abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 3 augustus 2011 @ 19:32:27 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100283126
NIET WEER DAT LINKS/RECHTS DINGETJE PAUPERS!!!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 19:46:25 #202
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_100283731
maar nu moet men die geweren en pistolen eens verbieden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_100294136
quote:
Politie gaat Breivik harder aanpakken

Anders Behring Breivik, de dader van de dubbele terreuraanslag in Noorwegen, hoeft niet meer te rekenen op een al te vriendelijke verhoormethode.

De Noorse politie meldde woensdag dat ze een ''meer confronterende'' aanpak gaat hanteren bij het verhoren van de rechtse extremist.

Breivik heeft bekend verantwoordelijk te zijn voor de moord op 77 mensen. Hij liet op vrijdag 22 juli een autobom ontploffen in Oslo en richtte daarna een bloedbad aan op een jeugdkamp van de regerende Arbeiderspartij.

Dat was georganiseerd op het eilandje Utoya, niet ver van Oslo.

Noorse media meldden woensdag dat de 32-jarige Breivik inmiddels drie keer is verhoord. Het lijkt erop dat de verdachte zijn daden alleen heeft georganiseerd en uitgevoerd, maar de politie onderzoekt nog of er enig bewijs is voor claims van Breivik over samenwerking met ''cellen'' in Noorwegen en in het buitenland.

Onderzoek

Het onderzoek in de zaak-Breivik is een van de grootste die de politie in Noorwegen ooit heeft uitgevoerd. Meer dan 100 rechercheurs werken aan de zaak.

De krant VG meldde woensdag dat Breivik kort voor zijn aanhouding met een mobiele telefoon heeft gebeld met het alarmnummer 112. Hij zou de telefonist informatie hebben gegeven over de door hem aangerichte massamoord op Utoya.

http://www.nu.nl/buitenla(...)arder-aanpakken.html
  Moderator woensdag 3 augustus 2011 @ 23:06:07 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100294267
definieer confronterende aanpak :D

ik zou er geen problemen mee hebben als zijn cel voor de rest van zijn leven behangen werd met foto's van zijn slachtoffers, jongsten op de meest prominente hoogte maar dat zal wel weer psychisch gefolter zijn ofzo tegenwoordig

gewoon iets harder schreeuwen zal wel niet werken iig want met zo'n voorbereiding zal Breivik ook wel exact weten hoever de politie kan en/of mag gaan
pi_100294345
Geniaal _O_

http://www.brusselsjournal.com/node/4794
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 3 augustus 2011 @ 23:32:34 #207
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100295611
quote:
6s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:07 schreef El_Matador het volgende:
Geniaal _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriend, het moet nu echt wel duidelijk zijn dat dit niet de plaats is voor jouw Geert Wilders jizz. We weten dat je hem leuk vindt, het is fine.

Wat willen ze nog meer van hem weten dan, hij heeft toch al bekend? Wat denken ze nog uit die verhoren te halen?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_100295743
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:06 schreef sp3c het volgende:
definieer confronterende aanpak :D

ik zou er geen problemen mee hebben als zijn cel voor de rest van zijn leven behangen werd met foto's van zijn slachtoffers, jongsten op de meest prominente hoogte maar dat zal wel weer psychisch gefolter zijn ofzo tegenwoordig

gewoon iets harder schreeuwen zal wel niet werken iig want met zo'n voorbereiding zal Breivik ook wel exact weten hoever de politie kan en/of mag gaan
Nah jah...die foto's kunnen ook een opgeilend effect hebben...zou me niet verbazen bij die gozer dat hij ze als een soort troffeeën ziet.
pi_100295984
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:34 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Nah jah...die foto's kunnen ook een opgeilend effect hebben...zou me niet verbazen bij die gozer dat hij ze als een soort troffeeën ziet.
Denk het niet hoor. Die moorden waren noodzakelijk, volgens hem. Uit niets blijkt toch dat hij een sadist is die graag naar zijn eigen slachtoffers kijkt?
pi_100296107
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:39 schreef Taurus het volgende:

[..]

Denk het niet hoor. Die moorden waren noodzakelijk, volgens hem. Uit niets blijkt toch dat hij een sadist is die graag naar zijn eigen slachtoffers kijkt?
Hmzz....hangt er een beetje vanaf hoe je sadistisch omschrijft, als ik lees hoe hij zijn moorden gepleegd heeft. Maar goed, mss heb je gelijk....is sowieso iets wat de psychs vast moeten stellen.
pi_100296318
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Vriend, het moet nu echt wel duidelijk zijn dat dit niet de plaats is voor jouw Geert Wilders jizz. We weten dat je hem leuk vindt, het is fine.

Wat willen ze nog meer van hem weten dan, hij heeft toch al bekend? Wat denken ze nog uit die verhoren te halen?
Dit noch ik heeft niets met Wilders te maken. Alles met Anders. Hij is een ideaal middel om de islamkritiek voorgoed te naziificeren. Zijn we lekker mee, dank je wel Anders. :(

Wat een idioot is het toch.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_100296428
quote:
16s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit noch ik heeft niets met Wilders te maken. Alles met Anders. Hij is een ideaal middel om de islamkritiek voorgoed te naziificeren. Zijn we lekker mee, dank je wel Anders. :(

Als islamkritiek omschreven wordt als "ze benne uit op wereldveroveruh en links hellupt zuh" dan wel ja. Maar goed, dan was je sowieso al niet goed in je hoofd.
pi_100297542
quote:
16s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ach als je hard genoeg links en Cohen roept staat iedereen weer achter je, zo werkt het ook wel tegenwoordig.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  † In Memoriam † donderdag 4 augustus 2011 @ 01:12:33 #214
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_100299702
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:03 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat de verdachte zijn daden alleen heeft georganiseerd en uitgevoerd

O ja?

In 2007 heeft Breivik 115.000 dollar ontvangen waarmee hij zijn voorbereidingen financieerde.

Van wie heeft hij dat geld gehad?
pi_100305285
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:03 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dit is toch inspelen op emoties. Daar houden ze in Noorwegen toch niet van?
  donderdag 4 augustus 2011 @ 10:11:54 #216
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100305611
Valt mij altijd weer op dat er direct na dit soort gebeurtenissen het eerste is wat veel mensen doen is het gebruiken ervan voor het pushen van hun eigen agenda

Geert Wilders er voor verantwoordelijk houden, videogames ervoor verantwoordelijk houden. Want de dader heeft het over Geert en hij speelde wel eens games. Dit is lijkenpikkerij, en heeft niets met het issue te maken. De Noor had een biologische boerderij als dekmantel, hoor je iemand gillen dat alle biologische boerderijen eens door de stofkam moeten?

Het is een teken van een totaal gebrek aan empathie als je met zo een reactie komt. Het is alsof je iemand verteld dat je terminaal bent en die persoon begint dan eindeloos over zijn/haar kwaaltjes.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_100318140
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Valt mij altijd weer op dat er direct na dit soort gebeurtenissen het eerste is wat veel mensen doen is het gebruiken ervan voor het pushen van hun eigen agenda

Geert Wilders er voor verantwoordelijk houden, videogames ervoor verantwoordelijk houden. Want de dader heeft het over Geert en hij speelde wel eens games. Dit is lijkenpikkerij, en heeft niets met het issue te maken. De Noor had een biologische boerderij als dekmantel, hoor je iemand gillen dat alle biologische boerderijen eens door de stofkam moeten?

Het is een teken van een totaal gebrek aan empathie als je met zo een reactie komt. Het is alsof je iemand verteld dat je terminaal bent en die persoon begint dan eindeloos over zijn/haar kwaaltjes.
Geert Wilders verantwoordelijk houden en erop wijzen dat het niet onverstandig is als alle politici (links, rechts, midden, conservatief, progressief, jong, oud, lelijk, knap, enz) bij zichzelf nagaan of hun uitspraken niet te ver gaan, zijn twee verschillende dingen.
Het zou, wat mij betreft, politici aan alle kanten van het spectrum sieren als ze eens zouden ophouden met alles roepen wat boven komt borrelen. Nog los van het gebeuren in Noorwegen, Wilders hoeft mensen niet knettergek te noemen om z'n zegje te doen, andere politici hoeven Wilders geen fascist te noemen om hun zegje te doen, zogezegd.

Verder ben ik het absoluut met je eens dat het onzinnig is om op deze manier naar schuldigen te zoeken.
pi_100319040
quote:
6s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:07 schreef El_Matador het volgende:
Geniaal _O_

SPOILER
Goed stuk. De euforie waarmee dit aangegrepen wordt door sommigen is dus niet mij alleen opgevallen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100319126
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Goed stuk. De euforie waarmee dit aangegrepen wordt door sommigen is dus niet mij alleen opgevallen.
Je bent idd niet het enige aluhoedje,
pi_100320811
quote:
Rechtsstaat is gebaat bij openbaar terreurproces

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-terreurproces.dhtml
  † In Memoriam † donderdag 4 augustus 2011 @ 19:04:33 #221
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_100322753
quote:

Geert Wilders er voor verantwoordelijk houden
In gedachten zie ik Pietverdriet met een hele grote schoenlepel uit alle macht proberen Geert in de slachtofferrol te duwen. Zweetparels op zijn voorhoofd. "Ja kijk allemaal!! Allemaal kijken!! Wilder is het slachtoff.." Verdomme schiet ie er weer uit.

lol

En in dezelfde post schrijft hij

quote:
Blijven drukken, Piet. Blijven drukken! :D

Komiek.
pi_100323259
quote:
‘Draag Lacoste als je een bom gaat kopen’

Het doel is om er uit te zien, te praten en je te gedragen als een hoogopgeleide, conservatieve Europese gepensioneerde’ schrijft Anders Breivik in zijn manifest.

http://www.depers.nl/buit(...)ls-je-bom-koopt.html
  donderdag 4 augustus 2011 @ 19:20:27 #223
45206 Pietverdriet
pi_100323344
quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:04 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

In gedachten zie ik Pietverdriet met een hele grote schoenlepel uit alle macht proberen Geert in de slachtofferrol te duwen. Zweetparels op zijn voorhoofd. "Ja kijk allemaal!! Allemaal kijken!! Wilder is het slachtoff.." Verdomme schiet ie er weer uit.

lol

En in dezelfde post schrijft hij

[..]

Blijven drukken, Piet. Blijven drukken! :D

Komiek.
Waar maak ik wilders tot slachtoffer?
pi_100323391
quote:

Hier ben ik het zó mee eens.
Het is gewoon stuitend, die eigen agenda's. Wie het ook doet.
pi_100323457
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 17:01 schreef DoveKwal het volgende:

[..]

Je bent idd niet het enige aluhoedje,
:|W
  donderdag 4 augustus 2011 @ 19:26:39 #226
45206 Pietverdriet
pi_100323570
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hier ben ik het zó mee eens.
Het is gewoon stuitend, die eigen agenda's. Wie het ook doet.
Jep, ik ken de naam er niet voor, maar het is net zoiets als slachtoffers de schuld geven, dat is ook zo een psychologisch truukje wat mensen gebruiken om te immuniseren.
De noor, en alleen die kutnoor is verantwoordelijk. En dat men aan een aanvalsgeweer kan komen is een veel belangrijker issue dan computergames. Als de gamers een sterke lobby zouden hebben en jagers niet zag het er heel anders uit wat de politiek riep
  † In Memoriam † donderdag 4 augustus 2011 @ 19:41:33 #227
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_100324212
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waar maak ik wilders tot slachtoffer?
"Geert Wilders er voor verantwoordelijk houden"

Wie houdt Wilders ervoor verantwoordelijk? Wijs ze eens aan.
pi_100324310
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jep, ik ken de naam er niet voor, maar het is net zoiets als slachtoffers de schuld geven, dat is ook zo een psychologisch truukje wat mensen gebruiken om te immuniseren.
De noor, en alleen die kutnoor is verantwoordelijk. En dat men aan een aanvalsgeweer kan komen is een veel belangrijker issue dan computergames. Als de gamers een sterke lobby zouden hebben en jagers niet zag het er heel anders uit wat de politiek riep
Je doelt op: 'blaming the victim'
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blaming-the-victim
  donderdag 4 augustus 2011 @ 19:44:15 #229
45206 Pietverdriet
pi_100324335
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:41 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wie houdt Wilders ervoor verantwoordelijk? Wijs ze eens aan.
Lees deze reeks eens terug, maar je schijnt nogal moeite te hebben met lezen. Je snapt namelijk geen moer van het punt dat ik maak.

[ Bericht 4% gewijzigd door Pietverdriet op 04-08-2011 19:53:14 ]
  donderdag 4 augustus 2011 @ 19:49:11 #230
45206 Pietverdriet
pi_100324581
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je doelt op: 'blaming the victim'
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blaming-the-victim
Jep, zoals ik al zei, mensen gaan er dat soort dingen bijhalen om het voor zichzelf te verklaren.
Vooral zaken die mensen niet kennen, zo zei Mart Smeets eens naar aanleiding van voetbal geweld dat internet maar eng was. Tien jaar geleden kreeg internet ook van alles en nog wat de schuld van wat er mis was, in de jaren 50 werden strips een tijdje verboden.
Rock en roll was ook de schuldige, en in de jaren negentig was house muziek de duivel zelf
  † In Memoriam † donderdag 4 augustus 2011 @ 19:58:09 #231
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_100324982
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Lees deze reeks eens terug, maar je schijnt nogal moeite te hebben met lezen.
Je lult gewoon Piet. Niemand houdt Wilders verantwoordelijk. Je wilt simpelweg samen met Geert lekker vanuit de slachtofferrol weer anderen kunnen bekritiseren.

Nooit gedacht dat ik het ooit met een VVD'er eens zou zijn maar Mark Verheijen zei het zeer treffend.

"Ach arme Geertje. Wat nou 77 doden? Waren we toch bijna vergeten dat HIJ natuurlijk grootste slachtoffer is van Breivik"

En ondertussen anderen van politiek opportunisme gaan beschuldigen. lol

Denk je dat mensen je zo serieus nemen?
  donderdag 4 augustus 2011 @ 20:02:18 #232
45206 Pietverdriet
pi_100325168
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:58 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Je lult gewoon Piet. Niemand houdt Wilders verantwoordelijk. Je wilt simpelweg samen met Geert lekker vanuit de slachtofferrol weer anderen kunnen bekritiseren.

Nooit gedacht dat ik het ooit met een VVD'er eens zou zijn maar Mark Verheijen zei het zeer treffend.

"Ach arme Geertje. Wat nou 77 doden? Waren we toch bijna vergeten dat HIJ natuurlijk grootste slachtoffer is van Breivik"

En ondertussen anderen van politiek opportunisme gaan beschuldigen. lol

Denk je dat mensen je zo serieus nemen?
Nope, je snapt er helemaal niets van, dus serieus neem ik jou iig niet.
  † In Memoriam † donderdag 4 augustus 2011 @ 20:06:49 #233
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_100325330
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nope, je snapt er helemaal niets van, dus serieus neem ik jou iig niet.
Hol maar snel weg ja. Want je punt verdedigen kun je niet. :)
  Moderator donderdag 4 augustus 2011 @ 20:48:46 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100326886
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jep, zoals ik al zei, mensen gaan er dat soort dingen bijhalen om het voor zichzelf te verklaren.
net als zijn vermeende enorme intelligentie??

blijkt vooralsnog nergens uit maar het is makkelijker te accepteren dat de congierge er te dom voor is
pi_100327044
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:48 schreef sp3c het volgende:

[..]

blijkt vooralsnog nergens uit maar het is makkelijker te accepteren dat de congierge er te dom voor is
Het feit dat het hem gelukt is de grootste single-handed massamoord uit de moderne geschiedenis op zijn naam te krijgen, pleit wel voor enige mate van intelligentie. Zonder intellect lukt je dat niet.
  Forum Admin donderdag 4 augustus 2011 @ 20:54:43 #236
35723 crew  GGMM
pi_100327119
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:48 schreef sp3c het volgende:

[..]

Onzin. Hij is er 9 jaar mee bezig geweest en is geslaagd, het is simpelweg onmogelijk dat iemand die niet zo heel slim is dit lukt. Heeft niks met het niet kunnen accepteren te maken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 21:45:31 #237
45206 Pietverdriet
pi_100329767
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:06 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Hol maar snel weg ja. Want je punt verdedigen kun je niet. :)
Vat jij mijn punt maar eens samen in je eigen woorden om te laten zien dat je het snapt.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 21:50:43 #238
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_100330029
quote:
De Noor had een biologische boerderij als dekmantel, hoor je iemand gillen dat alle biologische boerderijen eens door de stofkam moeten?
Niet zo'n goede dekmantel als je vervolgens kunstmest gaat bestellen :P
  † In Memoriam † donderdag 4 augustus 2011 @ 21:51:07 #239
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_100330047
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vat jij mijn punt maar eens samen in je eigen woorden om te laten zien dat je het snapt.

Wilders wordt er helemaal niet voor verantwoordelijk gehouden. Ergo, je lult. Simpel toch? :)
pi_100330354
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 21:51 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wilders wordt er helemaal niet voor verantwoordelijk gehouden. Ergo, je lult. Simpel toch? :)
Homoseksuelen zij alleen veilig bij links.
Ze zijn niet veilig bij een wereld gedomineerd door moslims, en niet bij een wereld die zich richt tegen die moslims, nl. rechts.
Pietje realiseert zich dit alleen niet. :).
I´m back.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 21:56:32 #241
45206 Pietverdriet
pi_100330361
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 21:51 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nope, je hebt echt een probleem met het begrijpen van concepten, verder dan soundbites kom je niet.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 21:57:38 #242
45206 Pietverdriet
pi_100330411
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 21:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Homosekesuelen zij alleen veilig bij links.
Ze zij niet veilig bij een wereld gedomineerd door moslims, en niet bij een wereld die zich richt tegen die moslims, nl. rechts.
Waar haal jij die onzin vandaan?
pi_100330442
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waar haal jij die onzin vandaan?
Diep nadenken hè. :).
I´m back.
pi_100330466
Nou ja niet zo diep uiteindelijk. :).
I´m back.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 22:00:18 #245
45206 Pietverdriet
pi_100330544
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 21:58 schreef Ryan3 het volgende:
Nou ja niet zo diep uiteindelijk. :).
Nee gewoon op de persoon spelen zonder in te gaan op het punt dat ik maak.
pi_100330599
Het niveau van dit topic daalt echt beneden alle verwachtingen. Misschien moet ie maar dicht. Of het Oslo/Utoya nieuwsfeiten topic genoemd worden ofzo.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_100330686
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 21:56 schreef Ryan3 het volgende:
Homoseksuelen zij alleen veilig bij links.
Ze zijn niet veilig bij een wereld gedomineerd door moslims, en niet bij een wereld die zich richt tegen die moslims, nl. rechts.
Ryan3 heeft z''n verstand verloren, allemaal de schuld van Wilders :)
(ik begrijp er geen hout van, zoals het er nu staat zijn volgens jou homo''s nergens meer veilig)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_100330790
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee gewoon op de persoon spelen zonder in te gaan op het punt dat ik maak.
Nee, hoor helemaal niet, denk er maar eens over na, als die rechtsjes als zij aan de macht zijn? Dan ga je net zo goed het concentratiekamp in, net na linksjes zoals ik. :).
Ze doen net alsof ze van je houden, maar ze houden niet van je, ze vinden jullie vies. :).
Iets dat moet uitgeroeid worden, net als linksjes.
Natuurlijk kun je nu net doen alsof dat niet zo is, ze hebben gelukkig ook nog niet de alleenheerschappij, maar laten we hopen voor jou en voor mij dat dat ook nooit gebeurt... :).

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 04-08-2011 22:29:33 ]
I´m back.
pi_100330900
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:02 schreef Oud_student het volgende:

[..]

(ik begrijp er geen hout van, zoals het er nu staat zijn volgens jou homo''s nergens meer veilig)
Nee, hoor in tegendeel.
Volgens mij houden die extreemrechtsjes helemaal niet van homo's. Dat is allemaal voor de bühne dat ze doen alsof ze er wel van houden.
Okee, de moslims ook niet, maar die zijn hier de baas nooit, en volgens mij zullen ze dat ook nooit niet woorden.
En de linksjes zijn liberaal, die houden van iedereen. :).
Als de bedoelingen maar goed zijn.
I´m back.
pi_100331093
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:02 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Op dat kutforum van aahtje waar jij in het verleden postte heb ik de reactie op het feit dat iemand homo was weleens gelezen, die boys kwamen van walging niet meer bij. :D.
Als je het gaat ontkennen dan heeft of ooit iemand je FOK!naam misbruikt of je bent hypocriet. :).
I´m back.
pi_100331435
Je zou eens een topic moeten openen in POL, PietVerdriet: zijn de homoseksuelen veilig bij extreemrechts?
I´m back.
pi_100332685
Voor iedereen die denkt dat wij uniek zijn in onze benadering, die kan ik gerust stellen. In Duitsland gaat het langs exact dezelfde piketpaaltjes als hier en doen de voor-en tegenstanders exact hetzelfde als wat hier ook gebeurt, met exact dezelfde terminologie.

De hoofdrolspelers hebben andere namen, maar verder is het een kopie: (schuld van links en gestoorde eenzame gek versus geestelijke brandstichters die hun toon moeten matigen)
Te grappig om de overeenkomsten te zien.

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)aan-schandpaal.dhtml
pi_100333067
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:39 schreef Kingstown het volgende:
Voor iedereen die denkt dat wij uniek zijn in onze benadering, die kan ik gerust stellen. In Duitsland gaat het langs exact dezelfde piketpaaltjes als hier en doen de voor-en tegenstanders exact hetzelfde als wat hier ook gebeurt, met exact dezelfde terminologie.

De hoofdrolspelers hebben andere namen, maar verder is het een kopie: (schuld van links en gestoorde eenzame gek versus geestelijke brandstichters die hun toon moeten matigen)

Blijft interessant om na te gaan wie afgeslacht wordt in het universum van Breivik en Wilders na de machtsovername.
Na de linksjes, zijn dat de homoseksuelen. Wat denk jij dan?
De moslims worden keurig en netjes teruggestuurd.
I´m back.
pi_100333218
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Blijft interessant om na te gaan wie afgeslacht wordt in het universum van Breivik en Wilders na de machtsovername.
Na de linksjes, zijn dat de homoseksuelen. Wat denk jij dan?
De moslims worden keurig en netjes teruggestuurd.
Ik denk niet dat is me te vermoeiend. Ik neem het op voor de minderheid. De meerderheid heeft altijd ongelijk. Erg fijn, want dan kun je het elke dag met iemand anders (on)eens zijn. :)
pi_100333598
quote:
But what happens today to Europeans who suggest that there are differences among ethnic groups, or that the traditional social roles of men and women reflect their different natures, or that homosexuality is morally wrong? If they are public figures, they must grovel in the dirt in endless, canting apologies. If they are university students, they face star chamber courts and possible expulsion. If they are employees of private corporations, they may face loss of their jobs. What was their crime? Contradicting the new EUSSR ideology of “Political Correctness.”

But what exactly is “Political Correctness?” Marxists have used the term for at least 80 years, as a broad synonym for “the General Line of the Party.”
Uit Sein Kampf van Breivik pagina 19
* Hoe homovriendelijk is hij en de samenlevig die hij wilt ?
* En een nog niet gelezen verlettering van hem over de term "politieke correctheid" .. het zou een standaardterm geweest zijn van communisten.. Nu dacht ik dat de normale term toen was "juiste politieke lijn" en de term polical correctness zal wel uit Amerika komen van tegenstanders uit de conservatieve hoek ?

quote:
If he brought his family with him, he and his wife would probably cheerfully pack their children off to the nearest public school. When the children came home in the afternoon and told them they had to go through a metal detector to get in the building, had been given some funny white powder by another kid and learned that homosexuality is normal and good, the parents would be uncomprehending.
pagina 20
quote:
Ladies should be wives and homemakers, not cops or soldiers, and men should still hold doors open for ladies. Children should not be born out of wedlock. Glorification of homosexuality should be shunned. Jurors should not accept Islam as an excuse for murder.
pagina 22

quote:
Many cultural Marxists have an intense identification with the problems of groups that have an image of being weak (women), “so called” oppressed minorities, repellent (homosexuals), and other groups in the “victim hierarchy”. The cultural Marxists themselves feel that these groups are inferior.
pagina 382

quote:
Egalitarian thought (extreme equality) leads to a Church stripped of authority which causes Christians to lose whatever respect they had

The Protestant liberal Church defends and encourages the ordination of women, divorce, abortion, the mass scale distribution of contraceptive pills and contributes to glorify homosexuality (including the ordination of homosexuals).
pagina 1138

[ Bericht 12% gewijzigd door Bluesdude op 04-08-2011 23:04:12 ]
pi_100334643
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:10 schreef Ryan3 het volgende:
Op dat kutforum van aahtje waar jij in het verleden postte heb ik de reactie op het feit dat iemand homo was weleens gelezen, die boys kwamen van walging niet meer bij. :D.
Als je het gaat ontkennen dan heeft of ooit iemand je FOK!naam misbruikt of je bent hypocriet. :).
Ik weet niet waar je het over hebt, ik ben niet tegen homo''s.
Ik was een aanhanger van Fortuyn, lijkt mij duidelijk genoeg.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_100335140
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:39 schreef Kingstown het volgende:

Toch is dit ook een topic waard:
Is het fascisme van Breivik een neo--nazisme ?
Maar nu zijn niet de joden 'de schuld' van veel ellende, maar zijn het islamieten.
Links was de grootste handlanger van dit kwaad toen en nu ook. Gematigd rechts. liberaal rechts heult ook al mee, maar zijn minder erg schuldig. Ook een nazi-standpunt
Nazisme had het ook altijd over 'niet thuis horen' van de joden in Europa. Men had het niet en public over moord. Breivik ook niet wbt moord op islamieten, wel moord op leiders van links en gematigd rechts.
  † In Memoriam † vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:33:28 #258
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_100338553
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Toch is dit ook een topic waard:
Is het fascisme van Breivik een neo--nazisme ?
Maar nu zijn niet de joden 'de schuld' van veel ellende, maar zijn het islamieten.
Links was de grootste handlanger van dit kwaad toen en nu ook. Gematigd rechts. liberaal rechts heult ook al mee, maar zijn minder erg schuldig. Ook een nazi-standpunt
Nazisme had het ook altijd over 'niet thuis horen' van de joden in Europa. Men had het niet en public over moord. Breivik ook niet wbt moord op islamieten, wel moord op leiders van links en gematigd rechts.
Het grootste verschil is natuurlijk dat nazisme over ras of etniciteit gaat en Breivik heeft het over cultuur en religie. Hetzelfde wat Wilders en de PVV doet.

Waar rassen discriminatie geen ruimte laat voor samenleven (alle buitenlanders moeten gewoon terug waar ze vandaan komen) is er die ruimte wel bij culturele/religieuze discriminatie.
Breivik wilde bijvoorbeeld mensen verplicht laten bekeren tot het Christendom. Alle immigranten verplicht dopen en verplicht elke week naar de kerk oid.

Vergelijkbaar met de Burka ban. De mensen hoeven niet weg, ze mogen hun eigen cultuur en religie niet meer volgen.

Het tegenovergestelde van multi-cultuur is in die zin (verplichte) integratie en assimilatie.
Ze mogen allemaal blijven als ze zich maar aanpassen.

In plaats van op het Derde Rijk lijkt het veel meer op het Romeinse Rijk van Theodosius I die in 392 nc Christendom tot enige geaccepteerde godsdienst uitriep. Iedereen moest zich verplicht aanpassen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Forced_conversion

Niet veel later gaat Europa de duistere middeleeuwen in...

Wou Geert niet in de grondwet zetten dat Nederland een Joods-Christelijk land is?

Anyhoe, veel PVV aanhangers lijken zich niet te beseffen, afgaande op wat ik van hen lees, dat Wilders pro-intigratie is. Zozeer pro-integratie dat hij het zelfs via verboden en wetgeving af wil dwingen.

Want als je ondertussen PVV aanhang leest dan wordt elk iniatief tot integratie keihard afgeschoten. Moslims pesten is ok, maar serieuze integratie, nope. Logisch, als je de immigranten weg wilt hebben dan is integratie iets wat je juist niet wil. Daar zit een interne tegenstelling. Iets wat Wilders imo opzettelijk vaag laat om zoveel mogelijk mensen aan hem te binden.
pi_100338972
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 00:33 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Het grootste verschil is natuurlijk dat nazisme over ras of etniciteit gaat en Breivik heeft het over cultuur en religie. Hetzelfde wat Wilders en de PVV doet.
Het antisemitisme van de nazi's was een hekel aan een bevolkingsgroep die zich kenmerkt door afwijkende etniciteit en afwijkende religie. Breivik heeft een gelijksoortige hekel aan een bevolkingsgroep die zich kenmerkt door afwijkende etniciteit en afwijkende religie.
De nazi's koppelden daar een rassentheorie aan vast . Breivik niet (politiekcorrect fatsoensrest van hem) , hoewel hij wel pleit voor een actief fokprogramma van de overheden om het germaanse ras te conserveren.

quote:
Waar rassen discriminatie geen ruimte laat voor samenleven (alle buitenlanders moeten gewoon terug waar ze vandaan komen) is er die ruimte wel bij culturele/religieuze discriminatie.
Er was geen ruimte voor die reli-etnische groep onder het nazisme en ook niet in het fascisme van Breivik. Uitzonderingen die Breivik voorziet moeten onder controle staan en hun reli-etnische afkomst afzweren. Maar zijn eerste opzet is die hele reli-etnische groep verjagen of deporteren.
Dat wilden de nazi's ook.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:53:41 #260
207372 bastibro
I`ll get there
pi_100339284
quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
Je zou eens een topic moeten openen in POL, PietVerdriet: zijn de homoseksuelen veilig bij extreemrechts?
Nee. Bij Wilders wel.
  † In Memoriam † vrijdag 5 augustus 2011 @ 01:02:28 #261
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_100339590
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 00:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het antisemitisme van de nazi's was een hekel aan een bevolkingsgroep die zich kenmerkt door afwijkende etniciteit en afwijkende religie. Breivik heeft een gelijksoortige hekel aan een bevolkingsgroep die zich kenmerkt door afwijkende etniciteit en afwijkende religie.
De nazi's koppelden daar een rassentheorie aan vast . Breivik niet (politiekcorrect fatsoensrest van hem) , hoewel hij wel pleit voor een actief fokprogramma van de overheden om het germaanse ras te conserveren.

[..]

Er was geen ruimte voor die reli-etnische groep onder het nazisme en ook niet in het fascisme van Breivik. Uitzonderingen die Breivik voorziet moeten onder controle staan en hun reli-etnische afkomst afzweren. Maar zijn eerste opzet is die hele reli-etnische groep verjagen of deporteren.
Dat wilden de nazi's ook.
Er is natuurlijk zeker enige overlap (en interne verwarring) maar Breivik en Wilders beide zijn openlijk voor een multi-ethnische samenleving.

Of je nou Aziaat of Afrikaan bent, van de Antillen of uit het Midden-Oosten komt, alles en iedereen is welkom zolang men zich maar aanpast aan de 'onze cultuur'.

Dat Breivik het Germaanse ras wilde stimuleren had ik nog niet gelezen. Dat is inderdaad puur rascisme in de juiste zin van het woord. Breivik had dus ook die dualiteit die je bij PVV aanhang ziet. Ze gebruiken woorden als cultuur maar men heeft het heel duidelijk over de genen.

Het blijft lastig duiden soms. Voor mij persoonlijk zit er een levensgroot verschil tussen ras/afkomst en cultuur/religie. En dus ook tussen discriminiatie op basis van ras of op basis van cultuur. Iemand als Breivik laat dat vrolijk door elkaar lopen en heeft blijkbaar geen moeite er toch (voor zichzelf iig) een coherent geheel van te maken.
pi_100340923
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 01:02 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Er is natuurlijk zeker enige overlap (en interne verwarring) maar Breivik en Wilders beide zijn openlijk voor een multi-ethnische samenleving.
pagina 1165:
quote:
A stable and prosperous country that can offer its citizens solid welfare is dependent on five primary factors

1. Islam cannot be present
2. An ethnic homogenous people
3. An educated people with a high average IQ (reprogenetics will increase the average IQ further)
4. Cultural conservative policies/nationalistic policies/at least partially financial protectionist
5. Free market (+ free market towards other cultural conservative countries)
Punt 2 bevestigt de eerdere afwijzing in de vorige regels en pagina's van rassenvermeninging en het wijst etnische vermenging op zich af

quote:
Dat Breivik het Germaanse ras wilde stimuleren had ik nog niet gelezen. Dat is inderdaad puur rascisme in de juiste zin van het woord.
Ik heb net de pagina's 1157 -1166 gelezen.
Breivik toont zich wel een racist hier, maar verder is dat racisme niet zo prominent aanwezig.

Op pagina 1165: The reasoning behind our concern and opposition is the fact that mass immigration, race-mixing and adoption of non-Europeans harm the unity of our tribe – it harms the degree of social cohesion any given country has.

Punt 2 bevestigt de eerdere afwijzing van rassenvermeninging en het wijst etnische vermenging op zich af

Lebensborn Fuckprogramma's van de overheid die Breivik wilt

quote:
Solutions to prevent the extinction of the Nordic tribes and for implementation of conservative principles

The key to our survival is to liberalise the strict bio-technology laws and to commercialise and glorify repro-genetics while there is still a sustainable selection of Nordics of 99% purity left (this window of opportunity will be forever lost within 150 years). Not only will we have the option to secure our survival but we will be able to purify our tribe and add several IQ points to our off-spring in the same process. This solution is non-violent and is likely to prevent future war as all ethnic groups would have the possibility to secure their own genetical survival. Repro-genetics offer everything Europe could ever dream of with very few drawbacks. Loyal and productive non-Europeans would be able to stay as we wouldn’t live in fear of being demographically conquered or being exploited financially.

In order for this to be a reality, it is only required that ONE single conservative/nationalist nation leader embrace the idea in the future, as soon as we have managed to seize political and military control of the specific country
pagina 1162

quote:
Solutions to prevent the extinction of the Nordic genotypes

There are basically two realistic solutions:

1. The commercialisation and state/media encouragement of reprogenetics favoring the Nordic genotype- See “reprogenetics and the future” for more information.

And/or

2. The usage of large scale surrogacy facilities as a secondary reproduction option for countries to compensate for non-sustainable fertility rates. The donors of eggs and sperm will then exclusively carry the Nordic genotypes. See “National reproduction policies” for more information.

Both solutions are possible and realistic if the political will is there.
pagina 1195

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 01:02 schreef NorthernStar het volgende:

Het blijft lastig duiden soms. Voor mij persoonlijk zit er een levensgroot verschil tussen ras/afkomst en cultuur/religie. En dus ook tussen discriminiatie op basis van ras of op basis van cultuur. Iemand als Breivik laat dat vrolijk door elkaar lopen en heeft blijkbaar geen moeite er toch (voor zichzelf iig) een coherent geheel van te maken.
Afkomst kan zijn, van ras, van cultuur, van religie.
Bij veel socalled islamcritici is de rationele godsdienstkritiek of de pseudo-rationele godsdienstkritiek een smoesje om mensen op basis van culturele afkomst af te wijzen. En voor sommigen zelfs is ook een aversie vanwege ras, maar men wilt graag een brave en correcte burger en men verbergt dat.

[ Bericht 13% gewijzigd door Bluesdude op 05-08-2011 02:16:26 ]
  † In Memoriam † vrijdag 5 augustus 2011 @ 06:17:10 #263
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_100342796
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 01:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. In die stukjes die je aanhaalt (had ik nog niet gelezen) zit Breivik veel meer op de rassenlijn dan ik aanvankelijk dacht. Zijn culturele agenda is zo slechts een opstap naar echte rassenpolitiek. Of iig een vermenging van beide.

Uitgelezen kans voor Wilders en de PVV om dat te benadrukken lijkt me. Of zouden ze het liever diffuus laten?
pi_100343584
quote:
Blogger uit manifest Breivik bekend

De Noorse rechts-extremistische blogger „Fjordman”, van wie stukken tekst zijn opgenomen in het manifest van de Noorse aanslagpleger Anders Behring Breivik, heeft vrijdag zijn identiteit bekendgemaakt in de Noorse krant Verdens Gang (VG). Het gaat om de 36-jarige Peder Jensen uit Alesund.

Breivik haalt Jensens blog meer dan honderd keer aan in het manifest dat hij voorafgaand aan zijn daden op internet zette. Media hebben gespeculeerd over de vraag of Fjordman een synoniem was van de dader van de aanslagen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
quote:
He is Fjordman

36 year old Peder Jensen is originally from the Western Norwegian coastal town Ålesund, but now lives in Oslo, where he is reported to work at some "daycare center". His family and co-workers didn´t know about his blogging.

Jensen says he has warned his family about the interviw, and is now going into hiding for personal securit reasons.

http://www.dailykos.com/s(...)Fjordman?via=sidebar
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:47:58 #265
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_100346267
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 08:49 schreef Kingstown het volgende:
Blogger uit manifest Breivik bekend
Hmmm. Kan een goede zet zijn om zich bekend te maken. Maar dat ie nu hide and seek moet gaan spelen is ernstig. En hopen dat hij niet wordt opgepakt wegens 'aanzetten tot het plegen van een aanslag'.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_100346431
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:47 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Hmmm. Kan een goede zet zijn om zich bekend te maken. Maar dat ie nu hide and seek moet gaan spelen is ernstig. En hopen dat hij niet wordt opgepakt wegens 'aanzetten tot het plegen van een aanslag'.
Dat gevoel heeft hij zelf wel, maar het lijkt me dat als hij daadwerkelijk nooit met Breivik (af)gesproken heeft zoals hij claimt, dat het wel los zal lopen. Hij wordt ook als getuige behandeld en dat lijkt me logisch.

quote:
Jensen has a masters degree in culture and technology from the University of Oslo, and has studied Arabic at the University of Bergen and the American University in Cairo. In his master's dissertation he wrote about censorship and blogging in Iran.

Norwegian police confiscated his computer Thursday, and even though he was questioned as a witness, he feels that the police are looking to implicate him.

- They won't find anything on my computer regarding any criminal matters or Breivik, he says.

During the period between 2009 and 2010 he received a handful of emails from Breivik, where he told Jensen that he was working on a book. In one email written towards the end of 2009, he also asked if he could meet his political idol «Fjordman». Jensen refused.

- I don't know why he wanted to meet me, but I declined. Not because of his extreme views, but because he didn't seem very interesting - like a vacuum cleaner salesman.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:44:34 #267
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_100360866
Zat nog even over de responstijd te lezen van de politie. Die lui namen pas na een half uur de meldingen echt serieus. En dan nog per auto naar dat eiland, 40 km verderop... En hard kun je ook al niet over dat bergweggetje lijkt me....

quote:
Survivors said they struggled to get their panicked pleas heard because operators on emergency lines were rejecting calls not connected to the Oslo bomb. When police finally realized a gunman was shooting teens and 20-somethings attending a youth retreat on the island, Breivik had already been hunting them down for half an hour.
...
...
International experts said Norway must take a hard look at a response system apparently premised on the assumption that the country didn't face a credible risk of terrorist attack, much less a back-to-back bombing and gun rampage.
bron

Tsja, als er net een bom is afgegaan bij regeringsgebouwen in Oslo, en pas na 2 uur komen er plots vage telefoontjes binnen van kinderen met een fantastisch klinkend iets als een schietende politieman.... dan gelooft men dat niet en drukt men op de knop misbruik.
Maar toch: elke melding moet initieel serieus genomen worden.
Er zullen hopelijk wel flinke gesprekken gevoerd zijn.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_100367360
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:47 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Los van de aanslag, zo'n blog is op zich al toch een reden om iemand te vervolgen? Haatzaaien doen imams in NL ook al heel snel...
pi_100367596
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:28 schreef DRidder het volgende:

[..]

Los van de aanslag, zo'n blog is op zich al toch een reden om iemand te vervolgen? Haatzaaien doen imams in NL ook al heel snel...
En welke imam is er daadwerkelijk voor vervolgd?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100367872
quote:

[..]

Mwoah....dat hele haatzaaien vervolgen ben ik niet z'n fan van. Zolang je niet oproept tot geweld, kom je in grijze gebieden, waar het onmogelijk is een objectieve grens te leggen.
pi_100367879
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Khalil el Moumni dacht ik :)
pi_100368095
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:40 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Mwoah....dat hele haatzaaien vervolgen ben ik niet z'n fan van. Zolang je niet oproept tot geweld, kom je in grijze gebieden, waar het onmogelijk is een objectieve grens te leggen.
Het is vaak lastig, zeker. Maar een rassenleer ontwikkelen/aanhangen en daarover bloggen (is openbaar maken) is juist een schoolvoorbeeld van haatzaaien, althans in NL toch?
pi_100368129
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je kunt je beter afvragen wie er überhaupt in NL veroordeeld is voor haatzaaien.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:45:54 #274
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_100368147
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:40 schreef DRidder het volgende:

[..]

ben jij toevallig een moslim?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_100368244
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

[..]

Nee, waarom?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:48:48 #276
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_100368306
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:45 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Je kunt je beter afvragen wie er überhaupt in NL veroordeeld is voor haatzaaien.
tot nu toe is vooral wilders aangeklaagd. met een echt serieus en zogenaamd gewichtig proces dan. maar gelukkig is dat met een sisser afgelopen. gelukkig omdat dit proces het afschaffen van het vrije woord zou inhouden.

kritiek op godsdienst mag nooit van ons leven strafbaar gesteld worden.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:49:32 #277
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_100368344
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:47 schreef DRidder het volgende:

[..]

Nee, waarom?
gewoon een vraag. waarom stel je die wedervraag zonder een eerlijk antwoord te geven op mijn vraag?
pi_100368368
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:45 schreef DRidder het volgende:

[..]

Het is vaak lastig, zeker. Maar een rassenleer ontwikkelen/aanhangen en daarover bloggen (is openbaar maken) is juist een schoolvoorbeeld van haatzaaien, althans in NL toch?
Ik weet niet precies hoe het zit, maar bij mijn weten wordt er in NL niet of nauwelijks iemand veroordeeld wegens haatzaaien, zolang je niet tot geweld oproept. Echte rassenleer theorieën heeft Fjordman volgens mij ook niet gepubliceerd, maar zich meer op de cultuur/religie gefocussed, zoals dat in de meeste landen tegenwoordig het geval is met Islam-critici.

In Noorwegen ken ik de situatie al helemaal niet over wat wel of niet precies mag.
  † In Memoriam † vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:52:19 #279
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_100368482
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ben jij toevallig een jood?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:52:25 #280
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_100368486
quote:

[..]

Het is niet echt Nederlands om mensen te vervolgen vanwege het hebben van een mening, het lezen van een bepaalde krant of weblog, etc. Sommigen hadden dat liever anders gezien, met name de idioten aan beide uitersten van het politieke spectrum, waar jij er ook een van bent.
The End Times are wild
pi_100368547
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tot nu toe is vooral wilders aangeklaagd. met een echt serieus en zogenaamd gewichtig proces dan. maar gelukkig is dat met een sisser afgelopen. gelukkig omdat dit proces het afschaffen van het vrije woord zou inhouden.

kritiek op godsdienst mag nooit van ons leven strafbaar gesteld worden.
Fjordman argues for the preservation of a native majority, including indigenous Europeans.

Kritiek op godsdienst, haha.
pi_100368646
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gewoon een vraag. waarom stel je die wedervraag zonder een eerlijk antwoord te geven op mijn vraag?
Helaas moet ik je teleurstellen en pas ik niet in je (overigens bijzonder intelligente _O-) wereldbeeld.
pi_100368677
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:40 schreef DRidder het volgende:

[..]

Die is vrijgesproken: http://www.ivir.nl/rechtspraak/elmoumni.HTM

Niets meer te melden?
pi_100368700
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is niet echt Nederlands om mensen te vervolgen vanwege het hebben van een mening, het lezen van een bepaalde krant of weblog, etc. Sommigen hadden dat liever anders gezien, met name de idioten aan beide uitersten van het politieke spectrum, waar jij er ook een van bent.
Niet echt Nederlands? Waarom is haatzaaien strafbaar gesteld in onze WvSr?
pi_100368722
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Die is vrijgesproken: http://www.ivir.nl/rechtspraak/elmoumni.HTM

Niets meer te melden?
Maar wel vervolgd, of weet je niet wat vervolgen is? Google het anders even :)
pi_100368777
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:52 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

_O- Prachtig die schizoïde types hier.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:59:02 #287
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_100368824
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:56 schreef DRidder het volgende:

[..]

Niet echt Nederlands? Waarom is haatzaaien strafbaar gesteld in onze WvSr?
Haatzaaien is iets anders dan het hebben van een mening die afwijkt van de jouwe. De dissidenten in de Soviet-Unie werden ook vervolgd, maar niet vanwege haatzaaien.
The End Times are wild
pi_100368846
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Breivik ook niet wbt moord op islamieten, wel moord op leiders van links en gematigd rechts.
Jouw soort ook over het niet thuishoren van blanken in Afrika, dus jij bent nazi?
pi_100368974
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:45 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Janmaat natuurlijk. En zijn vrouw is gebombardeerd.
pi_100369005
Typisch. :) Bij El Moumni was het land te klein. De blanken vielen over elkaar heen om te schreeuwen dat hij land moest worden uitgetrapt.
Maar Fjordman heeft uiteraard slechts een andere mening en belangrijker nog, hij is blank.
pi_100369043
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:52 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Die dridder zit in een ander topic telkens 'die blanken', 'blanken', 'hahaha kut he blanken' te bleren, dus het is niet zo vreemd. Zeker niet als hij die stink El Moumni ook nog eens met zijn volledige naam aanspreekt.
pi_100369090
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:53 schreef DRidder het volgende:

[..]

Fjordman argues for the preservation of a native majority, including indigenous Europeans.
En daar heeft hij TOTAAL gelijk in en daar is NIETS mis mee. Punt.
pi_100369140
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:02 schreef DRidder het volgende:
Typisch. :) Bij El Moumni was het land te klein. De blanken vielen over elkaar heen om te schreeuwen dat hij land moest worden uitgetrapt.
Maar Fjordman heeft uiteraard slechts een andere mening en belangrijker nog, hij is blank.
Ha, daar is die pigmentgehandicapte weer bezig.

Dat je held 'het zwijn-El-Moumni' is vrijgesproken negeer je maar even. Uiteraard.
pi_100369154
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:57 schreef DRidder het volgende:

[..]

Maar wel vervolgd, of weet je niet wat vervolgen is? Google het anders even :)
Oh dus iedereen die is opgepakt en vrijgesproken is vervolgd? :D
pi_100369179
Mijn held, moslim, etc. haha _O- De blanken laten zich weer kennen.

Heb je trouwens al opgezocht wat het woord "vervolgen" betekent, knul?
pi_100369180
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Janmaat natuurlijk. En zijn vrouw is gebombardeerd.
Ik denk dat je ook tegenwoordig nog een probleem hebt als je met uitspraken komt als 'Houd Den Haag schoon en blank!' , maar goed....Janmaat is idd veroordeeld. Blijft een uitzondering en daarom is dat hele wegens haatzaai vervolgen m.i. een wassen neus dat we ons beter kunnen besparen.
pi_100369204
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

En daar heeft hij TOTAAL gelijk in en daar is NIETS mis mee. Punt.
En zelf maak je kindjes met een indo?
pi_100369224
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:07 schreef DoveKwal het volgende:

[..]

godver _O-
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:08:01 #299
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_100369230
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ha, daar is die pigmentgehandicapte weer bezig.

Dat je held 'het zwijn-El-Moumni' is vrijgesproken negeer je maar even. Uiteraard.
Het kan haast niet anders, of DRidder is een hoogblonde babyboomer. Dit soort kromme gedachtengangen kom je eigenlijk enkel daar tegen, net zoals die absolute fixatie op ras vanuit een links perspectief. Zelfs zonder dat iemand het woord 'blank' in de mond neemt komt hij in ieder topic er mee opdraven. Als hij straks ook nog het woord 'witte' gebruikt in plaats van blanke, weet ik het 100% zeker.
The End Times are wild
pi_100369314
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:07 schreef DoveKwal het volgende:

[..]

Hoi Martin. Hoe is het in Greun?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')