abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100235182
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:46 schreef Boris_Karloff het volgende:

Ook niet als ik het je heel zielig vraag? :)
Ik ben zelfs in staat om dat beest te ninja'en :D Hele guilds zijn er op uit elkaar gevallen _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100235275
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:45 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat is wel knap lame. Als de de basis steden allemaal op exalted hebt kun je er toch al 6x6 = 36 kopen.
Ja dat was voor je van die lijpe tabards had en alles met cloth moest doen :')
pi_100235283
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Film is hoe je in een dungeon speelt Boris, ik snap echt niet wat je probleem is zo :')
Ik zou zeggen join mijn server om het met eigen ogen te aanschouwen. af en toe heb ik het idee dat ik een kip zonder kop ben :D
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100235322
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wel proberen aan te leren! Je bent anders straks retetraag als je dat niet kan :@
straks?? nu al! :P
Ja doei.
pi_100235340
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben zelfs in staat om dat beest te ninja'en :D Hele guilds zijn er op uit elkaar gevallen _O-
huh :? . ik hoor geregeld de term ninja'en. Dat is toch gewoon needen op alles in een dungeon terwijl je het zelf niet kan gebruiken?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100235355
quote:

[..]

Same. Master loot en gaan met die banaan.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100235367
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

straks?? nu al! :P
Je hebt dan met je rogue ook niet de makkelijkste class gekozen om mee te beginnen :P
pi_100235378
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:50 schreef SuperKaasNacho het volgende:

[..]

Ja dat was voor je van die lijpe tabards had en alles met cloth moest doen :')
Dit begrijp ik ook niet goed? Wat moet je met cloth doen?
pi_100235521
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:52 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Je hebt dan met je rogue ook niet de makkelijkste class gekozen om mee te beginnen :P
Wat is de makkelijkste class om mee te beginnen eigenlijk. Ik heb gewoon gekozen wat ik nog kende van Baldurs gate, daar was mijn eerste charachter toentertijd ook een paladin, dus die heb ik nu weer als eerste gekozen. Hoewel ik nu wel twijfel of dat zon verstandige keuze is geweest. Maar ik heb er al zoveel tijd in geïnvesteerd dat wegdoen ook zonder is
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 15:57:11 #235
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_100235565
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:52 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dit begrijp ik ook niet goed? Wat moet je met cloth doen?
Voor de release van patch 4.0.1 (of 4.0.3, één van de twee) kon je silk cloth inruilen tegen city reputation. Één stack van 20 cloth was 250 rep waard geloof ik.

Edit:
Of was het nou runecloth? Ik ben niet helemaal helder op het moment. :')
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_100235673
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat is de makkelijkste class om mee te beginnen eigenlijk. Ik heb gewoon gekozen wat ik nog kende van Baldurs gate, daar was mijn eerste charachter toentertijd ook een paladin, dus die heb ik nu weer als eerste gekozen. Hoewel ik nu wel twijfel of dat zon verstandige keuze is geweest. Maar ik heb er al zoveel tijd in geïnvesteerd dat wegdoen ook zonder is
Hunter of Mage :P
pi_100235677
quote:

[..]

Ben je niet de enige, iemand bij ons op de server betaalde mij en nog een andere om hem door de instance te halen voor de mount, maakt die mij ML omdat ik toen een officer was van de guild waar hij ook in zat. Als die mount dropte was die van mij geweest, hij betaalde mij immers om hem door de instance te halen en niet voor de mount :P
pi_100235694
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:57 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Voor de release van patch 4.0.1 (of 4.0.3, één van de twee) kon je silk cloth inruilen tegen city reputation. Één stack van 20 cloth was 250 rep waard geloof ik.

Edit:
Of was het nou runecloth? Ik ben niet helemaal helder op het moment. :')
runecloth was het. Ik heb dr ook stacks van gekocht en ingeleverd om alles exalted te krijgen :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_100235865
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:52 schreef Blistering het volgende:

Same. Master loot en gaan met die banaan.
Ab-so-luut _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100235921
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef Boris_Karloff het volgende:

Hunter :7
pi_100236261
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 16:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hunter :7
Does lief en zet mij even bij sylvanas hihi

Avone UD mage 85
Spenku UD rogue 65
Lambo of Rekt
pi_100236295
Mij zal je op zoiets noot betrappen
pi_100236336
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 16:15 schreef EggsTC het volgende:

Avone UD mage 85
Spenku UD rogue 65
Ik weet niet eens hoe ik mezelf er bij moet zetten, waarom zou ik jou dan er wel bij zetten :P
pi_100236970
quote:

[..]

Avone UD mage 85
Spenku UD rogue 65
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 16:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet niet eens hoe ik mezelf er bij moet zetten, waarom zou ik jou dan er wel bij zetten :P
Je kunt de wiki aanpassen, bij de volgende OP komt die er dan in.

http://wiki.fok.nl/index.php/OP/World_of_Warcraft
pi_100237009
quote:

[..]

Avone UD mage 85
Spenku UD rogue 65
zet mij er ook even bij:
Server - Vek'nilash
Januss - Paladin 85
Janusnl - Priest - nog geen level 85
pi_100237044
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 16:31 schreef Olment het volgende:

Je kunt de wiki aanpassen, bij de volgende OP komt die er dan in.

http://wiki.fok.nl/index.php/OP/World_of_Warcraft
Daar moet je eerst weer lid van worden oid.
pi_100237105
Yeah, GM's _O_. Had problemen na m'n faction change met naam kiezen. Had een naam reserved, en toen ik die had gekozen kreeg ik een melding dat m'n naam flagged was voor een rename. Dit is blijkbaar een bekende bug zei die GM.

Anyway, hij heeft netjes m'n naam gechanged naar wat ik wou, namelijk Kathie.

I iz a happy naga.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100237116
Mensen. geef ff armory links, dan zet ik jullie in OP (de wiki althans)
pi_100237236
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 16:39:23 #250
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_100237307
Nou ik vind hunter dus de enige class waar ik NIETS aan vind. Ik vond druid enorm lekker levelen. Bijna dood? bearform, verder kitty en zelf healen. Je kan alles ermee, ranged dps, melee dps, tanken en healen. Ideale class om mee te starten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')