SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Goed zo?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:03 schreef zarGon het volgende:
Dat zo'n TT zo lang op zich heeft laten wachten!
Trigger, kan de eerste komma weg?.
waar stond die eerste komma dan?quote:
Wat versta je onder vreemdgaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:14 schreef amenth het volgende:
Ik was vreemdgegaan in holly zargon
En het is amenth altijd nr 1 lan
amenth nummer birquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:14 schreef amenth het volgende:
Ik was vreemdgegaan in holly zargon
En het is amenth altijd nr 1 lan
Triger...quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Triger....
Zou je de TT nogmaals willen wijzigen? Turkaij staat walgelijk, maar klinkt wel beter.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:16 schreef amenth het volgende:
Ik had met zon blonde gezoend was stoned maar vond ze geenexcuus
Alsof stoned zijn überhaupt een excuus kan zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:16 schreef amenth het volgende:
wat heeft dat er mee te maken en maak lisjtje af dan ver zal je niet kome ahmak je moe nie haten want net alsof jij nie weggestuurd zou worde als bje vreemdgaatquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
![]()
En dan nog macho gedrag vertonen en durven te vertellen dat je in een M3 rijdt
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is best ziek als je je bedenkt waar ik last van heb.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:16 schreef amenth het volgende:
Wat een trut die ex van je, je was stoned dus je kon er niks aan doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:16 schreef amenth het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef amenth het volgende:
Hij is homo boeie ik ben enige patser turk die dat niet boeid denk ik kan die nix aan doen weet je weet ik doordat een vriend van me zn neef ook homo is is wel raar maar je doe er niks aan weet je
! . , I t n k , , , . , . .quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef amenth het volgende:
Hij is homo boeie ik ben enige patser turk die dat niet boeid denk ik kan die nix aan doen weet je weet ik doordat een vriend van me zn neef ook homo is is wel raar maar je doe er niks aan weet je
lolquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef amenth het volgende:
Heel gemeen hoor, om hem een klootzak te noemen en dan aan te passen in de hoop dat niemand het heeft gezien.quote:
Haha hey er stondquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heel gemeen hoor, om hem een klootzak te noemen en dan aan te passen in de hoop dat niemand het heeft gezien.
quote:Amenth nummer één, kilotzakken.
Kan je kapsel dat wel aan?!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:02 schreef amenth het volgende:
goed topic dit had eerder moeten feunen hier
aaight, je boi is stylo. amenth reis cCcquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:05 schreef amenth het volgende:
netn og bij turkse kapper geweest
zijkante geMMt en bove kant korte stekels en lijntje bij bakebard
Ho, niet alle details in één keer zo neerkalken! Ik krijg er spontaan een stijfje van.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:05 schreef amenth het volgende:
netn og bij turkse kapper geweest
zijkante geMMt en bove kant korte stekels en lijntje bij bakebard
Jij en je auto hebben een speciale band, hè?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:06 schreef amenth het volgende:
haha vele turken feunen altijd voor de deur daar dikke mercedessen en bmws daar en dan kom ik staan ze allemaal al te kijken maar in ieder geval goeie sfeer daar
amenth, jij had toch ook een Turkse vlag-tatoeage ergens op je lichaam?quote:
Hoe kom je aan het geld?!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:09 schreef amenth het volgende:
sowieso als die kapot is zou ik me echt maand fokt op voelen maar dan haal ik bmw m5 of audi A6
ahah neejo was grapquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
amenth, jij had toch ook een Turkse vlag-tatoeage ergens op je lichaam?.
Of was je dat van plan?
ik heb die M3 van erfenis van me opa gekocht maar ik krijg ook veel geld van me pa en soms beetje bij hossele na het werkquote:
Botticelli, XL, BF, BMW M3, Armani...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:08 schreef amenth het volgende:
als je in holly ben
Botticelli schoenen; XL shirts terwijl ik niet dik ben (8 procent BF) bmw M3 in de parkeergarage of plein voro hnolly en meestal armani broek
Israel is a terror state, there terrorists that terrorise,quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:17 schreef Weissman het volgende:
Palestina![]()
Jewish_Pride_38@live.nl
Speciaal voor amenth ff mijn UI veranderen![]()
Ja mang, harde pokoe, zieke tekst enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:18 schreef amenth het volgende:
[..]
Israel is a terror state, there terrorists that terrorise,
I testify, my television televised them telling lies,
This is not a war, it is systematic genocide,
But whatever they try, Palestine will never die!!!
Is vreemde taal. Begrijp ik niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:15 schreef amenth het volgende:
dit is goed nulmmer luister lyrics over israel
Oh zo! Ja, ik heb Israël en Palestina weleens op het nieuws gehoord, maar dat was niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:20 schreef amenth het volgende:
nee bedoeld dat het een Vrij land word zodat niet meer lastige gevallen wordt door israel die denken dat ze het landen nog steeds moeten beiztten terwijl de echte joden weten dat ze er geen recht op hebben omdat ze israel zelf niet eens erkennen maar ze blijven palestijna terroriseren en gooie bommen op scholen enzo waardoor vele onschuldige slachtoffers
weet niet man kom je er vaak? ik ga voorlopig niet meer denk wil me nieuwe vriendin nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:23 schreef o.us het volgende:
Amenth waarom heb ik jou nooit in holly gezien waarom
Lijkt me trouwens best chille muziek met een jointje erbij. Dit keer geen grap.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:15 schreef amenth het volgende:
dit is goed nulmmer luister lyrics over israel
deze is chiller maar ook wel serieusquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens best chille muziek met een jointje erbij. Dit keer geen grap..
Mattie, waarom maak je een extremist van mij?!quote:
ik was daar met schuimparty was kk nice waarom wil jou nieuwe vriendin niequote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:24 schreef amenth het volgende:
[..]
weet niet man kom je er vaak? ik ga voorlopig niet meer denk wil me nieuwe vriendin niet
Maar ik snap iets niet...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:28 schreef amenth het volgende:
arkadasim luister beter man dit is juist anti rechtse sukkels
daarom ga je ook naar holly, voor de slettenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:29 schreef amenth het volgende:
vind dat daar te veel slette zijn ofzoterwijl ik er van daar ken
![]()
Even mannen onderling, jij bent toch ook een slet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:29 schreef amenth het volgende:
vind dat daar te veel slette zijn ofzoterwijl ik er van daar ken
![]()
ik dacht altidj jij een van de slimmer was hierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar ik snap iets niet....
Met terroristen bedoelen ze onder andere Hamas toch?! Maar dat zijn toch ook Palestijnen? Ik raak in de war door je muziek..
.
vis een optie abiquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:34 schreef amenth het volgende:
ik ga weer weg hier ik krijg hoofdpijn van jullie gezuer =
Dan is Israël juist goed bezig toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:32 schreef amenth het volgende:
[..]
en dit zijn dan als nog andere soort terroristen want die strijden omdat ze vrijheid wille en het niet accepteerd dat hun land zomaar angevalle wordt
Je wil ze dag en nacht geven? Wat is dat nou weer man... Je kent ze niet en je geeft al meteen zomaar dingen.quote:
Dat is toch dé loverboy-techniek?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je wil ze dag en nacht geven? Wat is dat nou weer man... Je kent ze niet en je geeft al meteen zomaar dingen.
Onlarla seks yapmak istorum, onlara vermicemquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je wil ze dag en nacht geven? Wat is dat nou weer man... Je kent ze niet en je geeft al meteen zomaar dingen.
Ooooh, zeg dat dan meteen... Dat je seks met ze wil maken. Nu voel ik me wel dom.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:48 schreef amenth het volgende:
[..]
Onlarla seks yapmak istorum, onlara vermicem
mn record was 25 in 2010 en dit was mn slechste ervaring ooit sex met meisje eindigd rampzalig en jankerds om mn spelling lees die op dan als ik mn best doe kan ik ook wel nerd typen zoals julliequote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ooooh, zeg dat dan meteen... Dat je seks met ze wil maken. Nu voel ik me wel dom..
Hoeveel meisjes hebben mogen genieten van je goddelijke lichaam, opgezwollen zwellichaam, sensuele motoriek en gladde praatjes?.
Rustig maar amenth, laat je niet boos maken. Ik moest een hele opleiding volgen om te schrijven zoals ik nu schrijf. Weg al die jaren. Goed van je dat jij het op jouw manier doet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:56 schreef amenth het volgende:
[..]
mn record was 25 in 2010 en dit was mn slechste ervaring ooit sex met meisje eindigd rampzalig en jankerds om mn spelling lees die op dan als ik mn best doe kan ik ook wel nerd typen zoals jullie
Ik ben verbaasd dat jij ze kent.quote:
Ooow die gasten ken ik nog lol.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
amenth, ken je deze helden?
[ afbeelding ]
wat dan? spieredn wil nie zegge dat je gelijk goed kan vechten hequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat jij ze kent.. Ik heb hem (Murat) en z'n broertje Mehmet weleens in de buurt van Hollands Spoor gezien. Die twee kan je beter niet boos maken haha.
Niet alleen spieren man. Ook aderen op z'n voorhoofd. Ik hoorde iets over politie en zo en hij was dus best kwaad. Hij zou me opeten man.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:11 schreef amenth het volgende:
[..]
wat dan? spieredn wil nie zegge dat je gelijk goed kan vechten he
Je laat je toch ook pijpen of niet? Dat is ook iets typisch voor homo's.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:07 schreef amenth het volgende:
vind het echt vies man dat is meer iets voor de homos
hij zit wel diep in de onderwereld hoorde ik van paar matties maarja denk je hij gaat random mensen slaan ofzo denk is na en niet zo snel bang zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet alleen spieren man. Ook aderen op z'n voorhoofd. Ik hoorde iets over politie en zo en hij was dus best kwaad. Hij zou me opeten man.
Je bedoelt dat hij vaak met de metro reist?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:14 schreef amenth het volgende:
[..]
hij zit wel diep in de onderwereld hoorde ik van paar matties maarja denk je hij gaat random mensen slaan ofzo denk is na en niet zo snel bang zijn
Derde aanmaning? Wat heb je verzuimd te betalen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:17 schreef amenth het volgende:
trouwens ik krijg incassobureau achter me aan kreeg ik net mail ik had 3E aanmanign niet betaald ze waren allemaal via mail telt dat wel want ik lees mn email nooit ..
Big Frank?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:17 schreef amenth het volgende:
trouwens ik krijg incassobureau achter me aan kreeg ik net mail ik had 3E aanmanign niet betaald ze waren allemaal via mail telt dat wel want ik lees mn email nooit ..
Waarom heeft hij het niet betaald?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:19 schreef amenth het volgende:
rekening van mn broertjes webhost van zn counterstrike clan
Waarom betaal jij dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:19 schreef amenth het volgende:
rekening van mn broertjes webhost van zn counterstrike clan
Jij bent ook serieus toch? Wat heb jij eigenlijk gestudeerd?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:22 schreef amenth het volgende:
hij werk nie en gamed veel hij is zon seriuze jonge havo enzo![]()
comercieel medewerker niveau 4quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent ook serieus toch? Wat heb jij eigenlijk gestudeerd?
Waarom heb je geen auto- en wagenkunde gestudeerd? Beetje zonde van je talenten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:28 schreef amenth het volgende:
nee man werk als monteur van autos ik haat kantoor werke
Whehehe.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:28 schreef Ensaf het volgende:
Dag beste mensen. Kwam mij ter ore dat GameCamp begonnen is. Ik kwam ook een linkje tegen naar een filmpje op JoepTjoeb daarover tegen. Ik dus kijken, en ik werd wat geïntrigeerd door het geheel. Dus ik keek nog een filmpje.
Kijk eens naar 1:28. Zet het beeld stil, en kijk eens goed naar het meisje op de achtergrond. Wit hemdje, strakke spijkerbroek en redelijk lang haar.
MAAR DAN!
Zet het filmpje nu op 1:40!
Huh? Wat? Hoe? Maar......
Ik weet het even niet meer.
Ja, maar nu/straks kun je niets doen met je studie, omdat het niet relevant is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef amenth het volgende:
omdat ik hoorde op commercieel opleiding hoef je maar 2 uur per dag te kome naar belangrijke vakke rest lette er tog nie op
Ayh, öptü.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:38 schreef amenth het volgende:
ik ga ff naar shoarmazaak en dan naar me matties buite chille miss post ik met BB zo rustig
ja man ben klaar en werk gewoon bij vriend van me oom ga geen eige beginne geen tijd/zin inquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar nu/straks kun je niets doen met je studie, omdat het niet relevant is.
Ben je al wel klaar met school? Ga je ook je eigen garage - desnoods met hooggeleide vrienden - openmaken?
heb je ook blackberry, ipod, alles mi mang???quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:32 schreef amenth het volgende:
[..]
ja man ben klaar en werk gewoon bij vriend van me oom ga geen eige beginne geen tijd/zin in
Wat bedoel je met normaal ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:55 schreef Doler12 het volgende:
Kan iemand mij tenminste een normale Turkse film aanraden? Die ene met die Koerdisch baby in de wasmachine () was wel aardig.
Het is altijd een vriend...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef amenth het volgende:
zarGon: denk je dat er mensen op de maan wonenquote:
Ja!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel, geen idee wat ik als laatste had ingesteld. Is het die combo-vlag ?
Vertaal dit is met Bing (je weet togg, die van Microsoft), en dan zonder 'yaw'. WTF slaat dat opquote:
Wel een beetje ongemakkelijk toeval onze twee filmpjes naast elkaar, vind je nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Linkse propaganda WTF, het is geen fabeltje
Inderdaad toevallig!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wel een beetje ongemakkelijk toeval onze twee filmpjes naast elkaar, vind je niet
Ja dat is ook een nogal apart verhaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Inderdaad toevallig!
Maar qua ongemak ben ik even blijven hangen bij de Turkse generaals zonder baan, goed moment voor een Armeense invasie lan!
Mooi gebaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:22 schreef De_Nuance het volgende:
Vind toch dat wij ook even aan de in Noorwegen doodgeschoten Gizem moeten denken
Wát?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:05 schreef amenth het volgende:
Als je geen vijhande heb sta je niet goed op voor je zelf echt wacke grap zargon
huh? Ik snap de zin niet helemaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi gebaar.
Hm. Toch wel raar. Niet (genoeg) stilstaan om even te beseffen hoe het eigenlijk allemaal in elkaar zit. En dat je dan door alleen zoiets eraan herinnerd wordt/kan worden.
Turksquote:Wat is jouw afkomst, trouwens?
Het leven, mên, het leven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
huh? Ik snap de zin niet helemaal.
[..]
Turks
O zo.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:22 schreef De_Nuance het volgende:
Vind toch dat wij ook even aan de in Noorwegen doodgeschoten Gizem moeten denken
Alsof Gizem het bezit is van Turkije of zoquote:Turkish nation commiserate with you and your people. And we really appriciate your tribute to Gizem. RIP...
Ja dat is wel een debiele reactie, maar goed verder een mooi gebaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:42 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Alsof Gizem het bezit is van Turkije of zo!!! Turken
!!!! Echt soms is het gewoon te veel.
Als de Turkse media dit filmpje vindt weet je bij voorbaat al welke foto's ze gaan weglaten
Zou ze in Turkije begraven zijn?
Oprotten met de leger.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:38 schreef BradSpit het volgende:
ik vind dat we stil moeten staan bij het vertrek van de Turkse legertop![]()
Tsunami van islamisering..
Mooi filmpje inderdaadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:44 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja dat is wel een debiele reactie, maar goed verder een mooi gebaar.
De Turkse media heeft dit filmpje al vorige week gevonden. En volgens mij was er niks weggelaten.
Maar je licht wel meteen de debielste reactie uit, meeste reacties, ook van Turken zijn normaal.
quote:
Ja en eergisteren op éénvandaag. Kleine wereldquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Mooi filmpje inderdaad
Debiele reacties springen er meestal uit hè. En eerste pagina natuurlijk, ik ga niet 10 pagina's doorspitten om te zien wat Turken eventueel te zeggen hebben
Dit was vorige week op çanak?
Wat een debiele reactie. Iedereen weet dat de Turkse pers een voorkeur heeft voor westers uitziende Turkse meisjes.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Zonde van die Turkse/Noorse Breezah, jammer voor de Turkse pers dat ze geen martelaar met een doekdoek om was
Dit filmpje was op EenVandaagquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja en eergisteren op éénvandaag. Kleine wereld
Turks nieuws praat nu weer over andere slachtoffer -> http://dunya.milliyet.com(...)/1420378/default.htm
Tenzij het Kanal 7 of STV isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat een debiele reactie. Iedereen weet dat de Turkse pers een voorkeur heeft voor westers uitziende Turkse meisjes.
Zelfs bij hun heb ik mijn twijfels.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit filmpje was op EenVandaagOké, da's best vreemd
Ook net als ik een aantal dagen niet kijk
Goede foto in die link
[..]
Tenzij het Kanal 7 of STV is
Nou nee hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat een debiele reactie. Iedereen weet dat de Turkse pers een voorkeur heeft voor westers uitziende Turkse meisjes.
Je hebt er duidelijk geen verstand van.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou nee hoor
De voorkeur om te presenteren etc ja want is mooi
Maar als het om het foute buitenland gaat, een slachtoffer van een anti-islamiet dan is er geen mooier slachtoffer dan een vrome moslima (AK meiske!)
Niet zomaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:55 schreef Doler12 het volgende:
10% van alle Turkse officieren zitten in de bak.
Maar dat is toch het Koerdische meisje uit Irak?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja en eergisteren op éénvandaag. Kleine wereld
Turks nieuws praat nu weer over andere slachtoffer -> http://dunya.milliyet.com(...)/1420378/default.htm
In een Islamitisch land?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:38 schreef BradSpit het volgende:
ik vind dat we stil moeten staan bij het vertrek van de Turkse legertop![]()
Tsunami van islamisering..
De nuancequote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Kijk hoe goed ze zich heeft aangepast en toch worden ze niet geaccepteerd.
En daar stopt het alweerquote:
Staat ook in dat artikelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:58 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maar dat is toch het Koerdische meisje uit Irak?
Nationalistische martelaarschap is in Turkije anders wel gecombineerd met het geloof - in hun beleving -.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen verstand van.
Je kan dit net zo goed andersom redeneren. Kijk hoe goed ze zich heeft aangepast en toch worden ze niet geaccepteerd. Is ook sensatie media. Zoals ik al zei in de Turkse media zie je amper vrouwen met hoofddoeken. Zowel niet als presentator als wanneer er iets ergs gebeurd. En islamitische martelaarschap zul je al helemaal niet zien. Wel nationalistische martelaarschap 'onze soldaten' etc.
Maar goed beetje onzinnige discussie.
Ja klopt maar er wordt zelden nadruk gelegd op religie. Het speelt echter wel zeker mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nationalistische martelaarschap is in Turkije anders wel gecombineerd met het geloof - in hun beleving -.
Zoveel zijn het er niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:00 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Zullen wel een stuk of 10.000 zijn. Echt totale paranoia bij de Turkse regering
Integendeel, meer dan ooit te voren wordt er nadruk op religie gelegd.- republiek periode -quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja klopt maar er wordt zelden nadruk gelegd op religie. Het speelt echter wel zeker mee.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:59 schreef msnk het volgende:
Misschien klink ik een beetje wereldvreemd, maar ik ben echt zwaar benieuwd in welk land ze Gizem gaan begraven.
Heel veel (de meeste?) toerkoes in Europa onder de 18 hebben toch zo'n Diyanet uitvaartverzekering? Kan me goed voorstellen dat zij (en haar vriendinnen) haar niet in een dorp in de bergen van Konya (Heeft Konya bergen? Vast wel overal in Turkije heb je bergen) willen laten begraven
[..]
De nuance
[..]
En daar stopt het alweerNee maar hoe zit dat dan precies? Ik snap er echt de ballen van en echt veel wordt er ook niet gezegd door legerleiding, media, regering en zulks heb ik het idee?
quote:Güven said the family is deeply saddened by the news and that Gizem's funeral ceremony will be held in Trondheim on Monday at a Turkish mosque.
Je snap het niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Integendeel, meer dan ooit te voren wordt er nadruk op religie gelegd.- republiek periode -
Dat is een ceremonie, ik heb het over haar graf. Ik dacht dat ze enkel de cenaze bedoelden.quote:
Daar heb je een goed puntquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:06 schreef De_Nuance het volgende:
In NL willen moslims niet worden begraven omdat een plek hier op een kerkhof tijdelijk is en dat is in strijd met de islam.
In Noorwegen zal er wel ruimte zat zijn denk ik zo.
Mwah. Ze worden van elke kant tegengewerkt. Het moet gewoon eens afgelopen zijn met de coups die door het leger gepleegd (kunnen) worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:00 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Echt totale paranoia bij de Turkse regering
Ja weet het, maar dat Koerdisch meisje word gewoon daar begraven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is een ceremonie, ik heb het over haar graf. Ik dacht dat ze enkel de cenaze bedoelden.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:09 schreef amenth het volgende:
Net ff me vriendin in turks uitgescholde werd gek vn r
Mijn lieve De_Nuance, enige nuance ontbreekt er in je post.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je snap het niet.
Als er soldaten dood zijn gaat het nieuws niet over mujahidieen of strijders van Allah die zijn gestorven in het pad van de islam.
Maar over soldaten die zijn gestorven voor de Turkse natie en eenheid van het land.
De slogan 'Sehitler olmez vatan bolunmez' hoor je nog altijd veel harder en luider dan welke religieuze slogan dan ooit.
Ja Turken geloven dat soldaten die zijn gestorven linea recta naar de hemeel gaan en dat God achter ze staat, maar nee het is geen klassiek religieuze martelaarschap.
en :quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nationalistische martelaarschap is in - in hun beleving -.
Nergens stelde ik dat ze werden weggezet als mudjahideen, of dat het een orthodoxe wijze van Islamitische martelaarschap is. Sterker nog je benadrukt mijn punt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Integendeel, meer dan ooit te voren wordt er nadruk op religie gelegd.- republiek periode -
Bovenstaande slogan is net zoveel een religieuze slogan als een nationalistische, daar eerste gedeelte van de slogan een vers is van de Koran en tweede gedeelte spreekt over een nationalistisch element.quote:De slogan 'Sehitler olmez vatan bolunmez' hoor je nog altijd veel harder en luider dan welke religieuze slogan dan ooit.
Oke dan heb ik mij vergist.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn lieve De_Nuance, enige nuance ontbreekt er in je post.
Je stelt dat ik het niet snap, maar ik vraag me nu af of je mijn post wel goed gelezen hebt?
[..]
en :
[..]
Nergens stelde ik dat ze werden weggezet als mudjahideen, of dat het een orthodoxe wijze van Islamitische martelaarschap is. Sterker nog je benadrukt mijn punt.
[..]
Bovenstaande slogan is net zoveel een religieuze slogan als een nationalistische, daar eerste gedeelte van de slogan een vers is van de Koran en tweede gedeelte spreekt over een nationalistisch element.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:09 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Misschien iets teveel maar wel over de 5000
Prima, wat jij wilt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Oke dan heb ik mij vergist.
Let op de 'maar nu even niet' in mijn onderschrift.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Prima, wat jij wilt.
Ik zal je maar niet verwijzen naar mijn onderschrift.
Dit betekent niet per se begrafenis toch? Tenminste, als iemand overlijdt krijgt die eerst zo'n tören en dan worden ze eventueel overgevlogen naar hun land van herkomst toch? Of heet dat anders en verwar ik hier dingen?quote:cenaze töreni
Wie zijn randdebielen lan TSquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:21 schreef Triggershot het volgende:
Ik vraag me serieus af wanneer AtaTS Ihvk wist dat dit topic zo zou verlopen, randdebielen zou trekken of hij wel op 'invoeren' had geklikt.
Post traumatisch Stress stoornis. Waar zijn die tijden gebleven met zG, IHVK, jij, ik, Yvonne, Emel, Stukovich (O+)?quote:
tis een fokkin turkwitter geworden man.quote:
Elke 29 februari wel ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:31 schreef msnk het volgende:
Kan ook leuk zijn somsBeetje klben en zo.
weet jij of Devrim een kloon heeft?
Ik mis hemquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou niet weten, maar volgens mij tijdje terug wel tegengekomen.. Why?
Pm / Dm?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik mis hemIk weet alleen dat die op SCC zit, maar niet hier
Zoek het maar uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet te sentimenteel broer, hou je cool.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik mag jou ook. Iedereen wel eigenlijk behalve die amenth ofzo niet. Hij is een kwiebus.
Dus ik ben nummer 2?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jewaitz. Altijd nummer bir omdat Turkaij altijd 1.
zG.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:55 schreef AlfredJodocus het volgende:
Hallo, Burdayim lan.
Ik hoorde dat Trigger mij gemist had
Hou je van me?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:57 schreef AlfredJodocus het volgende:
Nee ik ben het echt.
Wat wil je als bewijs.
Sahurquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:01 schreef AlfredJodocus het volgende:
Gaan we weer sahur nacht gesprekken houden?
Dat was wel gezellie.
Ze weten toch dat je geen moslim bentquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sahur![]()
Turken die op mij neerkijken omdat ik niet vast
Deze boy gaat studeren in Istanbulquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Pas maar op, over een half jaar kan ik al jullie gesprekken teruglezen én begrijpen.
Hahaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:04 schreef msnk het volgende:
alti ay boyunca wikwakka bizim yazdiklarimizi okur ve anlar.
Over 6 maanden geef ik je antwoord, lan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:04 schreef msnk het volgende:
alti ay boyunca wikwakka bizim yazdiklarimizi okur ve anlar.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Over 6 maanden geef ik je antwoord, lan.
Jülide zit in Turkaij.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:13 schreef AlfredJodocus het volgende:
[..]
Inkoppertje.
Waar is Ayça dan?
en Julis
Baas boven baas.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Turk in Audi bij Wegmisbruikers. 190 op de snelweg. Turkse coureurs altijd nummer 1.
Ik vind je verhalen wel mooi.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef amenth het volgende:
Waar zeg ik dat ik m nue mag trgger s wel oke
Nee dat weten ze niet. Ze kennen mij wel, maar ik ga niet met ze om, en sowieso praat ik dan niet over mijn ideologieën. Is schande enzo want onderdrukkende koeltoerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:03 schreef AlfredJodocus het volgende:
[..]
Ze weten toch dat je geen moslim bent
Now, this is the story all about howquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:22 schreef zarGon het volgende:
Jaaaaa! Verhalen van amenth!
Isteriz, isterizzz.
Oké vreemd allemaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee dat weten ze niet. Ze kennen mij wel, maar ik ga niet met ze om, en sowieso praat ik dan niet over mijn ideologieën. Is schande enzo want onderdrukkende koeltoer
Slegs vir Turkesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:34 schreef amenth het volgende:
Dit is niet voor nederlanders man zo klanne we net zo goed algemene chat make ga naar eige topic aub
Semi-jodenkaas, semi-Turk?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Deels wel ja, heb dat ook nooit ontkend.
quote:Dit topic sluit automatisch over 4 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |