Die heb ik al een keer gewonnen en voor 30k weggedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:36 schreef Blistering het volgende:
Ik help je wel als je een groep maakt.
Maar Mimirons Head is toch veel toffer! Tenminste een uniek model.
noes!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb ik al een keer gewonnen en voor 30k weggedaan
Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb ik al een keer gewonnen en voor 30k weggedaan
Als retri heb ik daar geen last van, een mob selecteren, judgement er op en je hebt een paar seconden increased runspeed, zie het als een soort van omgekeerde charge, maar dan voor paladinsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ach misschien moet ik alles maar eens herzien. Ik blijf gewoon stuntelen met de bediening. Dat draagt volgens mij ook bij aan mijn lage dps als retri. Ik heb gewoon moeite om op tijd bij een mob te zijn, op de goede afstand te staan en op tijd te gaan meppen. Het gebeurt regelmatig dat ik schijnbaar probeer een verkeerde mob te hitten dan heb ik een heel andere mob geselecteerd als degene waar ik op dat moment voorsta. Als er dan veel gebeurt mis ik de melding op beeld dat ik te ver af sta (wat me overigens ook geregeld gebeurt
Nou, iemand in mijn guild stond geloof ik in de top 3 van mensen met de meeste mounts (in EU, wereld, geen idee) en was al wekenlang Ulduarraids aan het organiseren voor die mount. Maar elke keer als iemand anders hem won dan ging die persoon de week er op niet mee. Hij bood iedereen overigens gold aan, maar niemand zei ja. Ik vond het eigenlijk wel sneu voor hem en ik vond het een oerlelijke mount, dus toen ik hem won heb ik hem verkocht voor die 30k. Dat was toen best veel gold jaquote:
Doe ik precies hetzelfde. Dan ren ik naar de mob, dat is altijd de mob die dan als eerste dood gaat en dan komt het gebruik van tab om de volgende dichtbijzijnde mob te selecteren en daar gaat het vaak mis bij het richten op ddie mob.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:39 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als retri heb ik daar geen last van, een mob selecteren, judgement er op en je hebt een paar seconden increased runspeed, zie het als een soort van omgekeerde charge, maar dan voor paladins
Daughter, I am disappoint.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, iemand in mijn guild stond geloof ik in de top 3 van mensen met de meeste mounts (in EU, wereld, geen idee) en was al wekenlang Ulduarraids aan het organiseren voor die mount. Maar elke keer als iemand anders hem won dan ging die persoon de week er op niet mee. Hij bood iedereen overigens gold aan, maar niemand zei ja. Ik vond het eigenlijk wel sneu voor hem en ik vond het een oerlelijke mount, dus toen ik hem won heb ik hem verkocht voor die 30k. Dat was toen best veel gold ja
Ik zou dat nu echt nooit meer doenquote:
Mijn vriend heeft hem wel, maar ik vind het nog steeds een oerlelijk dingquote:
[puppy ogen modus aan] Ik ben ook niet in bezit van die mount en dus erg zielig. Volgende keer als je hem wint geef je hem wel aan mij tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, iemand in mijn guild stond geloof ik in de top 3 van mensen met de meeste mounts (in EU, wereld, geen idee) en was al wekenlang Ulduarraids aan het organiseren voor die mount. Maar elke keer als iemand anders hem won dan ging die persoon de week er op niet mee. Hij bood iedereen overigens gold aan, maar niemand zei ja. Ik vond het eigenlijk wel sneu voor hem en ik vond het een oerlelijke mount, dus toen ik hem won heb ik hem verkocht voor die 30k. Dat was toen best veel gold ja
/focus op de tank, en maak een macro dat je het target van je focus target, heb je altijd snel het target waar je tank op aan t rammen is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Doe ik precies hetzelfde. Dan ren ik naar de mob, dat is altijd de mob die dan als eerste dood gaat en dan komt het gebruik van tab om de volgende dichtbijzijnde mob te selecteren en daar gaat het vaak mis bij het richten op ddie mob.
Dat is wel knap lame. Als de de basis steden allemaal op exalted hebt kun je er toch al 6x6 = 36 kopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft hem wel, maar ik vind het nog steeds een oerlelijk ding
En een keer kreeg de persoon die Mimiron's Head won de achievement voor 10 mounts
Ik heb Ulduar al sinds december niet meer van binnen gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[puppy ogen modus aan] Ik ben ook niet in bezit van die mount en dus erg zielig. Volgende keer als je hem wint geef je hem wel aan mij toch
Ook niet als ik het je heel zielig vraag?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb Ulduar al sinds december niet meer van binnen gezien
(en iets als Ashes of Al'ar zou ik voor geen gold verkopen)
Ik ben zelfs in staat om dat beest te ninja'enquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ook niet als ik het je heel zielig vraag?
Ja dat was voor je van die lijpe tabards had en alles met cloth moest doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat is wel knap lame. Als de de basis steden allemaal op exalted hebt kun je er toch al 6x6 = 36 kopen.
Ik zou zeggen join mijn server om het met eigen ogen te aanschouwen. af en toe heb ik het idee dat ik een kip zonder kop benquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Film is hoe je in een dungeon speelt Boris, ik snap echt niet wat je probleem is zo
straks?? nu al!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel proberen aan te leren! Je bent anders straks retetraag als je dat niet kan
huhquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben zelfs in staat om dat beest te ninja'enHele guilds zijn er op uit elkaar gevallen
Same. Master loot en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben zelfs in staat om dat beest te ninja'enHele guilds zijn er op uit elkaar gevallen
Dit begrijp ik ook niet goed? Wat moet je met cloth doen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:50 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Ja dat was voor je van die lijpe tabards had en alles met cloth moest doen
Wat is de makkelijkste class om mee te beginnen eigenlijk. Ik heb gewoon gekozen wat ik nog kende van Baldurs gate, daar was mijn eerste charachter toentertijd ook een paladin, dus die heb ik nu weer als eerste gekozen. Hoewel ik nu wel twijfel of dat zon verstandige keuze is geweest. Maar ik heb er al zoveel tijd in geïnvesteerd dat wegdoen ook zonder isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je hebt dan met je rogue ook niet de makkelijkste class gekozen om mee te beginnen
Voor de release van patch 4.0.1 (of 4.0.3, één van de twee) kon je silk cloth inruilen tegen city reputation. Één stack van 20 cloth was 250 rep waard geloof ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit begrijp ik ook niet goed? Wat moet je met cloth doen?
Hunter of Magequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat is de makkelijkste class om mee te beginnen eigenlijk. Ik heb gewoon gekozen wat ik nog kende van Baldurs gate, daar was mijn eerste charachter toentertijd ook een paladin, dus die heb ik nu weer als eerste gekozen. Hoewel ik nu wel twijfel of dat zon verstandige keuze is geweest. Maar ik heb er al zoveel tijd in geïnvesteerd dat wegdoen ook zonder is
Ben je niet de enige, iemand bij ons op de server betaalde mij en nog een andere om hem door de instance te halen voor de mount, maakt die mij ML omdat ik toen een officer was van de guild waar hij ook in zat. Als die mount dropte was die van mij geweest, hij betaalde mij immers om hem door de instance te halen en niet voor de mountquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
runecloth was het. Ik heb dr ook stacks van gekocht en ingeleverd om alles exalted te krijgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Voor de release van patch 4.0.1 (of 4.0.3, één van de twee) kon je silk cloth inruilen tegen city reputation. Één stack van 20 cloth was 250 rep waard geloof ik.
Edit:
Of was het nou runecloth? Ik ben niet helemaal helder op het moment.
Ab-so-luutquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:52 schreef Blistering het volgende:
Same. Master loot en gaan met die banaan.
Hunterquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat is de makkelijkste class om mee te beginnen eigenlijk. Ik heb gewoon gekozen wat ik nog kende van Baldurs gate, daar was mijn eerste charachter toentertijd ook een paladin, dus die heb ik nu weer als eerste gekozen. Hoewel ik nu wel twijfel of dat zon verstandige keuze is geweest. Maar ik heb er al zoveel tijd in geïnvesteerd dat wegdoen ook zonder is
Ik weet niet eens hoe ik mezelf er bij moet zetten, waarom zou ik jou dan er wel bij zettenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:15 schreef EggsTC het volgende:
Does lief en zet mij even bij sylvanas hihi
Avone UD mage 85
Spenku UD rogue 65
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Avone UD mage 85
Spenku UD rogue 65
Je kunt de wiki aanpassen, bij de volgende OP komt die er dan in.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik mezelf er bij moet zetten, waarom zou ik jou dan er wel bij zetten
zet mij er ook even bij:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Avone UD mage 85
Spenku UD rogue 65
Daar moet je eerst weer lid van worden oid.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:31 schreef Olment het volgende:
Je kunt de wiki aanpassen, bij de volgende OP komt die er dan in.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/World_of_Warcraft
was 1 van die 2 kittycatty"?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:37 schreef Blistering het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Doutzen/advanced maar die's nog zo gebugged als de tering
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Elizea/advanced
Er zijn ook enkele cloth chests die ook net zo weinig verhullend zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:40 schreef TwyLight het volgende:
Lol, er dropt net een chest voor mijn pally. Check hoe die er uit ziet
http://eu.battle.net/wow/en/character/executus/Osylia/advanced
Mage is late game wel erg moeilijk te masteren, tis surviven. Dus geen echte beginnersclass vind ik.quote:
En als je die op een male char draagt ziet het er heel anders uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:40 schreef TwyLight het volgende:
Lol, er dropt net een chest voor mijn pally. Check hoe die er uit ziet
http://eu.battle.net/wow/en/character/executus/Osylia/advanced
PvPer hier maar ben een mage aan het levelen om door de PvE content te gaan :3quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:41 schreef EggsTC het volgende:
Zijn er ook PVPers hier, ik zie alleen maar PVE gasten
Je wilt dus ook gewoon simpel p0wnen met een magequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:44 schreef SuperKaasNacho het volgende:
PvPer hier maar ben een mage aan het levelen om door de PvE content te gaan :3
Nee, die mag je allemaal deleten.quote:
Wellicht dat het in PVE zo werktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je wilt dus ook gewoon simpel p0wnen met een mage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |