ik bedoel hier maar mee, dat het net zown stomme vraag is als waarom mages en hunters invisibility spells hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:34 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Ze hebben er maar twee, waarvan als je er een gebruikt een cd is van enkele minuten waar je geen gebruik kan maken van lay on hands of een andere schild. Bovendien zijn die shields tekenend voor een paladin.
Voor het levellen zou ik disc aanbevelen trouwens. Disc is in combinatie met de talent van 'heal de waarde van je smite en holy fire damage" talents een stuk fijner spelen in de lower level dungeons denk ik zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:48 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Inderdaad, ik en mijn vriendin zijn nu een warrior (ik, protection), en een priest (mn vriendin, holy), aan 't levellen, we zitten nu net in de 3e week, met maar 3 avonden per week spelen ofzo, en we zijn nu lvl 43, 't gaat echt heel snel zo. Gewoon zorgen dat je altijd rested bent, en de rest van de tijd door dungeons heen knallen.
Beetje shieldjes, een renew en soms prayer of healing. Als het echt moet een penance. Tadaaaaa.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:53 schreef GI het volgende:
[..]
Voor het levellen zou ik disc aanbevelen trouwens. Disc is in combinatie met de talent van 'heal de waarde van je smite en holy fire damage" talents een stuk fijner saaier spelen in de lower level dungeons denk ik zo.
als holy priest maak ik ook veel gebruik van shields in dungeons. Werkt prima. Wat heeft de disc versie dan als verder voordeel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:55 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Beetje shieldjes, een renew en soms prayer of healing. Als het echt moet een penance. Tadaaaaa.
Ik vind zelf disc ook fijner voor een priest (mijn eigen priest is ook disc en heb ik ook gelevelled als disc, maar ja, ieder z'n ding hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:53 schreef GI het volgende:
[..]
Voor het levellen zou ik disc aanbevelen trouwens. Disc is in combinatie met de talent van 'heal de waarde van je smite en holy fire damage" talents een stuk fijner spelen in de lower level dungeons denk ik zo.
Betere shieldsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
als holy priest maak ik ook veel gebruik van shields in dungeons. Werkt prima. Wat heeft de disc versie dan als verder voordeel?
Veel betere en goedkopere (qua mana) shieldsquote:
Ik ben nu shadow/holy, maar ik begrijp dus dat disc/holy beter is?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel betere en goedkopere (qua mana) shields
En je kan dps'en(en tegelijk healen)
Ik zou voor levelen kiezen voor disc/shadow.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:31 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik ben nu shadow/holy, maar ik begrijp dus dat disc/holy beter is?
Ik vind shadow toch niet echt fijn dus misschien moet ik hem dan maar aanpassen.
Met BoA,s is 1 penance genoeg voor een mob op lvl 11 tenminste.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
als holy priest maak ik ook veel gebruik van shields in dungeons. Werkt prima. Wat heeft de disc versie dan als verder voordeel?
Op 65 healed mijn Penance mijn tank voor ongeveer 250%quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Met BoA,s is 1 penance genoeg voor een mob op lvl 11 tenminste.
Mja als disc is ie op 85 op zich ook best duur om te gebruiken (als in; niet alles en iedereen moet je gaan shielden), maar als ie volledig absorbed wordt krijg je mana terug ervan dan, heb t al een paar keer gehad dat ik zo'n beetje full mana was na een bossfight op HC met mn priest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:07 schreef TwyLight het volgende:
Ik gebruik als holy priest echt amper mijn PW:S, veel te duur
Ik gebruik hem continue, en heb nog niet meegemaakt dat ik zonder mana zit. Ik heb eigenlijk verder nooit manabreaks nodig. Maar ik heb op mijn priest (level 48) wel verschillende heirloomsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:07 schreef TwyLight het volgende:
Ik gebruik als holy priest echt amper mijn PW:S, veel te duur
Als er iets is wat ik mis in disc is het dat wel!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:44 schreef TwyLight het volgende:
Ja op dit moment heeft disc iets meer throughput dan holy maar vind holy toch leuker om te spelen. Ik hou vooral erg van mijn guardian spirit die al vaak mensen van de dood gered heeft
Wacht maar tot je level 85 bent, als er één class is op dit moment die voorzichtig met mana om moet gaan zijn het wel priests.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik gebruik hem continue, en heb nog niet meegemaakt dat ik zonder mana zit. Ik heb eigenlijk verder nooit manabreaks nodig. Maar ik heb op mijn priest (level 48) wel verschillende heirlooms
Het is een holy talent, weet niet precies welk level maar ik dacht zo ergens in de 55quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
Bij welk level krijg je een guardian spirit?
Is misschien het geval bij level 8, nu heb ik er nog geen last van. En dit low level healen is eigenlijk vrij simpel, ik verwacht op level 85 wel meer moeite te hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wacht maar tot je level 85 bent, als er één class is op dit moment die voorzichtig met mana om moet gaan zijn het wel priests.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |