abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100234650
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef motorbloempje het volgende:

Ja, dat kan ik dus niet :')
Met de muis sturen dus _O-
Wel proberen aan te leren! Je bent anders straks retetraag als je dat niet kan :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100234651
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:29 schreef TwyLight het volgende:
Maar ik heb dan ook een Logitech G700
Ik ook, maar ik krijg de extra knoppen niet aan de praat. klote muis voor die prijs
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100234690
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:32 schreef Blistering het volgende:

Invincible dropped helaas alleen van 25 man heroic, dat kun je vergeten :'(
Natuurlijk :|W

Misschien moet ik mijn guild overhalen dit wekelijks te doen, die hebben die knol toch allemaal al wel :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100234695
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:33 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik krijg de extra knoppen niet aan de praat. klote muis voor die prijs
Zet via de software alle knoppen om naar "general button" en bind ze via clique
pi_100234733
gvd wat is wow verslavend, ik kan nu niet spelen en wat doe ik. de halve dag over wow praten op fok :')
pi_100234776
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Natuurlijk :|W

Misschien moet ik mijn guild overhalen dit wekelijks te doen, die hebben die knol toch allemaal al wel :')
Ik help je wel als je een groep maakt :7.

Maar Mimirons Head is toch veel toffer! Tenminste een uniek model.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100234778
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:35 schreef TwyLight het volgende:
gvd wat is wow verslavend, ik kan nu niet spelen en wat doe ik. de halve dag over wow praten op fok :')
Ja, ik speel slechts een paar maanden en ik begin die terminologie die hier gehanteerd word steeds beter te begrijpen ;( en ik zit op mijn werk. maar het is vakantieperiode en dus ietsje rustiger :)
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100234781
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:35 schreef TwyLight het volgende:
Ik zit ook op mijn werk :')
pi_100234792
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:36 schreef Blistering het volgende:

Ik help je wel als je een groep maakt :7.

Maar Mimirons Head is toch veel toffer! Tenminste een uniek model.
Die heb ik al een keer gewonnen en voor 30k weggedaan :')
pi_100234818
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

noes!!!
pi_100234831
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  † In Memoriam † dinsdag 2 augustus 2011 @ 15:39:36 #212
159966 lifeblind
pi_100234874
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ach misschien moet ik alles maar eens herzien. Ik blijf gewoon stuntelen met de bediening. Dat draagt volgens mij ook bij aan mijn lage dps als retri. Ik heb gewoon moeite om op tijd bij een mob te zijn, op de goede afstand te staan en op tijd te gaan meppen. Het gebeurt regelmatig dat ik schijnbaar probeer een verkeerde mob te hitten dan heb ik een heel andere mob geselecteerd als degene waar ik op dat moment voorsta. Als er dan veel gebeurt mis ik de melding op beeld dat ik te ver af sta (wat me overigens ook geregeld gebeurt :@
Als retri heb ik daar geen last van, een mob selecteren, judgement er op en je hebt een paar seconden increased runspeed, zie het als een soort van omgekeerde charge, maar dan voor paladins :+
pi_100234918
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:38 schreef Blistering het volgende:

Onbegrijpelijk.
Nou, iemand in mijn guild stond geloof ik in de top 3 van mensen met de meeste mounts (in EU, wereld, geen idee) en was al wekenlang Ulduarraids aan het organiseren voor die mount. Maar elke keer als iemand anders hem won dan ging die persoon de week er op niet mee. Hij bood iedereen overigens gold aan, maar niemand zei ja. Ik vond het eigenlijk wel sneu voor hem en ik vond het een oerlelijke mount, dus toen ik hem won heb ik hem verkocht voor die 30k. Dat was toen best veel gold ja :')
pi_100234949
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:39 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Als retri heb ik daar geen last van, een mob selecteren, judgement er op en je hebt een paar seconden increased runspeed, zie het als een soort van omgekeerde charge, maar dan voor paladins :+
Doe ik precies hetzelfde. Dan ren ik naar de mob, dat is altijd de mob die dan als eerste dood gaat en dan komt het gebruik van tab om de volgende dichtbijzijnde mob te selecteren en daar gaat het vaak mis bij het richten op ddie mob.
pi_100234952
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, iemand in mijn guild stond geloof ik in de top 3 van mensen met de meeste mounts (in EU, wereld, geen idee) en was al wekenlang Ulduarraids aan het organiseren voor die mount. Maar elke keer als iemand anders hem won dan ging die persoon de week er op niet mee. Hij bood iedereen overigens gold aan, maar niemand zei ja. Ik vond het eigenlijk wel sneu voor hem en ik vond het een oerlelijke mount, dus toen ik hem won heb ik hem verkocht voor die 30k. Dat was toen best veel gold ja :')
Daughter, I am disappoint.
pi_100234958
Vrouwen hebben te veel gevoelens :')
pi_100234972
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:41 schreef Blistering het volgende:

Ik zou dat nu echt nooit meer doen :'(
pi_100234990
Ik ga trouwens echt niet voor die 100 mounts achievement. Ik hoef mijn lijst niet vol te hebben met van elke mount 6 verschillende kleuren enzo
pi_100235002
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:41 schreef Blistering het volgende:

Mijn vriend heeft hem wel, maar ik vind het nog steeds een oerlelijk ding :P

En een keer kreeg de persoon die Mimiron's Head won de achievement voor 10 mounts :D
pi_100235009
Film is hoe je in een dungeon speelt Boris, ik snap echt niet wat je probleem is zo :')
pi_100235019
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[puppy ogen modus aan] Ik ben ook niet in bezit van die mount en dus erg zielig. Volgende keer als je hem wint geef je hem wel aan mij toch
  † In Memoriam † dinsdag 2 augustus 2011 @ 15:43:26 #222
159966 lifeblind
pi_100235023
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:41 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Doe ik precies hetzelfde. Dan ren ik naar de mob, dat is altijd de mob die dan als eerste dood gaat en dan komt het gebruik van tab om de volgende dichtbijzijnde mob te selecteren en daar gaat het vaak mis bij het richten op ddie mob.
/focus op de tank, en maak een macro dat je het target van je focus target, heb je altijd snel het target waar je tank op aan t rammen is.
pi_100235084
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft hem wel, maar ik vind het nog steeds een oerlelijk ding :P

En een keer kreeg de persoon die Mimiron's Head won de achievement voor 10 mounts :D
Dat is wel knap lame. Als de de basis steden allemaal op exalted hebt kun je er toch al 6x6 = 36 kopen.
pi_100235089
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:43 schreef Boris_Karloff het volgende:

[puppy ogen modus aan] Ik ben ook niet in bezit van die mount en dus erg zielig. Volgende keer als je hem wint geef je hem wel aan mij toch
Ik heb Ulduar al sinds december niet meer van binnen gezien :{

(en iets als Ashes of Al'ar zou ik voor geen gold verkopen :o )
pi_100235121
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb Ulduar al sinds december niet meer van binnen gezien :{

(en iets als Ashes of Al'ar zou ik voor geen gold verkopen :o )
Ook niet als ik het je heel zielig vraag? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')