abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100232826
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:22 schreef TwyLight het volgende:
Bij die ene dove draak in BwD is hij wel handig trouwens, als die dat iemand achterna zit met die vuurbeam ofzo kan je diegene snel naar de andere kant van de kamer trekken :P
Atramedes is blind ,niet doof :P
pi_100232843
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:44 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Atramedes is blind ,niet doof :P
Ah, ja dat bedoel ik :P
pi_100232918
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook al zo goed met onthouden van namen van gevechten :')
Dat gevecht waarbij die driehoek op de grond wordt gemaakt en je daar in moet gaan staan, anders ga je dood. Ook altijd favoriet om mensen naartoe te trekken :7
Of irritante tanks snel naar buiten pullen vlak op het eind en zelf naar binnen rennen.
pi_100232922
Nog even en ik kan met mijn pally Zul'Farrak in trouwens, leuke dungeon is dat :Y
pi_100232979
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:33 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Jep :P niet vergeten mensen de dispellen, anders kunnen ze niet weg :')
Mwa ze kunnen ook springen als hij static cling cast :)
pi_100233069
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:49 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Vergeet niet dat het een "normal" heroic dungeon is en daar tegenwoordig alleen nog maar noobs zitten
pi_100233120
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:49 schreef Maureentje het volgende:

Dat doen ze echt nooit :')

Ik gooi wel vaak levitate op de ranged dps, dan hoef ik alleen de melee+tank te dispellen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:54:28 #164
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_100233153
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik gooi wel vaak levitate op de ranged dps, dan hoef ik alleen de melee+tank te dispellen.
Ze staan om een of andere reden altijd op een kluitje. Meestal past de mass dispell over de hele groep heen bij dat gevecht.
pi_100233155
quote:

[..]

Slim, daar heb ik echt nooit aan gedacht :o
pi_100233276
quote:
_O_ Dat ik daar nou nooit aan gedacht heb
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_100233309
quote:

[..]

Heb je nog meer handige tips Isa. Ik ben ook maar een akelige noob
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100233438
In die zelfde dungeon kon je trouwens eerst die half mens/half paard mobs van de rand mind controllen :') maar dat heeft blizzard helaas gefixt.

Het kan nog steeds, maar ze komen nu gewoon terug ;(
  † In Memoriam † dinsdag 2 augustus 2011 @ 15:10:34 #169
159966 lifeblind
pi_100233713
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:03 schreef TwyLight het volgende:
In die zelfde dungeon kon je trouwens eerst die half mens/half paard mobs van de rand mind controllen :') maar dat heeft blizzard helaas gefixt.

Het kan nog steeds, maar ze komen nu gewoon terug ;(
Inderdaad ja :') De eerste keer dat ik er achter kwam dat ze gewoon terug kwamen schrok ik wel even :')
pi_100233747
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:59 schreef Boris_Karloff het volgende:

Heb je nog meer handige tips Isa. Ik ben ook maar een akelige noob
Oh jee, dingen verschillen heel erg per gevecht natuurlijk. Je spells en spec heel goed kennen en op het juiste moment herinneren wat waar erg handig zou kunnen zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100234032
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In bg's zouden ze niet eens moeten tellen :@ Erg oneerlijk. Ze zijn bedoeld om snel mee te levelen.
Snap heel dat BG's doen niet op lagere levels hoor...

Mensen met hun level 19 twinks etc.. heb daar nooit wat van begrepen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_100234034
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh jee, dingen verschillen heel erg per gevecht natuurlijk. Je spells en spec heel goed kennen en op het juiste moment herinneren wat waar erg handig zou kunnen zijn.
+ keybinds hebben en uit je hoofd leren zonder te hoeven klikken of te zoeken waar je spells zitten.

Hoewel dit veel minder belangrijk is in PVE is het wel beter. In PVP is dat een matchwinner.

Ik gebruik sdfwer om te lopen. En op 12345tgbvcxzaq, alt+1, alt+2, alt+3 F1 F2 F3 en F4 en \ heb ik m'n spells zitten, ook dual bar. met mousebutton van bar switchen voor een gehele nieuwe spell-inventory op qwertgbvcxzaq
Lambo of Rekt
pi_100234153
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

+ keybinds hebben en uit je hoofd leren zonder te hoeven klikken of te zoeken waar je spells zitten.

Hoewel dit veel minder belangrijk is in PVE is het wel beter. In PVP is dat een matchwinner.

Ik gebruik sdfwer om te lopen. En op 12345tgbvcxzaq, alt+1, alt+2, alt+3 F1 F2 F3 en F4 en \ heb ik m'n spells zitten, ook dual bar. met mousebutton van bar switchen voor een gehele nieuwe spell-inventory op qwertgbvcxzaq
Ik heb mijn belangrijkste spells van 1 tot 10 zitten, de rest klik ik lekker aan.
En ik ben begonnen met healbot op mijn priest, maar daar moet ik echt aan wennen omdat ik 1 tot 10 gewend ben.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100234184
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:19 schreef EggsTC het volgende:

Alles zit idd in mijn vingers (mechanisch geheugen) en net als bij fietsen hoef ik niet na te denken wat waar zit. Iets zegt me dat ik dan dus al veel te lang wow speel :')
pi_100234258

Op beide bars counterspell op T omdat ik die niet mag missen. Ook iceblock mag ik niet missen, vandaar buiten de bars

Om het wat visueler te maken.
quote:
0s.gif

Op dinsdag 2 augustus 2011 15:21 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik heb mijn belangrijkste spells van 1 tot 10 zitten, de rest klik ik lekker aan.
En ik ben begonnen met healbot op mijn priest, maar daar moet ik echt aan wennen omdat ik 1 tot 10 gewend ben.
In PVP ben je dan echt een sitting-duck. In PVE kan het wel opzich maar is het nog niet optimaal.
Lambo of Rekt
pi_100234330
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alles zit idd in mijn vingers (mechanisch geheugen) en net als bij fietsen hoef ik niet na te denken wat waar zit. Iets zegt me dat ik dan dus al veel te lang wow speel :')
je speelt veel te lang WoW. Ik ben echt continue met mijn spells in de weer en weet amper waar alles zit ;)
pi_100234346
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:21 schreef Boris_Karloff het volgende:

En 1-10 zover reiken mijn vingertjes niet. Ik heb eigenlijk alles wel tussen 1 en 5 en in het bereik van mijn linkerhand in dat hoekje.
pi_100234348
Yeah, Kael'thas ge2manned met m'n broer. Nice dat 't lukt, nu iedere week doen voor mount _O_
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100234359
Als je dan toch net met healbot begint, raad ik je aan om snel op grid+clique over te stappen
pi_100234388
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:26 schreef Blistering het volgende:
Yeah, Kael'thas ge2manned met m'n broer. Nice dat 't lukt, nu iedere week doen voor mount _O_
Ashes of Al'ar? Succes!
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 15:27:27 #181
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100234394
"But if I use my mouse to turn how do I click on rend?"
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  † In Memoriam † dinsdag 2 augustus 2011 @ 15:27:42 #182
159966 lifeblind
pi_100234406
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:25 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

je speelt veel te lang WoW. Ik ben echt continue met mijn spells in de weer en weet amper waar alles zit ;)
Hm, ik kan op mijn paladin (zowel retribution spec als protection) en op mijn priest (discipline) alles uit m'n hoofd, zelfs zonder actionbars kan ik me dan nog (tot op zekere hoogte) prima redden. Soort automatisme is 't geworden bij mij.
pi_100234411
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ashes of Al'ar? Succes!
Yes! :) Ty.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100234424
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:26 schreef TwyLight het volgende:
Als je dan toch net met healbot begint, raad ik je aan om snel op grid+clique over te stappen
Maakt toch niet veel uit? Het is maar waar je als eerste aan gewend bent. Ik gebruik overigens wel grid & clique.
pi_100234433
oh ja, iemand nog tips om het 'besturen' van mijn char wat te verbeteren :') eenmaal in een gevecht kan ik niet zoveel meer :')

[/nepvrouw]
Ja doei.
pi_100234454
Ik gebruik 0 toetsenbord knoppen :P behalve dan control, alt en shift als modifiers voor mijn muisknoppen :P
pi_100234456
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:27 schreef Blistering het volgende:

Yes! :) Ty.
Ben benieuwd hoelang het duurt, maar je hebt nu in ieder geval een goede kans hem te krijgen :7
pi_100234484
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, iemand nog tips om het 'besturen' van mijn char wat te verbeteren :') eenmaal in een gevecht kan ik niet zoveel meer :')

[/nepvrouw]
Ik gebruik een combinatie van mijn toetsenbord en muis, maar dat kan ik zo niet uitleggen zonder achter wow te zitten :')
pi_100234487
Maar ik heb dan ook een Logitech G700
  † In Memoriam † dinsdag 2 augustus 2011 @ 15:29:40 #190
159966 lifeblind
pi_100234499
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:

[/nepvrouw]
Tijdens een fight heb ik altijd bijna wel mijn rechtermuisknop ingedrukt (dan draait je char aan de hand van je muisbewegingen), dat combineren met de WASD knoppen zorgt er voor dat ik zo mobiel ben als 't maar zijn kan. En dan ook nog met mijn linkerhand mijn abilities doen (1..7 met shift/ctrl en alt combinaties).
pi_100234505
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoelang het duurt, maar je hebt nu in ieder geval een goede kans hem te krijgen :7
52 runs gedaan nu in totaal, nog altijd niet gezien. En inderdaad, nu ik het met 1 iemand doe zijn de kansen een stuk groter :D. Alhoewel ik wel verwacht dat m'n broer 'm passed aangezien hij weet dat Ashes m'n droommount is en ik al zolang bezig ben om 'm te krijgen.

Spectral op de grond, Ashes in de lucht ^)
pi_100234520
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef TwyLight het volgende:
Ik gebruik 0 toetsenbord knoppen :P behalve dan control, alt en shift als modifiers voor mijn muisknoppen :P
Ik heb smite bijv op 2 op mijn toetenbord :7 Maar alle healingspells zitten idd alleen op mijn muis in combinatie met alt, shift, ctrl.
  † In Memoriam † dinsdag 2 augustus 2011 @ 15:30:43 #193
159966 lifeblind
pi_100234543
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef TwyLight het volgende:
Echt het enigste wat ik met mijn muis doe is ronddraaien van m'n char en soms een vijand aanklikken (of een partymember, afhankelijk van role natuurlijk : P)
pi_100234578
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maakt toch niet veel uit? Het is maar waar je als eerste aan gewend bent. Ik gebruik overigens wel grid & clique.
Ik gebruikte eerst ook Healbot maar ben blij dat ik overgestapt ben. Kan je veel beter customizen, en het werkt imo gewoon net even wat lekkerder :P
pi_100234585
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:29 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Tijdens een fight heb ik altijd bijna wel mijn rechtermuisknop ingedrukt (dan draait je char aan de hand van je muisbewegingen), dat combineren met de WASD knoppen zorgt er voor dat ik zo mobiel ben als 't maar zijn kan. En dan ook nog met mijn linkerhand mijn abilities doen (1..7 met shift/ctrl en alt combinaties).
Ja, dat kan ik dus niet :')
Met de muis sturen dus _O-
Ja doei.
pi_100234592
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En 1-10 zover reiken mijn vingertjes niet. Ik heb eigenlijk alles wel tussen 1 en 5 en in het bereik van mijn linkerhand in dat hoekje.
Ach misschien moet ik alles maar eens herzien. Ik blijf gewoon stuntelen met de bediening. Dat draagt volgens mij ook bij aan mijn lage dps als retri. Ik heb gewoon moeite om op tijd bij een mob te zijn, op de goede afstand te staan en op tijd te gaan meppen. Het gebeurt regelmatig dat ik schijnbaar probeer een verkeerde mob te hitten dan heb ik een heel andere mob geselecteerd als degene waar ik op dat moment voorsta. Als er dan veel gebeurt mis ik de melding op beeld dat ik te ver af sta (wat me overigens ook geregeld gebeurt :@
pi_100234593
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:29 schreef Blistering het volgende:
52 runs gedaan nu in totaal, nog altijd niet gezien. En inderdaad, nu ik het met 1 iemand doe zijn de kansen een stuk groter :D. Alhoewel ik wel verwacht dat m'n broer 'm passed aangezien hij weet dat Ashes m'n droommount is en ik al zolang bezig ben om 'm te krijgen.

Spectral op de grond, Ashes in de lucht ^)
Als iemand LK kan solo'en....zou je die dan ook met z'n tweeën kunnen doen? :7
Invincible O+ We hebben het gevecht helaas niet 25x kunnen doen zodat iedereen hem kreeg -O-
(en ik roll meestal dus tussen 1 en 19 of zo)
pi_100234622
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef TwyLight het volgende:

Ik gebruikte eerst ook Healbot maar ben blij dat ik overgestapt ben. Kan je veel beter customizen, en het werkt imo gewoon net even wat lekkerder :P
ok! Ik dacht dat het niet uitmaakte, maar ik heb dan ook nog nooit met healbot gewerkt.
pi_100234624
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als iemand LK kan solo'en....zou je die dan ook met z'n tweeën kunnen doen? :7
Invincible O+ We hebben het gevecht helaas niet 25x kunnen doen zodat iedereen hem kreeg -O-
(en ik roll meestal dus tussen 1 en 19 of zo)
Invincible dropped helaas alleen van 25 man heroic, dat kun je vergeten :'(
pi_100234633
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:30 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Echt het enigste wat ik met mijn muis doe is ronddraaien van m'n char en soms een vijand aanklikken (of een partymember, afhankelijk van role natuurlijk : P)
Begrijp me niet verkeerd, ik klik mijn spells niet aan in de hotbar behalve is ik dps voor questen ofzo want ik ga geen dps skills binden die ik toch amper gebruik.

Maar spelen met 20 verschillende toetsenbord knoppen kan ik echt niet, dan druk ik altijd verkeerde knoppen enzo in :D
pi_100234650
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef motorbloempje het volgende:

Ja, dat kan ik dus niet :')
Met de muis sturen dus _O-
Wel proberen aan te leren! Je bent anders straks retetraag als je dat niet kan :@
pi_100234651
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:29 schreef TwyLight het volgende:
Maar ik heb dan ook een Logitech G700
Ik ook, maar ik krijg de extra knoppen niet aan de praat. klote muis voor die prijs
pi_100234690
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:32 schreef Blistering het volgende:

Invincible dropped helaas alleen van 25 man heroic, dat kun je vergeten :'(
Natuurlijk :|W

Misschien moet ik mijn guild overhalen dit wekelijks te doen, die hebben die knol toch allemaal al wel :')
pi_100234695
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:33 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik krijg de extra knoppen niet aan de praat. klote muis voor die prijs
Zet via de software alle knoppen om naar "general button" en bind ze via clique
pi_100234733
gvd wat is wow verslavend, ik kan nu niet spelen en wat doe ik. de halve dag over wow praten op fok :')
pi_100234776
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Natuurlijk :|W

Misschien moet ik mijn guild overhalen dit wekelijks te doen, die hebben die knol toch allemaal al wel :')
Ik help je wel als je een groep maakt :7.

Maar Mimirons Head is toch veel toffer! Tenminste een uniek model.
pi_100234778
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:35 schreef TwyLight het volgende:
gvd wat is wow verslavend, ik kan nu niet spelen en wat doe ik. de halve dag over wow praten op fok :')
Ja, ik speel slechts een paar maanden en ik begin die terminologie die hier gehanteerd word steeds beter te begrijpen ;( en ik zit op mijn werk. maar het is vakantieperiode en dus ietsje rustiger :)
pi_100234781
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:35 schreef TwyLight het volgende:
Ik zit ook op mijn werk :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')