Ik ben zelfs in staat om dat beest te ninja'enquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ook niet als ik het je heel zielig vraag?
Ja dat was voor je van die lijpe tabards had en alles met cloth moest doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat is wel knap lame. Als de de basis steden allemaal op exalted hebt kun je er toch al 6x6 = 36 kopen.
Ik zou zeggen join mijn server om het met eigen ogen te aanschouwen. af en toe heb ik het idee dat ik een kip zonder kop benquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Film is hoe je in een dungeon speelt Boris, ik snap echt niet wat je probleem is zo
straks?? nu al!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel proberen aan te leren! Je bent anders straks retetraag als je dat niet kan
huhquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben zelfs in staat om dat beest te ninja'enHele guilds zijn er op uit elkaar gevallen
Same. Master loot en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben zelfs in staat om dat beest te ninja'enHele guilds zijn er op uit elkaar gevallen
Dit begrijp ik ook niet goed? Wat moet je met cloth doen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:50 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Ja dat was voor je van die lijpe tabards had en alles met cloth moest doen
Wat is de makkelijkste class om mee te beginnen eigenlijk. Ik heb gewoon gekozen wat ik nog kende van Baldurs gate, daar was mijn eerste charachter toentertijd ook een paladin, dus die heb ik nu weer als eerste gekozen. Hoewel ik nu wel twijfel of dat zon verstandige keuze is geweest. Maar ik heb er al zoveel tijd in geïnvesteerd dat wegdoen ook zonder isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je hebt dan met je rogue ook niet de makkelijkste class gekozen om mee te beginnen
Voor de release van patch 4.0.1 (of 4.0.3, één van de twee) kon je silk cloth inruilen tegen city reputation. Één stack van 20 cloth was 250 rep waard geloof ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit begrijp ik ook niet goed? Wat moet je met cloth doen?
Hunter of Magequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat is de makkelijkste class om mee te beginnen eigenlijk. Ik heb gewoon gekozen wat ik nog kende van Baldurs gate, daar was mijn eerste charachter toentertijd ook een paladin, dus die heb ik nu weer als eerste gekozen. Hoewel ik nu wel twijfel of dat zon verstandige keuze is geweest. Maar ik heb er al zoveel tijd in geïnvesteerd dat wegdoen ook zonder is
Ben je niet de enige, iemand bij ons op de server betaalde mij en nog een andere om hem door de instance te halen voor de mount, maakt die mij ML omdat ik toen een officer was van de guild waar hij ook in zat. Als die mount dropte was die van mij geweest, hij betaalde mij immers om hem door de instance te halen en niet voor de mountquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
runecloth was het. Ik heb dr ook stacks van gekocht en ingeleverd om alles exalted te krijgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Voor de release van patch 4.0.1 (of 4.0.3, één van de twee) kon je silk cloth inruilen tegen city reputation. Één stack van 20 cloth was 250 rep waard geloof ik.
Edit:
Of was het nou runecloth? Ik ben niet helemaal helder op het moment.
Ab-so-luutquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:52 schreef Blistering het volgende:
Same. Master loot en gaan met die banaan.
Hunterquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat is de makkelijkste class om mee te beginnen eigenlijk. Ik heb gewoon gekozen wat ik nog kende van Baldurs gate, daar was mijn eerste charachter toentertijd ook een paladin, dus die heb ik nu weer als eerste gekozen. Hoewel ik nu wel twijfel of dat zon verstandige keuze is geweest. Maar ik heb er al zoveel tijd in geïnvesteerd dat wegdoen ook zonder is
Ik weet niet eens hoe ik mezelf er bij moet zetten, waarom zou ik jou dan er wel bij zettenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:15 schreef EggsTC het volgende:
Does lief en zet mij even bij sylvanas hihi
Avone UD mage 85
Spenku UD rogue 65
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Avone UD mage 85
Spenku UD rogue 65
Je kunt de wiki aanpassen, bij de volgende OP komt die er dan in.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik mezelf er bij moet zetten, waarom zou ik jou dan er wel bij zetten
zet mij er ook even bij:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Avone UD mage 85
Spenku UD rogue 65
Daar moet je eerst weer lid van worden oid.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:31 schreef Olment het volgende:
Je kunt de wiki aanpassen, bij de volgende OP komt die er dan in.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/World_of_Warcraft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |