abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:28:20 #11
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_100195347
pff, mn guild is level 2 maar heb nog moeite met members te vinden.
vraag me af hoe ik ze het beste kan lokken, GB Repairs? free boosts voor low-levels?

heb trouwns mijn pala naar level 41 gebracht en mijn druid is nu 68, moet alleen 69 zijn voor de volgende reeks met quests in northrend :')
pi_100195403
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:28 schreef lipjes het volgende:
pff, mn guild is level 2 maar heb nog moeite met members te vinden.
vraag me af hoe ik ze het beste kan lokken, GB Repairs? free boosts voor low-levels?

heb trouwns mijn pala naar level 41 gebracht en mijn druid is nu 68, moet alleen 69 zijn voor de volgende reeks met quests in northrend :')
GB repairs zijn wel chill altijd, en ik zou ook in je "seach" voor trade zetten dat je mensen zoekt voor een raiding team (voor zover dat er nog niet is) en zeggen dat je ook socials accept van elk level.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_100195473
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:28 schreef lipjes het volgende:
pff, mn guild is level 2 maar heb nog moeite met members te vinden.
vraag me af hoe ik ze het beste kan lokken, GB Repairs? free boosts voor low-levels?

heb trouwns mijn pala naar level 41 gebracht en mijn druid is nu 68, moet alleen 69 zijn voor de volgende reeks met quests in northrend :')
Geef iedereen die joined een gratis mechano hog, gegarandeerd succes. :P
pi_100195491
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:26 schreef Marco001 het volgende:
bagger.. Sta ik net op het punt een dungeonboss te verslaan, houd mijn pc ermeeop.. Op de brandlucht afgegaan en na een visuele check(lampje) lijkt mijn voeding fubar... :(
Met een beetje mazzel kan ik morgenavond weer WoWen..
Oh dat is wel kut inderdaad.
pi_100195509
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:33 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Geef iedereen die joined een gratis mechano hog, gegarandeerd succes. :P
Toen ik level 80 werd kreeg ik van mijn guildmembers een bronze drake. Ik moest wel zelf mee om hem op te halen :P
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100195514
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:33 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Geef iedereen die joined een gratis mechano hog, gegarandeerd succes. :P
daar doe ik wel een realmchange voor :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_100195710
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:34 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Toen ik level 80 werd kreeg ik van mijn guildmembers een bronze drake. Ik moest wel zelf mee om hem op te halen :P
Dat is wel een pauper iets, maarja als je nieuw bent lijkt het heel wat natuurlijk :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:42:00 #18
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_100195733
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:30 schreef Olment het volgende:

[..]

GB repairs zijn wel chill altijd, en ik zou ook in je "seach" voor trade zetten dat je mensen zoekt voor een raiding team (voor zover dat er nog niet is) en zeggen dat je ook socials accept van elk level.
Ik ben zelf level 85, maar nog niet echt geschikt voor raiden dus probeer altijd een beetje mee te rennen met anderen en mij overal in te lezen.
maar social guild wordt het sowieso, maar zit dan wel te denken om GB repairs pas na 1 week toe te staan om de quick-repair guys te voorkomen.

quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:33 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Geef iedereen die joined een gratis mechano hog, gegarandeerd succes. :P
the fuck kan je daarmee:P
pi_100195746
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:41 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Dat is wel een pauper iets, maarja als je nieuw bent lijkt het heel wat natuurlijk :P
Daar ben ik ondertussen ook achter ;)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100195821
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:42 schreef lipjes het volgende:

[..]

Ik ben zelf level 85, maar nog niet echt geschikt voor raiden dus probeer altijd een beetje mee te rennen met anderen en mij overal in te lezen.
maar social guild wordt het sowieso, maar zit dan wel te denken om GB repairs pas na 1 week toe te staan om de quick-repair guys te voorkomen.

[..]

the fuck kan je daarmee:P
Is een motor als mount. Maar kost 16k gold per stuk. :P Ik kan er nu een kopen maar lijkt mee een beetje zonde van het geld dat ik opgespaard heb...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')