![2.jpg]()
Turken op FOK!?
. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende
dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.
De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami,

.
Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks. De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel.

. En af en toe ook dialogen tussen deze users,

. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep,

.
![4qqtbio.gif]()
IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.
Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.
![_.gif]()
Leuke dynamische boel dus!

.
![3.jpg]()
- De vorige delen van deze reeks. -
Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers.

.
![_.gif]()
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.
![_.gif]()
Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic,

.
- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -![4.jpg]()
![10epxs8.png]()
SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,

.
Hey Turken en overige mensen.
quote:
waar stond die eerste komma dan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Ik was vreemdgegaan in holly zargon
En het is amenth altijd nr 1 lan
Ne mutlu Türküm diyene
Ik had met zon blonde gezoend was stoned maar vond ze geenexcuus
Ne mutlu Türküm diyene
Technisch gezien is IHVK nummer één.
Hij is homo boeie ik ben enige patser turk die dat niet boeid denk ik kan die nix aan doen weet je weet ik doordat een vriend van me zn neef ook homo is is wel raar maar je doe er niks aan weet je
Ne mutlu Türküm diyene
Baghdaddy
Marhaba!
quote:
Wat een trut die ex van je, je was stoned dus je kon er niks aan doen.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
Hij is homo, boeien! Ik ben de enige patsende Turk die dat niet boeit, denk ik. Kan hij niets aan doen, weet je. Weet ik doordat een neef van een vriend van me ook homo is. Is wel raar, maar je doet er niets aan, weet je.
Plas in zijn kont, usta. En wrijf de dode voorhuid van je opa er eens overheen voor een genezend effect.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2011 15:41:34 ]
Waar staat 'amenth' eigenlijk voor, amenth?
Baghdaddy
Marhaba!
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 15:48 schreef zarGon het volgende:[..]
Heel gemeen hoor, om hem een klootzak te noemen en dan aan te passen in de hoop dat niemand het heeft gezien.
Haha hey er stond

;
quote:
Amenth nummer één, kilotzakken.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
goed topic dit had eerder moeten feunen hier
Ne mutlu Türküm diyene
netn og bij turkse kapper geweest
zijkante geMMt en bove kant korte stekels en lijntje bij bakebard
Ne mutlu Türküm diyene
haha vele turken feunen altijd voor de deur daar dikke mercedessen en bmws daar en dan kom ik staan ze allemaal al te kijken maar in ieder geval goeie sfeer daar
Ne mutlu Türküm diyene
als je in holly ben
Botticelli schoenen; XL shirts terwijl ik niet dik ben (8 procent BF) bmw M3 in de parkeergarage of plein voro hnolly en meestal armani broek
Ne mutlu Türküm diyene
sowieso als die kapot is zou ik me echt maand fokt op voelen maar dan haal ik bmw m5 of audi A6
Ne mutlu Türküm diyene
nee bedoeld dat het een Vrij land word zodat niet meer lastige gevallen wordt door israel die denken dat ze het landen nog steeds moeten beiztten terwijl de echte joden weten dat ze er geen recht op hebben omdat ze israel zelf niet eens erkennen maar ze blijven palestijna terroriseren en gooie bommen op scholen enzo waardoor vele onschuldige slachtoffers
Ne mutlu Türküm diyene
arkadasim luister beter man dit is juist anti rechtse sukkels
Ne mutlu Türküm diyene
ik ga weer weg hier ik krijg hoofdpijn van jullie gezuer =
Ne mutlu Türküm diyene
Turkije moet Palestina en Israël gewoon overnemen en één grote disco van maken zodat amenth in z'n XL-shirt, Armani-broek en Botticelli-schoenen met z'n waggie ervoor kan parkeren en de Joodse én Palestijnse chicks kan consumeren.
ja man israelische chimeids zijn wel erg man heb er paar op facebook nog vazn me vakantie in Lloret de mar damn die zou ik dag en nacht wille steke
Ne mutlu Türküm diyene
Neersteken toch? Wat ga je je heldenzaad aan zoiets onbenulligs verspillen man.
Je bent een straatsoldaat toch of wat?!