wat heeft dat er mee te maken en maak lisjtje af dan ver zal je niet kome ahmak je moe nie haten want net alsof jij nie weggestuurd zou worde als bje vreemdgaatquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
![]()
En dan nog macho gedrag vertonen en durven te vertellen dat je in een M3 rijdt
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is best ziek als je je bedenkt waar ik last van heb.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:16 schreef amenth het volgende:
Ik had met zon blonde gezoend was stoned maar vond ze geenexcuus
Wat een trut die ex van je, je was stoned dus je kon er niks aan doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:16 schreef amenth het volgende:
Ik had met zon blonde gezoend was stoned maar vond ze geenexcuus
Wat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef amenth het volgende:
Hij is homo boeie ik ben enige patser turk die dat niet boeid denk ik kan die nix aan doen weet je weet ik doordat een vriend van me zn neef ook homo is is wel raar maar je doe er niks aan weet je
! . , I t n k , , , . , . .quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef amenth het volgende:
Hij is homo boeie ik ben enige patser turk die dat niet boeid denk ik kan die nix aan doen weet je weet ik doordat een vriend van me zn neef ook homo is is wel raar maar je doe er niks aan weet je
lolquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef amenth het volgende:
Heel gemeen hoor, om hem een klootzak te noemen en dan aan te passen in de hoop dat niemand het heeft gezien.quote:
Haha hey er stondquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heel gemeen hoor, om hem een klootzak te noemen en dan aan te passen in de hoop dat niemand het heeft gezien.
quote:Amenth nummer één, kilotzakken.
Kan je kapsel dat wel aan?!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:02 schreef amenth het volgende:
goed topic dit had eerder moeten feunen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |