abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 3 augustus 2011 @ 19:32:27 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100283126
NIET WEER DAT LINKS/RECHTS DINGETJE PAUPERS!!!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 19:46:25 #202
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_100283731
maar nu moet men die geweren en pistolen eens verbieden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_100294136
quote:
Politie gaat Breivik harder aanpakken

Anders Behring Breivik, de dader van de dubbele terreuraanslag in Noorwegen, hoeft niet meer te rekenen op een al te vriendelijke verhoormethode.

De Noorse politie meldde woensdag dat ze een ''meer confronterende'' aanpak gaat hanteren bij het verhoren van de rechtse extremist.

Breivik heeft bekend verantwoordelijk te zijn voor de moord op 77 mensen. Hij liet op vrijdag 22 juli een autobom ontploffen in Oslo en richtte daarna een bloedbad aan op een jeugdkamp van de regerende Arbeiderspartij.

Dat was georganiseerd op het eilandje Utoya, niet ver van Oslo.

Noorse media meldden woensdag dat de 32-jarige Breivik inmiddels drie keer is verhoord. Het lijkt erop dat de verdachte zijn daden alleen heeft georganiseerd en uitgevoerd, maar de politie onderzoekt nog of er enig bewijs is voor claims van Breivik over samenwerking met ''cellen'' in Noorwegen en in het buitenland.

Onderzoek

Het onderzoek in de zaak-Breivik is een van de grootste die de politie in Noorwegen ooit heeft uitgevoerd. Meer dan 100 rechercheurs werken aan de zaak.

De krant VG meldde woensdag dat Breivik kort voor zijn aanhouding met een mobiele telefoon heeft gebeld met het alarmnummer 112. Hij zou de telefonist informatie hebben gegeven over de door hem aangerichte massamoord op Utoya.

http://www.nu.nl/buitenla(...)arder-aanpakken.html
  Moderator woensdag 3 augustus 2011 @ 23:06:07 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100294267
definieer confronterende aanpak :D

ik zou er geen problemen mee hebben als zijn cel voor de rest van zijn leven behangen werd met foto's van zijn slachtoffers, jongsten op de meest prominente hoogte maar dat zal wel weer psychisch gefolter zijn ofzo tegenwoordig

gewoon iets harder schreeuwen zal wel niet werken iig want met zo'n voorbereiding zal Breivik ook wel exact weten hoever de politie kan en/of mag gaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100294345
Geniaal _O_

http://www.brusselsjournal.com/node/4794
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 3 augustus 2011 @ 23:32:34 #207
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100295611
quote:
6s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:07 schreef El_Matador het volgende:
Geniaal _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriend, het moet nu echt wel duidelijk zijn dat dit niet de plaats is voor jouw Geert Wilders jizz. We weten dat je hem leuk vindt, het is fine.

Wat willen ze nog meer van hem weten dan, hij heeft toch al bekend? Wat denken ze nog uit die verhoren te halen?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_100295743
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:06 schreef sp3c het volgende:
definieer confronterende aanpak :D

ik zou er geen problemen mee hebben als zijn cel voor de rest van zijn leven behangen werd met foto's van zijn slachtoffers, jongsten op de meest prominente hoogte maar dat zal wel weer psychisch gefolter zijn ofzo tegenwoordig

gewoon iets harder schreeuwen zal wel niet werken iig want met zo'n voorbereiding zal Breivik ook wel exact weten hoever de politie kan en/of mag gaan
Nah jah...die foto's kunnen ook een opgeilend effect hebben...zou me niet verbazen bij die gozer dat hij ze als een soort troffeeën ziet.
pi_100295984
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:34 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Nah jah...die foto's kunnen ook een opgeilend effect hebben...zou me niet verbazen bij die gozer dat hij ze als een soort troffeeën ziet.
Denk het niet hoor. Die moorden waren noodzakelijk, volgens hem. Uit niets blijkt toch dat hij een sadist is die graag naar zijn eigen slachtoffers kijkt?
pi_100296107
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:39 schreef Taurus het volgende:

[..]

Denk het niet hoor. Die moorden waren noodzakelijk, volgens hem. Uit niets blijkt toch dat hij een sadist is die graag naar zijn eigen slachtoffers kijkt?
Hmzz....hangt er een beetje vanaf hoe je sadistisch omschrijft, als ik lees hoe hij zijn moorden gepleegd heeft. Maar goed, mss heb je gelijk....is sowieso iets wat de psychs vast moeten stellen.
pi_100296318
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Vriend, het moet nu echt wel duidelijk zijn dat dit niet de plaats is voor jouw Geert Wilders jizz. We weten dat je hem leuk vindt, het is fine.

Wat willen ze nog meer van hem weten dan, hij heeft toch al bekend? Wat denken ze nog uit die verhoren te halen?
Dit noch ik heeft niets met Wilders te maken. Alles met Anders. Hij is een ideaal middel om de islamkritiek voorgoed te naziificeren. Zijn we lekker mee, dank je wel Anders. :(

Wat een idioot is het toch.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_100296428
quote:
16s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit noch ik heeft niets met Wilders te maken. Alles met Anders. Hij is een ideaal middel om de islamkritiek voorgoed te naziificeren. Zijn we lekker mee, dank je wel Anders. :(

Als islamkritiek omschreven wordt als "ze benne uit op wereldveroveruh en links hellupt zuh" dan wel ja. Maar goed, dan was je sowieso al niet goed in je hoofd.
pi_100297542
quote:
16s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ach als je hard genoeg links en Cohen roept staat iedereen weer achter je, zo werkt het ook wel tegenwoordig.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  † In Memoriam † donderdag 4 augustus 2011 @ 01:12:33 #214
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_100299702
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:03 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat de verdachte zijn daden alleen heeft georganiseerd en uitgevoerd

O ja?

In 2007 heeft Breivik 115.000 dollar ontvangen waarmee hij zijn voorbereidingen financieerde.

Van wie heeft hij dat geld gehad?
pi_100305285
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:03 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dit is toch inspelen op emoties. Daar houden ze in Noorwegen toch niet van?
  donderdag 4 augustus 2011 @ 10:11:54 #216
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100305611
Valt mij altijd weer op dat er direct na dit soort gebeurtenissen het eerste is wat veel mensen doen is het gebruiken ervan voor het pushen van hun eigen agenda

Geert Wilders er voor verantwoordelijk houden, videogames ervoor verantwoordelijk houden. Want de dader heeft het over Geert en hij speelde wel eens games. Dit is lijkenpikkerij, en heeft niets met het issue te maken. De Noor had een biologische boerderij als dekmantel, hoor je iemand gillen dat alle biologische boerderijen eens door de stofkam moeten?

Het is een teken van een totaal gebrek aan empathie als je met zo een reactie komt. Het is alsof je iemand verteld dat je terminaal bent en die persoon begint dan eindeloos over zijn/haar kwaaltjes.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_100318140
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Valt mij altijd weer op dat er direct na dit soort gebeurtenissen het eerste is wat veel mensen doen is het gebruiken ervan voor het pushen van hun eigen agenda

Geert Wilders er voor verantwoordelijk houden, videogames ervoor verantwoordelijk houden. Want de dader heeft het over Geert en hij speelde wel eens games. Dit is lijkenpikkerij, en heeft niets met het issue te maken. De Noor had een biologische boerderij als dekmantel, hoor je iemand gillen dat alle biologische boerderijen eens door de stofkam moeten?

Het is een teken van een totaal gebrek aan empathie als je met zo een reactie komt. Het is alsof je iemand verteld dat je terminaal bent en die persoon begint dan eindeloos over zijn/haar kwaaltjes.
Geert Wilders verantwoordelijk houden en erop wijzen dat het niet onverstandig is als alle politici (links, rechts, midden, conservatief, progressief, jong, oud, lelijk, knap, enz) bij zichzelf nagaan of hun uitspraken niet te ver gaan, zijn twee verschillende dingen.
Het zou, wat mij betreft, politici aan alle kanten van het spectrum sieren als ze eens zouden ophouden met alles roepen wat boven komt borrelen. Nog los van het gebeuren in Noorwegen, Wilders hoeft mensen niet knettergek te noemen om z'n zegje te doen, andere politici hoeven Wilders geen fascist te noemen om hun zegje te doen, zogezegd.

Verder ben ik het absoluut met je eens dat het onzinnig is om op deze manier naar schuldigen te zoeken.
pi_100319040
quote:
6s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:07 schreef El_Matador het volgende:
Geniaal _O_

SPOILER
Goed stuk. De euforie waarmee dit aangegrepen wordt door sommigen is dus niet mij alleen opgevallen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100319126
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Goed stuk. De euforie waarmee dit aangegrepen wordt door sommigen is dus niet mij alleen opgevallen.
Je bent idd niet het enige aluhoedje,
pi_100320811
quote:
Rechtsstaat is gebaat bij openbaar terreurproces

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-terreurproces.dhtml
  † In Memoriam † donderdag 4 augustus 2011 @ 19:04:33 #221
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_100322753
quote:

Geert Wilders er voor verantwoordelijk houden
In gedachten zie ik Pietverdriet met een hele grote schoenlepel uit alle macht proberen Geert in de slachtofferrol te duwen. Zweetparels op zijn voorhoofd. "Ja kijk allemaal!! Allemaal kijken!! Wilder is het slachtoff.." Verdomme schiet ie er weer uit.

lol

En in dezelfde post schrijft hij

quote:
Blijven drukken, Piet. Blijven drukken! :D

Komiek.
pi_100323259
quote:
‘Draag Lacoste als je een bom gaat kopen’

Het doel is om er uit te zien, te praten en je te gedragen als een hoogopgeleide, conservatieve Europese gepensioneerde’ schrijft Anders Breivik in zijn manifest.

http://www.depers.nl/buit(...)ls-je-bom-koopt.html
  donderdag 4 augustus 2011 @ 19:20:27 #223
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100323344
quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:04 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

In gedachten zie ik Pietverdriet met een hele grote schoenlepel uit alle macht proberen Geert in de slachtofferrol te duwen. Zweetparels op zijn voorhoofd. "Ja kijk allemaal!! Allemaal kijken!! Wilder is het slachtoff.." Verdomme schiet ie er weer uit.

lol

En in dezelfde post schrijft hij

[..]

Blijven drukken, Piet. Blijven drukken! :D

Komiek.
Waar maak ik wilders tot slachtoffer?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_100323391
quote:

Hier ben ik het zó mee eens.
Het is gewoon stuitend, die eigen agenda's. Wie het ook doet.
pi_100323457
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 17:01 schreef DoveKwal het volgende:

[..]

Je bent idd niet het enige aluhoedje,
:|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')