. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?
. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan? .
. . En af en toe ook dialogen tussen deze users,
. En af en toe ook dialogen tussen deze users,  . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep,
. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep,  .
. .
.  .
.  .
.SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.

Goed zo?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:03 schreef zarGon het volgende:
Dat zo'n TT zo lang op zich heeft laten wachten!
Trigger, kan de eerste komma weg?.

waar stond die eerste komma dan?quote:

Wat versta je onder vreemdgaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:14 schreef amenth het volgende:
Ik was vreemdgegaan in holly zargon
En het is amenth altijd nr 1 lan

amenth nummer birquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:14 schreef amenth het volgende:
Ik was vreemdgegaan in holly zargon
En het is amenth altijd nr 1 lan

Triger...quote:
 .
. 

quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Triger....
Zou je de TT nogmaals willen wijzigen? Turkaij staat walgelijk, maar klinkt wel beter.

quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:16 schreef amenth het volgende:
Ik had met zon blonde gezoend was stoned maar vond ze geenexcuus

Alsof stoned zijn überhaupt een excuus kan zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:16 schreef amenth het volgende:
 . Goede actie van dat damesmeisje.
. Goede actie van dat damesmeisje.

wat heeft dat er mee te maken en maak lisjtje af dan ver zal je niet kome ahmak je moe nie haten want net alsof jij nie weggestuurd zou worde als bje vreemdgaatquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:19 schreef Weissman het volgende:
[..]

En dan nog macho gedrag vertonen en durven te vertellen dat je in een M3 rijdt

quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is best ziek als je je bedenkt waar ik last van heb.
 .
. 

quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:16 schreef amenth het volgende:

Wat een trut die ex van je, je was stoned dus je kon er niks aan doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:16 schreef amenth het volgende:

Wat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef amenth het volgende:
Hij is homo boeie ik ben enige patser turk die dat niet boeid denk ik kan die nix aan doen weet je weet ik doordat een vriend van me zn neef ook homo is is wel raar maar je doe er niks aan weet je

! . , I t n k , , , . , . .quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef amenth het volgende:
Hij is homo boeie ik ben enige patser turk die dat niet boeid denk ik kan die nix aan doen weet je weet ik doordat een vriend van me zn neef ook homo is is wel raar maar je doe er niks aan weet je

lolquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef amenth het volgende:

Heel gemeen hoor, om hem een klootzak te noemen en dan aan te passen in de hoop dat niemand het heeft gezien.quote:

Haha hey er stondquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heel gemeen hoor, om hem een klootzak te noemen en dan aan te passen in de hoop dat niemand het heeft gezien.
 ;
 ;quote:Amenth nummer één, kilotzakken.

Kan je kapsel dat wel aan?!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:02 schreef amenth het volgende:
goed topic dit had eerder moeten feunen hier

aaight, je boi is stylo. amenth reis cCcquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:05 schreef amenth het volgende:
netn og bij turkse kapper geweest
zijkante geMMt en bove kant korte stekels en lijntje bij bakebard

Ho, niet alle details in één keer zo neerkalken! Ik krijg er spontaan een stijfje van.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:05 schreef amenth het volgende:
netn og bij turkse kapper geweest
zijkante geMMt en bove kant korte stekels en lijntje bij bakebard

Jij en je auto hebben een speciale band, hè?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:06 schreef amenth het volgende:
haha vele turken feunen altijd voor de deur daar dikke mercedessen en bmws daar en dan kom ik staan ze allemaal al te kijken maar in ieder geval goeie sfeer daar
 .
.

amenth, jij had toch ook een Turkse vlag-tatoeage ergens op je lichaam?quote:
 .
. 

Hoe kom je aan het geld?!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:09 schreef amenth het volgende:
sowieso als die kapot is zou ik me echt maand fokt op voelen maar dan haal ik bmw m5 of audi A6
 .
.

ahah neejo was grapquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
amenth, jij had toch ook een Turkse vlag-tatoeage ergens op je lichaam?.
Of was je dat van plan?

ik heb die M3 van erfenis van me opa gekocht maar ik krijg ook veel geld van me pa en soms beetje bij hossele na het werkquote:

Botticelli, XL, BF, BMW M3, Armani...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:08 schreef amenth het volgende:
als je in holly ben
Botticelli schoenen; XL shirts terwijl ik niet dik ben (8 procent BF) bmw M3 in de parkeergarage of plein voro hnolly en meestal armani broek
 .
.

Israel is a terror state, there terrorists that terrorise,quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:17 schreef Weissman het volgende:
Palestina
Jewish_Pride_38@live.nl
Speciaal voor amenth ff mijn UI veranderen

Ja mang, harde pokoe, zieke tekst enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:18 schreef amenth het volgende:
[..]
Israel is a terror state, there terrorists that terrorise,
I testify, my television televised them telling lies,
This is not a war, it is systematic genocide,
But whatever they try, Palestine will never die!!!

Is vreemde taal. Begrijp ik niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:15 schreef amenth het volgende:
dit is goed nulmmer luister lyrics over israel
 .
. 

Oh zo! Ja, ik heb Israël en Palestina weleens op het nieuws gehoord, maar dat was niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:20 schreef amenth het volgende:
nee bedoeld dat het een Vrij land word zodat niet meer lastige gevallen wordt door israel die denken dat ze het landen nog steeds moeten beiztten terwijl de echte joden weten dat ze er geen recht op hebben omdat ze israel zelf niet eens erkennen maar ze blijven palestijna terroriseren en gooie bommen op scholen enzo waardoor vele onschuldige slachtoffers
 . En telkens hetzelfde verveelt ook snel!
. En telkens hetzelfde verveelt ook snel!  .
. . Gooi het dan op Palestina!
. Gooi het dan op Palestina!  .
. 

weet niet man kom je er vaak? ik ga voorlopig niet meer denk wil me nieuwe vriendin nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:23 schreef o.us het volgende:
Amenth waarom heb ik jou nooit in holly gezien waarom

Lijkt me trouwens best chille muziek met een jointje erbij. Dit keer geen grap.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:15 schreef amenth het volgende:
dit is goed nulmmer luister lyrics over israel
 .
.

deze is chiller maar ook wel serieusquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens best chille muziek met een jointje erbij. Dit keer geen grap..

Mattie, waarom maak je een extremist van mij?!quote:

ik was daar met schuimparty was kk nice waarom wil jou nieuwe vriendin niequote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:24 schreef amenth het volgende:
[..]
weet niet man kom je er vaak? ik ga voorlopig niet meer denk wil me nieuwe vriendin niet

Maar ik snap iets niet...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:28 schreef amenth het volgende:
arkadasim luister beter man dit is juist anti rechtse sukkels
 .
. .
. .
. 

daarom ga je ook naar holly, voor de slettenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:29 schreef amenth het volgende:
vind dat daar te veel slette zijn ofzoterwijl ik er van daar ken

Even mannen onderling, jij bent toch ook een slet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:29 schreef amenth het volgende:
vind dat daar te veel slette zijn ofzoterwijl ik er van daar ken

.
.

ik dacht altidj jij een van de slimmer was hierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar ik snap iets niet....
Met terroristen bedoelen ze onder andere Hamas toch?! Maar dat zijn toch ook Palestijnen? Ik raak in de war door je muziek..
.
 gaat juist over mensen die moslims terroristen noemen terwijl dit maar een aantal groepn zijn en en dit zijn dan als nog andere soort terroristen want die strijden omdat ze vrijheid wille en het niet accepteerd dat hun land zomaar angevalle wordt
 gaat juist over mensen die moslims terroristen noemen terwijl dit maar een aantal groepn zijn en en dit zijn dan als nog andere soort terroristen want die strijden omdat ze vrijheid wille en het niet accepteerd dat hun land zomaar angevalle wordt

vis een optie abiquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:34 schreef amenth het volgende:
ik ga weer weg hier ik krijg hoofdpijn van jullie gezuer =

Dan is Israël juist goed bezig toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:32 schreef amenth het volgende:
[..]
en dit zijn dan als nog andere soort terroristen want die strijden omdat ze vrijheid wille en het niet accepteerd dat hun land zomaar angevalle wordt
 . Ze accepteren niet zomaar dat zij aangevallen worden door die groepen waar jij het over hebt.
. Ze accepteren niet zomaar dat zij aangevallen worden door die groepen waar jij het over hebt.  .
. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |