Atramedes is blind ,niet doofquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:22 schreef TwyLight het volgende:
Bij die ene dove draak in BwD is hij wel handig trouwens, als die dat iemand achterna zit met die vuurbeam ofzo kan je diegene snel naar de andere kant van de kamer trekken
Of irritante tanks snel naar buiten pullen vlak op het eind en zelf naar binnen rennen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook al zo goed met onthouden van namen van gevechten
Dat gevecht waarbij die driehoek op de grond wordt gemaakt en je daar in moet gaan staan, anders ga je dood. Ook altijd favoriet om mensen naartoe te trekken
Mwa ze kunnen ook springen als hij static cling castquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jepniet vergeten mensen de dispellen, anders kunnen ze niet weg
Vergeet niet dat het een "normal" heroic dungeon is en daar tegenwoordig alleen nog maar noobs zittenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:49 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Mwa ze kunnen ook springen als hij static cling cast
Dat doen ze echt nooitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:49 schreef Maureentje het volgende:
Mwa ze kunnen ook springen als hij static cling cast
Ze staan om een of andere reden altijd op een kluitje. Meestal past de mass dispell over de hele groep heen bij dat gevecht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doen ze echt nooit
Ik gooi wel vaak levitate op de ranged dps, dan hoef ik alleen de melee+tank te dispellen.
Slim, daar heb ik echt nooit aan gedachtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doen ze echt nooit
Ik gooi wel vaak levitate op de ranged dps, dan hoef ik alleen de melee+tank te dispellen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Heb je nog meer handige tips Isa. Ik ben ook maar een akelige noobquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doen ze echt nooit
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:03 schreef TwyLight het volgende:
In die zelfde dungeon kon je trouwens eerst die half mens/half paard mobs van de rand mind controllenmaar dat heeft blizzard helaas gefixt.
Het kan nog steeds, maar ze komen nu gewoon terug
Oh jee, dingen verschillen heel erg per gevecht natuurlijk. Je spells en spec heel goed kennen en op het juiste moment herinneren wat waar erg handig zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
Heb je nog meer handige tips Isa. Ik ben ook maar een akelige noob
Snap heel dat BG's doen niet op lagere levels hoor...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In bg's zouden ze niet eens moeten tellenErg oneerlijk. Ze zijn bedoeld om snel mee te levelen.
+ keybinds hebben en uit je hoofd leren zonder te hoeven klikken of te zoeken waar je spells zitten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh jee, dingen verschillen heel erg per gevecht natuurlijk. Je spells en spec heel goed kennen en op het juiste moment herinneren wat waar erg handig zou kunnen zijn.
Ik heb mijn belangrijkste spells van 1 tot 10 zitten, de rest klik ik lekker aan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
+ keybinds hebben en uit je hoofd leren zonder te hoeven klikken of te zoeken waar je spells zitten.
Hoewel dit veel minder belangrijk is in PVE is het wel beter. In PVP is dat een matchwinner.
Ik gebruik sdfwer om te lopen. En op 12345tgbvcxzaq, alt+1, alt+2, alt+3 F1 F2 F3 en F4 en \ heb ik m'n spells zitten, ook dual bar. met mousebutton van bar switchen voor een gehele nieuwe spell-inventory op qwertgbvcxzaq
Alles zit idd in mijn vingers (mechanisch geheugen) en net als bij fietsen hoef ik niet na te denken wat waar zit. Iets zegt me dat ik dan dus al veel te lang wow speelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:19 schreef EggsTC het volgende:
+ keybinds hebben en uit je hoofd leren zonder te hoeven klikken of te zoeken waar je spells zitten.
In PVP ben je dan echt een sitting-duck. In PVE kan het wel opzich maar is het nog niet optimaal.quote:
Op dinsdag 2 augustus 2011 15:21 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik heb mijn belangrijkste spells van 1 tot 10 zitten, de rest klik ik lekker aan.
En ik ben begonnen met healbot op mijn priest, maar daar moet ik echt aan wennen omdat ik 1 tot 10 gewend ben.
je speelt veel te lang WoW. Ik ben echt continue met mijn spells in de weer en weet amper waar alles zitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles zit idd in mijn vingers (mechanisch geheugen) en net als bij fietsen hoef ik niet na te denken wat waar zit. Iets zegt me dat ik dan dus al veel te lang wow speel
En 1-10 zover reiken mijn vingertjes niet. Ik heb eigenlijk alles wel tussen 1 en 5 en in het bereik van mijn linkerhand in dat hoekje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:21 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb mijn belangrijkste spells van 1 tot 10 zitten, de rest klik ik lekker aan.
En ik ben begonnen met healbot op mijn priest, maar daar moet ik echt aan wennen omdat ik 1 tot 10 gewend ben.
Ashes of Al'ar? Succes!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:26 schreef Blistering het volgende:
Yeah, Kael'thas ge2manned met m'n broer. Nice dat 't lukt, nu iedere week doen voor mount
Hm, ik kan op mijn paladin (zowel retribution spec als protection) en op mijn priest (discipline) alles uit m'n hoofd, zelfs zonder actionbars kan ik me dan nog (tot op zekere hoogte) prima redden. Soort automatisme is 't geworden bij mij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
je speelt veel te lang WoW. Ik ben echt continue met mijn spells in de weer en weet amper waar alles zit
Yes!quote:
Maakt toch niet veel uit? Het is maar waar je als eerste aan gewend bent. Ik gebruik overigens wel grid & clique.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:26 schreef TwyLight het volgende:
Als je dan toch net met healbot begint, raad ik je aan om snel op grid+clique over te stappen
Ben benieuwd hoelang het duurt, maar je hebt nu in ieder geval een goede kans hem te krijgenquote:
Ik gebruik een combinatie van mijn toetsenbord en muis, maar dat kan ik zo niet uitleggen zonder achter wow te zittenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, iemand nog tips om het 'besturen' van mijn char wat te verbetereneenmaal in een gevecht kan ik niet zoveel meer
[/nepvrouw]
Tijdens een fight heb ik altijd bijna wel mijn rechtermuisknop ingedrukt (dan draait je char aan de hand van je muisbewegingen), dat combineren met de WASD knoppen zorgt er voor dat ik zo mobiel ben als 't maar zijn kan. En dan ook nog met mijn linkerhand mijn abilities doen (1..7 met shift/ctrl en alt combinaties).quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, iemand nog tips om het 'besturen' van mijn char wat te verbetereneenmaal in een gevecht kan ik niet zoveel meer
[/nepvrouw]
52 runs gedaan nu in totaal, nog altijd niet gezien. En inderdaad, nu ik het met 1 iemand doe zijn de kansen een stuk groterquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang het duurt, maar je hebt nu in ieder geval een goede kans hem te krijgen
Ik heb smite bijv op 2 op mijn toetenbordquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef TwyLight het volgende:
Ik gebruik 0 toetsenbord knoppenbehalve dan control, alt en shift als modifiers voor mijn muisknoppen
Echt het enigste wat ik met mijn muis doe is ronddraaien van m'n char en soms een vijand aanklikken (of een partymember, afhankelijk van role natuurlijk : P)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef TwyLight het volgende:
Ik gebruik 0 toetsenbord knoppenbehalve dan control, alt en shift als modifiers voor mijn muisknoppen
Ik gebruikte eerst ook Healbot maar ben blij dat ik overgestapt ben. Kan je veel beter customizen, en het werkt imo gewoon net even wat lekkerderquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maakt toch niet veel uit? Het is maar waar je als eerste aan gewend bent. Ik gebruik overigens wel grid & clique.
Ja, dat kan ik dus nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:29 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Tijdens een fight heb ik altijd bijna wel mijn rechtermuisknop ingedrukt (dan draait je char aan de hand van je muisbewegingen), dat combineren met de WASD knoppen zorgt er voor dat ik zo mobiel ben als 't maar zijn kan. En dan ook nog met mijn linkerhand mijn abilities doen (1..7 met shift/ctrl en alt combinaties).
Ach misschien moet ik alles maar eens herzien. Ik blijf gewoon stuntelen met de bediening. Dat draagt volgens mij ook bij aan mijn lage dps als retri. Ik heb gewoon moeite om op tijd bij een mob te zijn, op de goede afstand te staan en op tijd te gaan meppen. Het gebeurt regelmatig dat ik schijnbaar probeer een verkeerde mob te hitten dan heb ik een heel andere mob geselecteerd als degene waar ik op dat moment voorsta. Als er dan veel gebeurt mis ik de melding op beeld dat ik te ver af sta (wat me overigens ook geregeld gebeurtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En 1-10 zover reiken mijn vingertjes niet. Ik heb eigenlijk alles wel tussen 1 en 5 en in het bereik van mijn linkerhand in dat hoekje.
Als iemand LK kan solo'en....zou je die dan ook met z'n tweeën kunnen doen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:29 schreef Blistering het volgende:
52 runs gedaan nu in totaal, nog altijd niet gezien. En inderdaad, nu ik het met 1 iemand doe zijn de kansen een stuk groter. Alhoewel ik wel verwacht dat m'n broer 'm passed aangezien hij weet dat Ashes m'n droommount is en ik al zolang bezig ben om 'm te krijgen.
Spectral op de grond, Ashes in de lucht
ok! Ik dacht dat het niet uitmaakte, maar ik heb dan ook nog nooit met healbot gewerkt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef TwyLight het volgende:
Ik gebruikte eerst ook Healbot maar ben blij dat ik overgestapt ben. Kan je veel beter customizen, en het werkt imo gewoon net even wat lekkerder
Invincible dropped helaas alleen van 25 man heroic, dat kun je vergetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als iemand LK kan solo'en....zou je die dan ook met z'n tweeën kunnen doen?![]()
InvincibleWe hebben het gevecht helaas niet 25x kunnen doen zodat iedereen hem kreeg
(en ik roll meestal dus tussen 1 en 19 of zo)
Begrijp me niet verkeerd, ik klik mijn spells niet aan in de hotbar behalve is ik dps voor questen ofzo want ik ga geen dps skills binden die ik toch amper gebruik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Echt het enigste wat ik met mijn muis doe is ronddraaien van m'n char en soms een vijand aanklikken (of een partymember, afhankelijk van role natuurlijk : P)
Wel proberen aan te leren! Je bent anders straks retetraag als je dat niet kanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat kan ik dus niet
Met de muis sturen dus
Ik ook, maar ik krijg de extra knoppen niet aan de praat. klote muis voor die prijsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:29 schreef TwyLight het volgende:
Maar ik heb dan ook een Logitech G700
Natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:32 schreef Blistering het volgende:
Invincible dropped helaas alleen van 25 man heroic, dat kun je vergeten
Zet via de software alle knoppen om naar "general button" en bind ze via cliquequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik krijg de extra knoppen niet aan de praat. klote muis voor die prijs
Ik help je wel als je een groep maaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Misschien moet ik mijn guild overhalen dit wekelijks te doen, die hebben die knol toch allemaal al wel
Ja, ik speel slechts een paar maanden en ik begin die terminologie die hier gehanteerd word steeds beter te begrijpenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:35 schreef TwyLight het volgende:
gvd wat is wow verslavend, ik kan nu niet spelen en wat doe ik. de halve dag over wow praten op fok
Ik zit ook op mijn werkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:35 schreef TwyLight het volgende:
gvd wat is wow verslavend, ik kan nu niet spelen en wat doe ik. de halve dag over wow praten op fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |