Jep, ik ken de naam er niet voor, maar het is net zoiets als slachtoffers de schuld geven, dat is ook zo een psychologisch truukje wat mensen gebruiken om te immuniseren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier ben ik het zó mee eens.
Het is gewoon stuitend, die eigen agenda's. Wie het ook doet.
"Geert Wilders er voor verantwoordelijk houden"quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar maak ik wilders tot slachtoffer?
Je doelt op: 'blaming the victim'quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, ik ken de naam er niet voor, maar het is net zoiets als slachtoffers de schuld geven, dat is ook zo een psychologisch truukje wat mensen gebruiken om te immuniseren.
De noor, en alleen die kutnoor is verantwoordelijk. En dat men aan een aanvalsgeweer kan komen is een veel belangrijker issue dan computergames. Als de gamers een sterke lobby zouden hebben en jagers niet zag het er heel anders uit wat de politiek riep
Lees deze reeks eens terug, maar je schijnt nogal moeite te hebben met lezen. Je snapt namelijk geen moer van het punt dat ik maak.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"Geert Wilders er voor verantwoordelijk houden"
Wie houdt Wilders ervoor verantwoordelijk? Wijs ze eens aan.
Jep, zoals ik al zei, mensen gaan er dat soort dingen bijhalen om het voor zichzelf te verklaren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je doelt op: 'blaming the victim'
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blaming-the-victim
Je lult gewoon Piet. Niemand houdt Wilders verantwoordelijk. Je wilt simpelweg samen met Geert lekker vanuit de slachtofferrol weer anderen kunnen bekritiseren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lees deze reeks eens terug, maar je schijnt nogal moeite te hebben met lezen.
Nope, je snapt er helemaal niets van, dus serieus neem ik jou iig niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je lult gewoon Piet. Niemand houdt Wilders verantwoordelijk. Je wilt simpelweg samen met Geert lekker vanuit de slachtofferrol weer anderen kunnen bekritiseren.
Nooit gedacht dat ik het ooit met een VVD'er eens zou zijn maar Mark Verheijen zei het zeer treffend.
"Ach arme Geertje. Wat nou 77 doden? Waren we toch bijna vergeten dat HIJ natuurlijk grootste slachtoffer is van Breivik"
En ondertussen anderen van politiek opportunisme gaan beschuldigen. lol
Denk je dat mensen je zo serieus nemen?
Hol maar snel weg ja. Want je punt verdedigen kun je niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nope, je snapt er helemaal niets van, dus serieus neem ik jou iig niet.
net als zijn vermeende enorme intelligentie??quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, zoals ik al zei, mensen gaan er dat soort dingen bijhalen om het voor zichzelf te verklaren.
Het feit dat het hem gelukt is de grootste single-handed massamoord uit de moderne geschiedenis op zijn naam te krijgen, pleit wel voor enige mate van intelligentie. Zonder intellect lukt je dat niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
net als zijn vermeende enorme intelligentie??
blijkt vooralsnog nergens uit maar het is makkelijker te accepteren dat de congierge er te dom voor is
Onzin. Hij is er 9 jaar mee bezig geweest en is geslaagd, het is simpelweg onmogelijk dat iemand die niet zo heel slim is dit lukt. Heeft niks met het niet kunnen accepteren te maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
net als zijn vermeende enorme intelligentie??
blijkt vooralsnog nergens uit maar het is makkelijker te accepteren dat de congierge er te dom voor is
Vat jij mijn punt maar eens samen in je eigen woorden om te laten zien dat je het snapt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hol maar snel weg ja. Want je punt verdedigen kun je niet.
Niet zo'n goede dekmantel als je vervolgens kunstmest gaat bestellenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:
De Noor had een biologische boerderij als dekmantel, hoor je iemand gillen dat alle biologische boerderijen eens door de stofkam moeten?
"Geert Wilders er voor verantwoordelijk houden"quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vat jij mijn punt maar eens samen in je eigen woorden om te laten zien dat je het snapt.
Homoseksuelen zij alleen veilig bij links.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wilders wordt er helemaal niet voor verantwoordelijk gehouden. Ergo, je lult. Simpel toch?
Nope, je hebt echt een probleem met het begrijpen van concepten, verder dan soundbites kom je niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wilders wordt er helemaal niet voor verantwoordelijk gehouden. Ergo, je lult. Simpel toch?
Waar haal jij die onzin vandaan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Homosekesuelen zij alleen veilig bij links.
Ze zij niet veilig bij een wereld gedomineerd door moslims, en niet bij een wereld die zich richt tegen die moslims, nl. rechts.
Pietje realiseert zich dit alleen niet..
Diep nadenken hè.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar haal jij die onzin vandaan?
Nee gewoon op de persoon spelen zonder in te gaan op het punt dat ik maak.quote:
Ryan3 heeft z''n verstand verloren, allemaal de schuld van Wildersquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:56 schreef Ryan3 het volgende:
Homoseksuelen zij alleen veilig bij links.
Ze zijn niet veilig bij een wereld gedomineerd door moslims, en niet bij een wereld die zich richt tegen die moslims, nl. rechts.
Pietje realiseert zich dit alleen niet..
Nee, hoor helemaal niet, denk er maar eens over na, als die rechtsjes als zij aan de macht zijn? Dan ga je net zo goed het concentratiekamp in, net na linksjes zoals ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee gewoon op de persoon spelen zonder in te gaan op het punt dat ik maak.
Nee, hoor in tegendeel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:02 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ryan3 heeft z''n verstand verloren, allemaal de schuld van Wilders![]()
(ik begrijp er geen hout van, zoals het er nu staat zijn volgens jou homo''s nergens meer veilig)
Op dat kutforum van aahtje waar jij in het verleden postte heb ik de reactie op het feit dat iemand homo was weleens gelezen, die boys kwamen van walging niet meer bij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:02 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ryan3 heeft z''n verstand verloren, allemaal de schuld van Wilders![]()
(ik begrijp er geen hout van, zoals het er nu staat zijn volgens jou homo''s nergens meer veilig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |