burning Steppesquote:
Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)
quote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)
Realm: Haomarushquote:
quote:
quote:
quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Karazhanquote:
quote:
Realm: Khadgarquote:
Realm: Kor'gallquote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)
Realm: Nagrandquote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Outlandquote:
quote:
Realm: Quel'Thalasquote:
Realm: Ravencrestquote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
quote:
Realm: Runetotemquote:
Realm: Scarshield Legionquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)
Realm: Silvermoonquote:
Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)
Realm: Stormscalequote:
Realm: Sylvanasquote:
Realm: The Maelstromquote:
Realm: The Sha'tarquote:
quote:
Realm: Tarren Millquote:
Realm: Terenasquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)
quote:
Realm: Twisting Netherquote:
quote:
Realm: Wildhammerquote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
hopelijk is het niet zo'n drukke server dat je ook moet wachten voor je kunt inloggenquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:15 schreef Blistering het volgende:
En het nadeel van zo'n drukke server is dan wel weer dat alle maar dan ook echt ALLE namen bezet zijn.
* Blistering zucht diep.
Welke guild zitten jullie met z'n allen in nu dan ?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:15 schreef Blistering het volgende:
En het nadeel van zo'n drukke server is dan wel weer dat alle maar dan ook echt ALLE namen bezet zijn.
* Blistering zucht diep.
Nog nooit meegemaakt!quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:17 schreef Blistering het volgende:
Heb ik in die korte tijd nog niet meegemaakt, wellicht Isabeau, die speelt er al langer.
Isabeau zit bij d'r vriend/man in Immersion, maar da's een topraidguild. Ik zit in Heroes of the Alliance, gewoon een casual/social guild die 5/7 FL progress heeft.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Welke guild zitten jullie met z'n allen in nu dan ?
had ik ook, Draenei male shaman. Totdat iedereen van de realm (mijn vrienden irl) naar een andere realm gingen. toen maar een troll gemaakt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb een draenei male priest. Ik vind hem cool
GB repairs zijn wel chill altijd, en ik zou ook in je "seach" voor trade zetten dat je mensen zoekt voor een raiding team (voor zover dat er nog niet is) en zeggen dat je ook socials accept van elk level.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:28 schreef lipjes het volgende:
pff, mn guild is level 2 maar heb nog moeite met members te vinden.
vraag me af hoe ik ze het beste kan lokken, GB Repairs? free boosts voor low-levels?
heb trouwns mijn pala naar level 41 gebracht en mijn druid is nu 68, moet alleen 69 zijn voor de volgende reeks met quests in northrend
Geef iedereen die joined een gratis mechano hog, gegarandeerd succes.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:28 schreef lipjes het volgende:
pff, mn guild is level 2 maar heb nog moeite met members te vinden.
vraag me af hoe ik ze het beste kan lokken, GB Repairs? free boosts voor low-levels?
heb trouwns mijn pala naar level 41 gebracht en mijn druid is nu 68, moet alleen 69 zijn voor de volgende reeks met quests in northrend
Oh dat is wel kut inderdaad.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:26 schreef Marco001 het volgende:
bagger.. Sta ik net op het punt een dungeonboss te verslaan, houd mijn pc ermeeop.. Op de brandlucht afgegaan en na een visuele check(lampje) lijkt mijn voeding fubar...![]()
Met een beetje mazzel kan ik morgenavond weer WoWen..
Toen ik level 80 werd kreeg ik van mijn guildmembers een bronze drake. Ik moest wel zelf mee om hem op te halenquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Geef iedereen die joined een gratis mechano hog, gegarandeerd succes.
daar doe ik wel een realmchange voorquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat is wel een pauper iets, maarja als je nieuw bent lijkt het heel wat natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Toen ik level 80 werd kreeg ik van mijn guildmembers een bronze drake. Ik moest wel zelf mee om hem op te halen
Ik ben zelf level 85, maar nog niet echt geschikt voor raiden dus probeer altijd een beetje mee te rennen met anderen en mij overal in te lezen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:30 schreef Olment het volgende:
[..]
GB repairs zijn wel chill altijd, en ik zou ook in je "seach" voor trade zetten dat je mensen zoekt voor een raiding team (voor zover dat er nog niet is) en zeggen dat je ook socials accept van elk level.
the fuck kan je daarmee:Pquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Daar ben ik ondertussen ook achterquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:41 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat is wel een pauper iets, maarja als je nieuw bent lijkt het heel wat natuurlijk
Is een motor als mount. Maar kost 16k gold per stuk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik ben zelf level 85, maar nog niet echt geschikt voor raiden dus probeer altijd een beetje mee te rennen met anderen en mij overal in te lezen.
maar social guild wordt het sowieso, maar zit dan wel te denken om GB repairs pas na 1 week toe te staan om de quick-repair guys te voorkomen.
[..]
the fuck kan je daarmee:P
week of 3 geleden heb ik mijne gekochtquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Is een motor als mount. Maar kost 16k gold per stuk.Ik kan er nu een kopen maar lijkt mee een beetje zonde van het geld dat ik opgespaard heb...
Waarom zou je dat doen? Ik heb er ook niet 1 en ik heb noooit ergens last van.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Goedemiddag
Ben sinds vandaag weer begonnen, na 1+ jaar. Waar kan ik ergens in NL een authenticator aanschaffen?
Grtz
Omdat het zekere voor het zekere doen nooit verkeerd is. Ik heb ook 6 jaar niets gehad, tot ik op een morgen inlogte een paar maanden geleden en al m'n chars kaal waren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Ik heb er ook niet 1 en ik heb noooit ergens last van.
dan verander je je pass/email en maak je ticket aan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Omdat het zekere voor het zekere doen nooit verkeerd is. Ik heb ook 6 jaar niets gehad, tot ik op een morgen inlogte een paar maanden geleden en al m'n chars kaal waren.
beetje veiligheid. Ben aantal jaren geleden al eens leeggehaald...quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Ik heb er ook niet 1 en ik heb noooit ergens last van.
Ik zou net zeggen er moeten toch ergens log files zijn van wat je had en dus wat er gestolen is?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:03 schreef Olment het volgende:
[..]
dan verander je je pass/email en maak je ticket aan.
idd, na mijn ticket had ik 2 uurjtes later alles terugquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik zou net zeggen er moeten toch ergens log files zijn van wat je had en dus wat er gestolen is?
ik heb niet eens 16kquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Is een motor als mount. Maar kost 16k gold per stuk.Ik kan er nu een kopen maar lijkt mee een beetje zonde van het geld dat ik opgespaard heb...
Daar gaat het me niet om. Ik had inderdaad binnen 15 minuten al m'n spullen terug, het is gewoon niet tof als er zoals gebeurd is omdat je dan weet dat er ergens een lek is geweest (van jouw kant, via een site/mail, weet ik veel). Zou niet meer zonder m'n authenticator willen spelen, daar is m'n account veel te waardevol voor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:03 schreef Olment het volgende:
[..]
dan verander je je pass/email en maak je ticket aan.
heb je zo'n apparaatje of die app voor je phone?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Ik had inderdaad binnen 15 minuten al m'n spullen terug, het is gewoon niet tof als er zoals gebeurd is omdat je dan weet dat er ergens een lek is geweest (van jouw kant, via een site/mail, weet ik veel). Zou niet meer zonder m'n authenticator willen spelen, daar is m'n account veel te waardevol voor.
Iphone appquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:08 schreef Olment het volgende:
[..]
heb je zo'n apparaatje of die app voor je phone?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:15 schreef Blistering het volgende:
* Blistering zucht diep.
en wat nou als je telefoon het begeeft?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Iphone app. Maar tegenwoordig hebben ze het systeem zo aangepast dat als je regelmatig vanaf dezelfde plek inlogt, er niet meer om een authenticator code gevraagd wordt. Wel handig.
Ik gebruik zelf de android app, en de app genereert een extra code, die je kan gebruiken om te bewijzen dat jouw account ook echt van jou is. Mocht je je telefoon resetten of een nieuwe krijgen ofzo, kun je die extra code invoeren in die app zodat ie alsnog gekoppeld zit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:14 schreef Olment het volgende:
[..]
en wat nou als je telefoon het begeeft?
of gaan fishen op deviate fish =Dquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:46 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Moet je herbalism nemen en je herbs verkopen.
Oh vertel?quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:12 schreef TwyLight het volgende:
Er zitten echt mensen met het syndroom van down op het AH
Heb ik ook weer wat te lachenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:42 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Als ik een keer teveel geld heb dan transfer ik naar auchindoun met me Pally. Dan ga ik met opzet male draenei rollen :3
(profiel even gekaapt van vriendin)quote:
Ik ken het fenomeen wel hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
(profiel even gekaapt van vriendin)
In 2006(ben toen zelf begonnen met wow) waren bijna alle servers constant bezet elke avond moest je 5-20 minuten wachten voordat je uberhaupt kon beginnen met spelen.
Zat toen op Alonsus als allied.
Inmiddels alweer lange tijd horde(op diverse servers).
Maar dat was redelijk frustrerend in die tijd, toen the burning crusade uitkwam was dit probleem wel in een klap opgelost door blizzard.
Waarom geven ze paladins 100 soorten shields? Slaat ook nergens opquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Waarom geven ze mages en hunters toch invisibility, slaat nergens op.
Frost mages 100 soorten freezes en stuns. Oh, snap ook niet dat rogues tegenwoordig zo kunnen self healen :\quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Waarom geven ze paladins 100 soorten shields? Slaat ook nergens op
U mad?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ragnaros phase 2 echt fucking onmogelijk
Echt die tactic die paragon doet, zoveel burst is gewoon fucking onmogelijk. Nu zit je de hele tijd te kloten met adds tijdens engulfingsquote:
35/36k dps ;--;quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Echt die tactic die paragon doet, zoveel burst is gewoon fucking onmogelijk. Nu zit je de hele tijd te kloten met adds tijdens engulfings
dat haalt onze guild nog niet echtquote:
Ze hebben er maar twee, waarvan als je er een gebruikt een cd is van enkele minuten waar je geen gebruik kan maken van lay on hands of een andere schild. Bovendien zijn die shields tekenend voor een paladin.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Waarom geven ze paladins 100 soorten shields? Slaat ook nergens op
Niks tegen hunters ja..quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Meer hunters recruiten. Want een lame class is dat
Een wat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:23 schreef Sapstengel het volgende:
Voor de grap ff zo'n negrow gemaakt om de startarea te kijken. Ziet er wel nice uit en dat accent is cool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, ik en mijn vriendin zijn nu een warrior (ik, protection), en een priest (mn vriendin, holy), aan 't levellen, we zitten nu net in de 3e week, met maar 3 avonden per week spelen ofzo, en we zijn nu lvl 43, 't gaat echt heel snel zo. Gewoon zorgen dat je altijd rested bent, en de rest van de tijd door dungeons heen knallen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:41 schreef Silmarwen het volgende:
Ja ben nu alliance aan het levelen, warrior, en het gaat echt bizar snel. Volgens mij kun je met twee maanden relaxed spelen makkelijk 85 worden.
ik bedoel hier maar mee, dat het net zown stomme vraag is als waarom mages en hunters invisibility spells hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:34 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Ze hebben er maar twee, waarvan als je er een gebruikt een cd is van enkele minuten waar je geen gebruik kan maken van lay on hands of een andere schild. Bovendien zijn die shields tekenend voor een paladin.
Voor het levellen zou ik disc aanbevelen trouwens. Disc is in combinatie met de talent van 'heal de waarde van je smite en holy fire damage" talents een stuk fijner spelen in de lower level dungeons denk ik zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:48 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Inderdaad, ik en mijn vriendin zijn nu een warrior (ik, protection), en een priest (mn vriendin, holy), aan 't levellen, we zitten nu net in de 3e week, met maar 3 avonden per week spelen ofzo, en we zijn nu lvl 43, 't gaat echt heel snel zo. Gewoon zorgen dat je altijd rested bent, en de rest van de tijd door dungeons heen knallen.
Beetje shieldjes, een renew en soms prayer of healing. Als het echt moet een penance. Tadaaaaa.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:53 schreef GI het volgende:
[..]
Voor het levellen zou ik disc aanbevelen trouwens. Disc is in combinatie met de talent van 'heal de waarde van je smite en holy fire damage" talents een stuk fijner saaier spelen in de lower level dungeons denk ik zo.
als holy priest maak ik ook veel gebruik van shields in dungeons. Werkt prima. Wat heeft de disc versie dan als verder voordeel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:55 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Beetje shieldjes, een renew en soms prayer of healing. Als het echt moet een penance. Tadaaaaa.
Ik vind zelf disc ook fijner voor een priest (mijn eigen priest is ook disc en heb ik ook gelevelled als disc, maar ja, ieder z'n ding hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:53 schreef GI het volgende:
[..]
Voor het levellen zou ik disc aanbevelen trouwens. Disc is in combinatie met de talent van 'heal de waarde van je smite en holy fire damage" talents een stuk fijner spelen in de lower level dungeons denk ik zo.
Betere shieldsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
als holy priest maak ik ook veel gebruik van shields in dungeons. Werkt prima. Wat heeft de disc versie dan als verder voordeel?
Veel betere en goedkopere (qua mana) shieldsquote:
Ik ben nu shadow/holy, maar ik begrijp dus dat disc/holy beter is?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel betere en goedkopere (qua mana) shields
En je kan dps'en(en tegelijk healen)
Ik zou voor levelen kiezen voor disc/shadow.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:31 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik ben nu shadow/holy, maar ik begrijp dus dat disc/holy beter is?
Ik vind shadow toch niet echt fijn dus misschien moet ik hem dan maar aanpassen.
Met BoA,s is 1 penance genoeg voor een mob op lvl 11 tenminste.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
als holy priest maak ik ook veel gebruik van shields in dungeons. Werkt prima. Wat heeft de disc versie dan als verder voordeel?
Op 65 healed mijn Penance mijn tank voor ongeveer 250%quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Met BoA,s is 1 penance genoeg voor een mob op lvl 11 tenminste.
Mja als disc is ie op 85 op zich ook best duur om te gebruiken (als in; niet alles en iedereen moet je gaan shielden), maar als ie volledig absorbed wordt krijg je mana terug ervan dan, heb t al een paar keer gehad dat ik zo'n beetje full mana was na een bossfight op HC met mn priest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:07 schreef TwyLight het volgende:
Ik gebruik als holy priest echt amper mijn PW:S, veel te duur
Ik gebruik hem continue, en heb nog niet meegemaakt dat ik zonder mana zit. Ik heb eigenlijk verder nooit manabreaks nodig. Maar ik heb op mijn priest (level 48) wel verschillende heirloomsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:07 schreef TwyLight het volgende:
Ik gebruik als holy priest echt amper mijn PW:S, veel te duur
Als er iets is wat ik mis in disc is het dat wel!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:44 schreef TwyLight het volgende:
Ja op dit moment heeft disc iets meer throughput dan holy maar vind holy toch leuker om te spelen. Ik hou vooral erg van mijn guardian spirit die al vaak mensen van de dood gered heeft
Wacht maar tot je level 85 bent, als er één class is op dit moment die voorzichtig met mana om moet gaan zijn het wel priests.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik gebruik hem continue, en heb nog niet meegemaakt dat ik zonder mana zit. Ik heb eigenlijk verder nooit manabreaks nodig. Maar ik heb op mijn priest (level 48) wel verschillende heirlooms
Het is een holy talent, weet niet precies welk level maar ik dacht zo ergens in de 55quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
Bij welk level krijg je een guardian spirit?
Is misschien het geval bij level 8, nu heb ik er nog geen last van. En dit low level healen is eigenlijk vrij simpel, ik verwacht op level 85 wel meer moeite te hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wacht maar tot je level 85 bent, als er één class is op dit moment die voorzichtig met mana om moet gaan zijn het wel priests.
Tegenwoordig kan je op lagere levels eigenlijk geen mana problemen meer hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik gebruik hem continue, en heb nog niet meegemaakt dat ik zonder mana zit. Ik heb eigenlijk verder nooit manabreaks nodig. Maar ik heb op mijn priest (level 48) wel verschillende heirlooms
Ik snap ook niet goed waarom die heirlooms door Blizzard er in gedaan zijn. Het is in mijn ogen een vorm van spel verkrachting, waarvan ik dankbaar gebruik maak want het levelen gaat echt snel met al die extra XP.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:26 schreef Altron het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je op lagere levels eigenlijk geen mana problemen meer hebben.
En al helemaal niet als je character nog volgepropt zit met heirlooms
Als jij een wondje hebt kun je hem toch ook zelf ontsmetten en verbinden? Waarom zou een rogue dat niet kunnen?quote:
Daar hebben ze toch First Aid voor uitgevonden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als jij een wondje hebt kun je hem toch ook zelf ontsmetten en verbinden? Waarom zou een rogue dat niet kunnen?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch First Aid voor uitgevonden?
Omdat 1-80 wel een erg grote grind is op het moment, en het voor spelers die de endgame met meerdere rollen/karakters willen doen het een heel gedoe is om zonder looms te levellen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik snap ook niet goed waarom die heirlooms door Blizzard er in gedaan zijn. Het is in mijn ogen een vorm van spel verkrachting, waarvan ik dankbaar gebruik maak want het levelen gaat echt snel met al die extra XP.
In bg's zouden ze niet eens moeten tellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:41 schreef TwyLight het volgende:
om het in bg's eerlijker te maken zou het misschien beter zijn om inplaatst van de items zelf een soort enchant met 10% meer xp te maken die je in een slot kan plaatsen ipv op een item.Dan heb je dus niet die OP gear
Ik heb in mijn level nog geen fishing gelevelled boven 102quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:42 schreef Isabeau het volgende:
En 5% ring
(maar die kans is wat minder hoog dat je die hebt)
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:42 schreef Isabeau het volgende:
En 5% ring
(maar die kans is wat minder hoog dat je die hebt)
Een BoA ring die je kan winnen met de Northrend fishing contest elke zaterdag (denk ik?) of zondag.quote:
Een reward die je kan kiezen als je een fishing tourney wint.quote:
Ligt er volgens mij maar net aan wat je aan het healen bent. Ik ga bijvoorbeeld in de Zandalari dungeons als een idioot door mn mana heen als shaman.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:08 schreef TwyLight het volgende:
Wacht maar tot je level 85 bent, als er één class is op dit moment die voorzichtig met mana om moet gaan zijn het wel priests.
True, gister 525 fishing gehaald. Wat boring zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
ah, ok dan moet je dus vissen. Persoonlijk ben ik met nog niet boven de 200 fishingskill uitgekomen. het is gewoon echt boring, net als archeology.
Wat een lamzak proffesions
Omdat de dps denkt wel geheald te worden en alle avoidable dmg niet avoidquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ligt er volgens mij maar net aan wat je aan het healen bent. Ik ga bijvoorbeeld in de Zandalari dungeons als een idioot door mn mana heen als shaman.
Hoeveel uren heb je daar wel niet ingestoken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
True, gister 525 fishing gehaald. Wat boring zeg
Leap of Faithquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat de dps denkt wel geheald te worden en alle avoidable dmg niet avoid![]()
Dát kost bergen met mana.
Weet niet, heb destijds ook 40 uur moeten vissen voor m'n Turtle. Fish caught: 20551 volgens m'n statistieken, fish and other things caught: 25411.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoeveel uren heb je daar wel niet ingestoken?
Ik denk dat het afhangt van het aantal melee dpsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet, maar heb wel al vraagtekens gezet bij het praktische nut van de spell.quote:
Reuze leuk en nuttigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb hem nog niet, maar heb wel al vraagtekens gezet bij het praktische nut van de spell.
Helaas is dat zo waar. Pugsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Helemaal als er dan ook nog een DK tank isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik denk dat het afhangt van het aantal melee dps
Turtle? Verklaar? Welk exclusief iets dient die voor? Of is dat een pet? mount?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:03 schreef Blistering het volgende:
[..]
Weet niet, heb destijds ook 40 uur moeten vissen voor m'n Turtle. Fish caught: 20551 volgens m'n statistieken, fish and other things caught: 25411.
Veel uren iig.
Mount.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Turtle? Verklaar? Welk exclusief iets dient die voor? Of is dat een pet? mount?
hee, ik ben de laatste tijd wat de achieventwhore aan het uithangen en die voor aantallen mounts zijn niet de moeilijkste. Dus waar kan ik die opvissen?quote:
Ik lees veel voor mijn werk. Jij denkt toch niet dat ik hele boekwerken ga lezen om een spelletje te spelen dat ik wel leuk vind.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:06 schreef GI het volgende:
wowhead is makkelijk hoor![]()
"fishing turtle wowhead" geeft via google : http://www.wowhead.com/item=46109/sea-turtle
Alle cataclysm zones. Deepholm, Hyjal, Vasj'ir etc dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
hee, ik ben de laatste tijd wat de achieventwhore aan het uithangen en die voor aantallen mounts zijn niet de moeilijkste. Dus waar kan ik die opvissen?
Volgens de wiki kan je met 3 keer vissen per minuut na 671 minuten al op de max zitten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoeveel uren heb je daar wel niet ingestoken?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alle cataclysm zones. Deepholm, Hyjal, Vasj'ir etc dus
Voor boekwerken moet je op wow-wiki zijn, voor snel antwoord op een vraag, wowhead.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:08 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik lees veel voor mijn werk. Jij denkt toch niet dat ik hele boekwerken ga lezen om een spelletje te spelen dat ik wel leuk vind.
Nee hoor, je kan tegenwoordig gewoon overal vissenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]dat betekent dus minimaal 300 fishingskill volgens mij en zover ben ik nog niet.
Ik ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:06 schreef TwyLight het volgende:
99% van de tijd gebruik ik hem om te trollen
Ik geloof dat het een lvl 85 spell isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:22 schreef Wolve000 het volgende:
Kortom, ik moet zorgen dat er een priest in de buurt blijft voor als ik weer als een volstrekte n00b de verkeerde kant op ren.
Corla in BRCquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:24 schreef TwyLight het volgende:
level 84
Hem hem helaas ook al veel te vaak in die dungeon gebruikt waar je 80 stacks moet krijgen en dan gtfo, wat heel veel mensen dan niet doen.
Jepquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook al zo goed met onthouden van namen van gevechten
Dat gevecht waarbij die driehoek op de grond wordt gemaakt en je daar in moet gaan staan, anders ga je dood. Ook altijd favoriet om mensen naartoe te trekken
Asaad in VP inderdaad. Die's wel leuk altijd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Dat gevecht waarbij die driehoek op de grond wordt gemaakt en je daar in moet gaan staan, anders ga je dood. Ook altijd favoriet om mensen naartoe te trekken
Atramedes is blind ,niet doofquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:22 schreef TwyLight het volgende:
Bij die ene dove draak in BwD is hij wel handig trouwens, als die dat iemand achterna zit met die vuurbeam ofzo kan je diegene snel naar de andere kant van de kamer trekken
Of irritante tanks snel naar buiten pullen vlak op het eind en zelf naar binnen rennen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Mwa ze kunnen ook springen als hij static cling castquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jepniet vergeten mensen de dispellen, anders kunnen ze niet weg
Vergeet niet dat het een "normal" heroic dungeon is en daar tegenwoordig alleen nog maar noobs zittenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:49 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Mwa ze kunnen ook springen als hij static cling cast
Dat doen ze echt nooitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:49 schreef Maureentje het volgende:
Mwa ze kunnen ook springen als hij static cling cast
Ze staan om een of andere reden altijd op een kluitje. Meestal past de mass dispell over de hele groep heen bij dat gevecht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doen ze echt nooit
Ik gooi wel vaak levitate op de ranged dps, dan hoef ik alleen de melee+tank te dispellen.
Slim, daar heb ik echt nooit aan gedachtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doen ze echt nooit
Ik gooi wel vaak levitate op de ranged dps, dan hoef ik alleen de melee+tank te dispellen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Heb je nog meer handige tips Isa. Ik ben ook maar een akelige noobquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doen ze echt nooit
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:03 schreef TwyLight het volgende:
In die zelfde dungeon kon je trouwens eerst die half mens/half paard mobs van de rand mind controllenmaar dat heeft blizzard helaas gefixt.
Het kan nog steeds, maar ze komen nu gewoon terug
Oh jee, dingen verschillen heel erg per gevecht natuurlijk. Je spells en spec heel goed kennen en op het juiste moment herinneren wat waar erg handig zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
Heb je nog meer handige tips Isa. Ik ben ook maar een akelige noob
Snap heel dat BG's doen niet op lagere levels hoor...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In bg's zouden ze niet eens moeten tellenErg oneerlijk. Ze zijn bedoeld om snel mee te levelen.
+ keybinds hebben en uit je hoofd leren zonder te hoeven klikken of te zoeken waar je spells zitten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh jee, dingen verschillen heel erg per gevecht natuurlijk. Je spells en spec heel goed kennen en op het juiste moment herinneren wat waar erg handig zou kunnen zijn.
Ik heb mijn belangrijkste spells van 1 tot 10 zitten, de rest klik ik lekker aan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
+ keybinds hebben en uit je hoofd leren zonder te hoeven klikken of te zoeken waar je spells zitten.
Hoewel dit veel minder belangrijk is in PVE is het wel beter. In PVP is dat een matchwinner.
Ik gebruik sdfwer om te lopen. En op 12345tgbvcxzaq, alt+1, alt+2, alt+3 F1 F2 F3 en F4 en \ heb ik m'n spells zitten, ook dual bar. met mousebutton van bar switchen voor een gehele nieuwe spell-inventory op qwertgbvcxzaq
Alles zit idd in mijn vingers (mechanisch geheugen) en net als bij fietsen hoef ik niet na te denken wat waar zit. Iets zegt me dat ik dan dus al veel te lang wow speelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:19 schreef EggsTC het volgende:
+ keybinds hebben en uit je hoofd leren zonder te hoeven klikken of te zoeken waar je spells zitten.
In PVP ben je dan echt een sitting-duck. In PVE kan het wel opzich maar is het nog niet optimaal.quote:
Op dinsdag 2 augustus 2011 15:21 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik heb mijn belangrijkste spells van 1 tot 10 zitten, de rest klik ik lekker aan.
En ik ben begonnen met healbot op mijn priest, maar daar moet ik echt aan wennen omdat ik 1 tot 10 gewend ben.
je speelt veel te lang WoW. Ik ben echt continue met mijn spells in de weer en weet amper waar alles zitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles zit idd in mijn vingers (mechanisch geheugen) en net als bij fietsen hoef ik niet na te denken wat waar zit. Iets zegt me dat ik dan dus al veel te lang wow speel
En 1-10 zover reiken mijn vingertjes niet. Ik heb eigenlijk alles wel tussen 1 en 5 en in het bereik van mijn linkerhand in dat hoekje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:21 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb mijn belangrijkste spells van 1 tot 10 zitten, de rest klik ik lekker aan.
En ik ben begonnen met healbot op mijn priest, maar daar moet ik echt aan wennen omdat ik 1 tot 10 gewend ben.
Ashes of Al'ar? Succes!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:26 schreef Blistering het volgende:
Yeah, Kael'thas ge2manned met m'n broer. Nice dat 't lukt, nu iedere week doen voor mount
Hm, ik kan op mijn paladin (zowel retribution spec als protection) en op mijn priest (discipline) alles uit m'n hoofd, zelfs zonder actionbars kan ik me dan nog (tot op zekere hoogte) prima redden. Soort automatisme is 't geworden bij mij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
je speelt veel te lang WoW. Ik ben echt continue met mijn spells in de weer en weet amper waar alles zit
Yes!quote:
Maakt toch niet veel uit? Het is maar waar je als eerste aan gewend bent. Ik gebruik overigens wel grid & clique.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:26 schreef TwyLight het volgende:
Als je dan toch net met healbot begint, raad ik je aan om snel op grid+clique over te stappen
Ben benieuwd hoelang het duurt, maar je hebt nu in ieder geval een goede kans hem te krijgenquote:
Ik gebruik een combinatie van mijn toetsenbord en muis, maar dat kan ik zo niet uitleggen zonder achter wow te zittenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, iemand nog tips om het 'besturen' van mijn char wat te verbetereneenmaal in een gevecht kan ik niet zoveel meer
[/nepvrouw]
Tijdens een fight heb ik altijd bijna wel mijn rechtermuisknop ingedrukt (dan draait je char aan de hand van je muisbewegingen), dat combineren met de WASD knoppen zorgt er voor dat ik zo mobiel ben als 't maar zijn kan. En dan ook nog met mijn linkerhand mijn abilities doen (1..7 met shift/ctrl en alt combinaties).quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, iemand nog tips om het 'besturen' van mijn char wat te verbetereneenmaal in een gevecht kan ik niet zoveel meer
[/nepvrouw]
52 runs gedaan nu in totaal, nog altijd niet gezien. En inderdaad, nu ik het met 1 iemand doe zijn de kansen een stuk groterquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang het duurt, maar je hebt nu in ieder geval een goede kans hem te krijgen
Ik heb smite bijv op 2 op mijn toetenbordquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef TwyLight het volgende:
Ik gebruik 0 toetsenbord knoppenbehalve dan control, alt en shift als modifiers voor mijn muisknoppen
Echt het enigste wat ik met mijn muis doe is ronddraaien van m'n char en soms een vijand aanklikken (of een partymember, afhankelijk van role natuurlijk : P)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef TwyLight het volgende:
Ik gebruik 0 toetsenbord knoppenbehalve dan control, alt en shift als modifiers voor mijn muisknoppen
Ik gebruikte eerst ook Healbot maar ben blij dat ik overgestapt ben. Kan je veel beter customizen, en het werkt imo gewoon net even wat lekkerderquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maakt toch niet veel uit? Het is maar waar je als eerste aan gewend bent. Ik gebruik overigens wel grid & clique.
Ja, dat kan ik dus nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:29 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Tijdens een fight heb ik altijd bijna wel mijn rechtermuisknop ingedrukt (dan draait je char aan de hand van je muisbewegingen), dat combineren met de WASD knoppen zorgt er voor dat ik zo mobiel ben als 't maar zijn kan. En dan ook nog met mijn linkerhand mijn abilities doen (1..7 met shift/ctrl en alt combinaties).
Ach misschien moet ik alles maar eens herzien. Ik blijf gewoon stuntelen met de bediening. Dat draagt volgens mij ook bij aan mijn lage dps als retri. Ik heb gewoon moeite om op tijd bij een mob te zijn, op de goede afstand te staan en op tijd te gaan meppen. Het gebeurt regelmatig dat ik schijnbaar probeer een verkeerde mob te hitten dan heb ik een heel andere mob geselecteerd als degene waar ik op dat moment voorsta. Als er dan veel gebeurt mis ik de melding op beeld dat ik te ver af sta (wat me overigens ook geregeld gebeurtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En 1-10 zover reiken mijn vingertjes niet. Ik heb eigenlijk alles wel tussen 1 en 5 en in het bereik van mijn linkerhand in dat hoekje.
Als iemand LK kan solo'en....zou je die dan ook met z'n tweeën kunnen doen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:29 schreef Blistering het volgende:
52 runs gedaan nu in totaal, nog altijd niet gezien. En inderdaad, nu ik het met 1 iemand doe zijn de kansen een stuk groter. Alhoewel ik wel verwacht dat m'n broer 'm passed aangezien hij weet dat Ashes m'n droommount is en ik al zolang bezig ben om 'm te krijgen.
Spectral op de grond, Ashes in de lucht
ok! Ik dacht dat het niet uitmaakte, maar ik heb dan ook nog nooit met healbot gewerkt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef TwyLight het volgende:
Ik gebruikte eerst ook Healbot maar ben blij dat ik overgestapt ben. Kan je veel beter customizen, en het werkt imo gewoon net even wat lekkerder
Invincible dropped helaas alleen van 25 man heroic, dat kun je vergetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als iemand LK kan solo'en....zou je die dan ook met z'n tweeën kunnen doen?![]()
InvincibleWe hebben het gevecht helaas niet 25x kunnen doen zodat iedereen hem kreeg
(en ik roll meestal dus tussen 1 en 19 of zo)
Begrijp me niet verkeerd, ik klik mijn spells niet aan in de hotbar behalve is ik dps voor questen ofzo want ik ga geen dps skills binden die ik toch amper gebruik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Echt het enigste wat ik met mijn muis doe is ronddraaien van m'n char en soms een vijand aanklikken (of een partymember, afhankelijk van role natuurlijk : P)
Wel proberen aan te leren! Je bent anders straks retetraag als je dat niet kanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat kan ik dus niet
Met de muis sturen dus
Ik ook, maar ik krijg de extra knoppen niet aan de praat. klote muis voor die prijsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:29 schreef TwyLight het volgende:
Maar ik heb dan ook een Logitech G700
Natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:32 schreef Blistering het volgende:
Invincible dropped helaas alleen van 25 man heroic, dat kun je vergeten
Zet via de software alle knoppen om naar "general button" en bind ze via cliquequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik krijg de extra knoppen niet aan de praat. klote muis voor die prijs
Ik help je wel als je een groep maaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Misschien moet ik mijn guild overhalen dit wekelijks te doen, die hebben die knol toch allemaal al wel
Ja, ik speel slechts een paar maanden en ik begin die terminologie die hier gehanteerd word steeds beter te begrijpenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:35 schreef TwyLight het volgende:
gvd wat is wow verslavend, ik kan nu niet spelen en wat doe ik. de halve dag over wow praten op fok
Ik zit ook op mijn werkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:35 schreef TwyLight het volgende:
gvd wat is wow verslavend, ik kan nu niet spelen en wat doe ik. de halve dag over wow praten op fok
Die heb ik al een keer gewonnen en voor 30k weggedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:36 schreef Blistering het volgende:
Ik help je wel als je een groep maakt.
Maar Mimirons Head is toch veel toffer! Tenminste een uniek model.
noes!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb ik al een keer gewonnen en voor 30k weggedaan
Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb ik al een keer gewonnen en voor 30k weggedaan
Als retri heb ik daar geen last van, een mob selecteren, judgement er op en je hebt een paar seconden increased runspeed, zie het als een soort van omgekeerde charge, maar dan voor paladinsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ach misschien moet ik alles maar eens herzien. Ik blijf gewoon stuntelen met de bediening. Dat draagt volgens mij ook bij aan mijn lage dps als retri. Ik heb gewoon moeite om op tijd bij een mob te zijn, op de goede afstand te staan en op tijd te gaan meppen. Het gebeurt regelmatig dat ik schijnbaar probeer een verkeerde mob te hitten dan heb ik een heel andere mob geselecteerd als degene waar ik op dat moment voorsta. Als er dan veel gebeurt mis ik de melding op beeld dat ik te ver af sta (wat me overigens ook geregeld gebeurt
Nou, iemand in mijn guild stond geloof ik in de top 3 van mensen met de meeste mounts (in EU, wereld, geen idee) en was al wekenlang Ulduarraids aan het organiseren voor die mount. Maar elke keer als iemand anders hem won dan ging die persoon de week er op niet mee. Hij bood iedereen overigens gold aan, maar niemand zei ja. Ik vond het eigenlijk wel sneu voor hem en ik vond het een oerlelijke mount, dus toen ik hem won heb ik hem verkocht voor die 30k. Dat was toen best veel gold jaquote:
Doe ik precies hetzelfde. Dan ren ik naar de mob, dat is altijd de mob die dan als eerste dood gaat en dan komt het gebruik van tab om de volgende dichtbijzijnde mob te selecteren en daar gaat het vaak mis bij het richten op ddie mob.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:39 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als retri heb ik daar geen last van, een mob selecteren, judgement er op en je hebt een paar seconden increased runspeed, zie het als een soort van omgekeerde charge, maar dan voor paladins
Daughter, I am disappoint.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, iemand in mijn guild stond geloof ik in de top 3 van mensen met de meeste mounts (in EU, wereld, geen idee) en was al wekenlang Ulduarraids aan het organiseren voor die mount. Maar elke keer als iemand anders hem won dan ging die persoon de week er op niet mee. Hij bood iedereen overigens gold aan, maar niemand zei ja. Ik vond het eigenlijk wel sneu voor hem en ik vond het een oerlelijke mount, dus toen ik hem won heb ik hem verkocht voor die 30k. Dat was toen best veel gold ja
Ik zou dat nu echt nooit meer doenquote:
Mijn vriend heeft hem wel, maar ik vind het nog steeds een oerlelijk dingquote:
[puppy ogen modus aan] Ik ben ook niet in bezit van die mount en dus erg zielig. Volgende keer als je hem wint geef je hem wel aan mij tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, iemand in mijn guild stond geloof ik in de top 3 van mensen met de meeste mounts (in EU, wereld, geen idee) en was al wekenlang Ulduarraids aan het organiseren voor die mount. Maar elke keer als iemand anders hem won dan ging die persoon de week er op niet mee. Hij bood iedereen overigens gold aan, maar niemand zei ja. Ik vond het eigenlijk wel sneu voor hem en ik vond het een oerlelijke mount, dus toen ik hem won heb ik hem verkocht voor die 30k. Dat was toen best veel gold ja
/focus op de tank, en maak een macro dat je het target van je focus target, heb je altijd snel het target waar je tank op aan t rammen is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Doe ik precies hetzelfde. Dan ren ik naar de mob, dat is altijd de mob die dan als eerste dood gaat en dan komt het gebruik van tab om de volgende dichtbijzijnde mob te selecteren en daar gaat het vaak mis bij het richten op ddie mob.
Dat is wel knap lame. Als de de basis steden allemaal op exalted hebt kun je er toch al 6x6 = 36 kopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft hem wel, maar ik vind het nog steeds een oerlelijk ding
En een keer kreeg de persoon die Mimiron's Head won de achievement voor 10 mounts
Ik heb Ulduar al sinds december niet meer van binnen gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[puppy ogen modus aan] Ik ben ook niet in bezit van die mount en dus erg zielig. Volgende keer als je hem wint geef je hem wel aan mij toch
Ook niet als ik het je heel zielig vraag?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb Ulduar al sinds december niet meer van binnen gezien
(en iets als Ashes of Al'ar zou ik voor geen gold verkopen)
Ik ben zelfs in staat om dat beest te ninja'enquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ook niet als ik het je heel zielig vraag?
Ja dat was voor je van die lijpe tabards had en alles met cloth moest doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat is wel knap lame. Als de de basis steden allemaal op exalted hebt kun je er toch al 6x6 = 36 kopen.
Ik zou zeggen join mijn server om het met eigen ogen te aanschouwen. af en toe heb ik het idee dat ik een kip zonder kop benquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Film is hoe je in een dungeon speelt Boris, ik snap echt niet wat je probleem is zo
straks?? nu al!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel proberen aan te leren! Je bent anders straks retetraag als je dat niet kan
huhquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben zelfs in staat om dat beest te ninja'enHele guilds zijn er op uit elkaar gevallen
Same. Master loot en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben zelfs in staat om dat beest te ninja'enHele guilds zijn er op uit elkaar gevallen
Dit begrijp ik ook niet goed? Wat moet je met cloth doen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:50 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Ja dat was voor je van die lijpe tabards had en alles met cloth moest doen
Wat is de makkelijkste class om mee te beginnen eigenlijk. Ik heb gewoon gekozen wat ik nog kende van Baldurs gate, daar was mijn eerste charachter toentertijd ook een paladin, dus die heb ik nu weer als eerste gekozen. Hoewel ik nu wel twijfel of dat zon verstandige keuze is geweest. Maar ik heb er al zoveel tijd in geïnvesteerd dat wegdoen ook zonder isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je hebt dan met je rogue ook niet de makkelijkste class gekozen om mee te beginnen
Voor de release van patch 4.0.1 (of 4.0.3, één van de twee) kon je silk cloth inruilen tegen city reputation. Één stack van 20 cloth was 250 rep waard geloof ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit begrijp ik ook niet goed? Wat moet je met cloth doen?
Hunter of Magequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat is de makkelijkste class om mee te beginnen eigenlijk. Ik heb gewoon gekozen wat ik nog kende van Baldurs gate, daar was mijn eerste charachter toentertijd ook een paladin, dus die heb ik nu weer als eerste gekozen. Hoewel ik nu wel twijfel of dat zon verstandige keuze is geweest. Maar ik heb er al zoveel tijd in geïnvesteerd dat wegdoen ook zonder is
Ben je niet de enige, iemand bij ons op de server betaalde mij en nog een andere om hem door de instance te halen voor de mount, maakt die mij ML omdat ik toen een officer was van de guild waar hij ook in zat. Als die mount dropte was die van mij geweest, hij betaalde mij immers om hem door de instance te halen en niet voor de mountquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
runecloth was het. Ik heb dr ook stacks van gekocht en ingeleverd om alles exalted te krijgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Voor de release van patch 4.0.1 (of 4.0.3, één van de twee) kon je silk cloth inruilen tegen city reputation. Één stack van 20 cloth was 250 rep waard geloof ik.
Edit:
Of was het nou runecloth? Ik ben niet helemaal helder op het moment.
Ab-so-luutquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:52 schreef Blistering het volgende:
Same. Master loot en gaan met die banaan.
Hunterquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat is de makkelijkste class om mee te beginnen eigenlijk. Ik heb gewoon gekozen wat ik nog kende van Baldurs gate, daar was mijn eerste charachter toentertijd ook een paladin, dus die heb ik nu weer als eerste gekozen. Hoewel ik nu wel twijfel of dat zon verstandige keuze is geweest. Maar ik heb er al zoveel tijd in geïnvesteerd dat wegdoen ook zonder is
Ik weet niet eens hoe ik mezelf er bij moet zetten, waarom zou ik jou dan er wel bij zettenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:15 schreef EggsTC het volgende:
Does lief en zet mij even bij sylvanas hihi
Avone UD mage 85
Spenku UD rogue 65
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Avone UD mage 85
Spenku UD rogue 65
Je kunt de wiki aanpassen, bij de volgende OP komt die er dan in.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik mezelf er bij moet zetten, waarom zou ik jou dan er wel bij zetten
zet mij er ook even bij:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Avone UD mage 85
Spenku UD rogue 65
Daar moet je eerst weer lid van worden oid.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:31 schreef Olment het volgende:
Je kunt de wiki aanpassen, bij de volgende OP komt die er dan in.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/World_of_Warcraft
was 1 van die 2 kittycatty"?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:37 schreef Blistering het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Doutzen/advanced maar die's nog zo gebugged als de tering
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Elizea/advanced
Er zijn ook enkele cloth chests die ook net zo weinig verhullend zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:40 schreef TwyLight het volgende:
Lol, er dropt net een chest voor mijn pally. Check hoe die er uit ziet
http://eu.battle.net/wow/en/character/executus/Osylia/advanced
Mage is late game wel erg moeilijk te masteren, tis surviven. Dus geen echte beginnersclass vind ik.quote:
En als je die op een male char draagt ziet het er heel anders uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:40 schreef TwyLight het volgende:
PvPer hier maar ben een mage aan het levelen om door de PvE content te gaan :3quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:41 schreef EggsTC het volgende:
Zijn er ook PVPers hier, ik zie alleen maar PVE gasten
Je wilt dus ook gewoon simpel p0wnen met een magequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:44 schreef SuperKaasNacho het volgende:
PvPer hier maar ben een mage aan het levelen om door de PvE content te gaan :3
Nee, die mag je allemaal deleten.quote:
Wellicht dat het in PVE zo werktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je wilt dus ook gewoon simpel p0wnen met een mage
Goed dat je dat laatste erbij zet, frost mage isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wellicht dat het in PVE zo werktin pvp is mage 1 van de moeilijkste classes, zeker als je fire bent.
Waarom zou je voor fire gaan als je met frost iedereen met gemak aan kanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:46 schreef EggsTC het volgende:
Wellicht dat het in PVE zo werktin pvp is mage 1 van de moeilijkste classes, zeker als je fire bent.
Dan nog maak je weinig klaar tegen een hunter of een rogue, als je frost bent. Ook tegen goede locks en shadowpriests is het aanpoten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Goed dat je dat laatste erbij zet, frost mage isnamelijk.
Ik ben fire in arena, heb daarmee wel hoge ratings gehaald, nu speel ik alleen pug voor punten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom zou je voor fire gaan als je met frost iedereen met gemak aan kan
edit: verrassingselement zeker! Want ik zie nooit firemages in BG's of arena, alleen frost
ik heb zelf de wiki aangepastquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:57 schreef Olment het volgende:
Blistering aangepast in OP.
Als meer mensen in de OP willen, fix ff armory linkje
Als jij dat doet, dan zal ik daarna de tekst uit de wiki weer in de OP zetten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:35 schreef Olment het volgende:
Mensen. geef ff armory links, dan zet ik jullie in OP (de wiki althans)
Goed genoegquote:
Geen probleem =D, heb het nu toch open staan en het is op het werk rustigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Als jij dat doet, dan zal ik daarna de tekst uit de wiki weer in de OP zetten.
Deze heeft mijn female Night Elf Warrior een tijdje gedragen: http://www.wowhead.com/item=14915#.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:40 schreef TwyLight het volgende:
Ik ken iemand die nu gewoon frost mage met focus op mastery, 2 pve trinkets met mastery en het is pewpew. Helemaal arcane mage in RBG op EFC. Kom je eraan met je 60k crits.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan nog maak je weinig klaar tegen een hunter of een rogue, als je frost bent. Ook tegen goede locks en shadowpriests is het aanpoten.
Oja, je mag op dit forum na een tijdje je post niet meer bewerken...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Geen probleem =D, heb het nu toch open staan en het is op het werk rustig
Moet je wel zorgen dat je post 300 hebt héanders "moet" iemand anders de OP maken
true, je kijkt haar gewoon lief aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:15 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Oja, je mag op dit forum na een tijdje je post niet meer bewerken...
Anders kan moblo het nog wel doen.
fapfapfapquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Deze heeft mijn female Night Elf Warrior een tijdje gedragen: http://www.wowhead.com/item=14915#.
Niets mis mee.
FFFUUUquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Vriend logt in voor de raid (Ragnaros 25 hc): gametime expired.
Dus hij wil bijkopen, klikt ergens per ongeluk op de backtoets (vlak voor je naar de ideal pagina wordt geredirect) en krijgt nu de mededeling dat hij een uur lang gametijd niet kan ophogen![]()
Hij gaat nu Blizzard bellen dat hij in Immersion zit en ze hem nodig hebben
Ze cancelen de betaling (die niet betaalt is) nu voor hemquote:
Hopen dat die dan snel geholpen kan wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Vriend logt in voor de raid (Ragnaros 25 hc): gametime expired.
Dus hij wil bijkopen, klikt ergens per ongeluk op de backtoets (vlak voor je naar de ideal pagina wordt geredirect) en krijgt nu de mededeling dat hij een uur lang gametijd niet kan ophogen![]()
Hij gaat nu Blizzard bellen dat hij in Immersion zit en ze hem nodig hebben
60K crits op je PVE baasje of lowgeared PVPer misschien, maar tegen 4K resi ga je dat lang niet redden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:06 schreef Chau het volgende:
[..]
Ik ken iemand die nu gewoon frost mage met focus op mastery, 2 pve trinkets met mastery en het is pewpew. Helemaal arcane mage in RBG op EFC. Kom je eraan met je 60k crits.
Speel zelf nu een moonkin in RBG. Geweldige burst damage die je kunt leveren, wat mij nog wel opvalt hoevaak het volgende trucje werkt. Bij TP heb je aan de Alliance side een soort van ravijn, indien je attack groep daar in de buurt is en de EFC ook. Laat je DK de EFC pullen en dan push je als moonkin/ele de EFC eraf. Duurt ook eerst 5sec ofzo tot de je eigen flag terug komt naar de spawn point.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
je speelt veel te lang WoW. Ik ben echt continue met mijn spells in de weer en weet amper waar alles zit
Levitate bij die Earthquake dudes in Stonecore. Helpt ook enorm, anders kan je 50k per partymember healen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh jee, dingen verschillen heel erg per gevecht natuurlijk. Je spells en spec heel goed kennen en op het juiste moment herinneren wat waar erg handig zou kunnen zijn.
Hoe lang speel je dan al? Ik zou echt aanraden om met keybinds gelijk te beginnen, des te eerder raak je er aan gewend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:12 schreef Mercy het volgende:
[..]wij hebben echt veel gemeen qua spelen
Doe ik ook standaardquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:25 schreef Sjiznit het volgende:
Levitate bij die Earthquake dudes in Stonecore. Helpt ook enorm, anders kan je 50k per partymember healen.
Auchindounquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:23 schreef drumstickNL het volgende:
Kent iemand nog goede PVP-PVE realms met hoge Alliance population?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |