tot nu toe is vooral wilders aangeklaagd. met een echt serieus en zogenaamd gewichtig proces dan. maar gelukkig is dat met een sisser afgelopen. gelukkig omdat dit proces het afschaffen van het vrije woord zou inhouden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt je beter afvragen wie er überhaupt in NL veroordeeld is voor haatzaaien.
gewoon een vraag. waarom stel je die wedervraag zonder een eerlijk antwoord te geven op mijn vraag?quote:
Ik weet niet precies hoe het zit, maar bij mijn weten wordt er in NL niet of nauwelijks iemand veroordeeld wegens haatzaaien, zolang je niet tot geweld oproept. Echte rassenleer theorieën heeft Fjordman volgens mij ook niet gepubliceerd, maar zich meer op de cultuur/religie gefocussed, zoals dat in de meeste landen tegenwoordig het geval is met Islam-critici.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:45 schreef DRidder het volgende:
[..]
Het is vaak lastig, zeker. Maar een rassenleer ontwikkelen/aanhangen en daarover bloggen (is openbaar maken) is juist een schoolvoorbeeld van haatzaaien, althans in NL toch?
Het is niet echt Nederlands om mensen te vervolgen vanwege het hebben van een mening, het lezen van een bepaalde krant of weblog, etc. Sommigen hadden dat liever anders gezien, met name de idioten aan beide uitersten van het politieke spectrum, waar jij er ook een van bent.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:28 schreef DRidder het volgende:
[..]
Los van de aanslag, zo'n blog is op zich al toch een reden om iemand te vervolgen? Haatzaaien doen imams in NL ook al heel snel...
Fjordman argues for the preservation of a native majority, including indigenous Europeans.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tot nu toe is vooral wilders aangeklaagd. met een echt serieus en zogenaamd gewichtig proces dan. maar gelukkig is dat met een sisser afgelopen. gelukkig omdat dit proces het afschaffen van het vrije woord zou inhouden.
kritiek op godsdienst mag nooit van ons leven strafbaar gesteld worden.
Helaas moet ik je teleurstellen en pas ik niet in je (overigens bijzonder intelligentequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gewoon een vraag. waarom stel je die wedervraag zonder een eerlijk antwoord te geven op mijn vraag?
Niet echt Nederlands? Waarom is haatzaaien strafbaar gesteld in onze WvSr?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is niet echt Nederlands om mensen te vervolgen vanwege het hebben van een mening, het lezen van een bepaalde krant of weblog, etc. Sommigen hadden dat liever anders gezien, met name de idioten aan beide uitersten van het politieke spectrum, waar jij er ook een van bent.
Maar wel vervolgd, of weet je niet wat vervolgen is? Google het anders evenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die is vrijgesproken: http://www.ivir.nl/rechtspraak/elmoumni.HTM
Niets meer te melden?
Haatzaaien is iets anders dan het hebben van een mening die afwijkt van de jouwe. De dissidenten in de Soviet-Unie werden ook vervolgd, maar niet vanwege haatzaaien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:56 schreef DRidder het volgende:
[..]
Niet echt Nederlands? Waarom is haatzaaien strafbaar gesteld in onze WvSr?
Jouw soort ook over het niet thuishoren van blanken in Afrika, dus jij bent nazi?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Breivik ook niet wbt moord op islamieten, wel moord op leiders van links en gematigd rechts.
Janmaat natuurlijk. En zijn vrouw is gebombardeerd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt je beter afvragen wie er überhaupt in NL veroordeeld is voor haatzaaien.
Die dridder zit in een ander topic telkens 'die blanken', 'blanken', 'hahaha kut he blanken' te bleren, dus het is niet zo vreemd. Zeker niet als hij die stink El Moumni ook nog eens met zijn volledige naam aanspreekt.quote:
En daar heeft hij TOTAAL gelijk in en daar is NIETS mis mee. Punt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:53 schreef DRidder het volgende:
[..]
Fjordman argues for the preservation of a native majority, including indigenous Europeans.
Ha, daar is die pigmentgehandicapte weer bezig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:02 schreef DRidder het volgende:
Typisch.Bij El Moumni was het land te klein. De blanken vielen over elkaar heen om te schreeuwen dat hij land moest worden uitgetrapt.
Maar Fjordman heeft uiteraard slechts een andere mening en belangrijker nog, hij is blank.
Oh dus iedereen die is opgepakt en vrijgesproken is vervolgd?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:57 schreef DRidder het volgende:
[..]
Maar wel vervolgd, of weet je niet wat vervolgen is? Google het anders even
Ik denk dat je ook tegenwoordig nog een probleem hebt als je met uitspraken komt als 'Houd Den Haag schoon en blank!' , maar goed....Janmaat is idd veroordeeld. Blijft een uitzondering en daarom is dat hele wegens haatzaai vervolgen m.i. een wassen neus dat we ons beter kunnen besparen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Janmaat natuurlijk. En zijn vrouw is gebombardeerd.
En zelf maak je kindjes met een indo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En daar heeft hij TOTAAL gelijk in en daar is NIETS mis mee. Punt.
godverquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:07 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
En zelf maak je kindjes met een indo?
Het kan haast niet anders, of DRidder is een hoogblonde babyboomer. Dit soort kromme gedachtengangen kom je eigenlijk enkel daar tegen, net zoals die absolute fixatie op ras vanuit een links perspectief. Zelfs zonder dat iemand het woord 'blank' in de mond neemt komt hij in ieder topic er mee opdraven. Als hij straks ook nog het woord 'witte' gebruikt in plaats van blanke, weet ik het 100% zeker.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ha, daar is die pigmentgehandicapte weer bezig.
Dat je held 'het zwijn-El-Moumni' is vrijgesproken negeer je maar even. Uiteraard.
Hoi Martin. Hoe is het in Greun?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:07 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
En zelf maak je kindjes met een indo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |