! . , I t n k , , , . , . .quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef amenth het volgende:
Hij is homo boeie ik ben enige patser turk die dat niet boeid denk ik kan die nix aan doen weet je weet ik doordat een vriend van me zn neef ook homo is is wel raar maar je doe er niks aan weet je
lolquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef amenth het volgende:
Hij is homo boeie ik ben enige patser turk die dat niet boeid denk ik kan die nix aan doen weet je weet ik doordat een vriend van me zn neef ook homo is is wel raar maar je doe er niks aan weet je
Heel gemeen hoor, om hem een klootzak te noemen en dan aan te passen in de hoop dat niemand het heeft gezien.quote:
Haha hey er stondquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heel gemeen hoor, om hem een klootzak te noemen en dan aan te passen in de hoop dat niemand het heeft gezien.
quote:Amenth nummer één, kilotzakken.
Kan je kapsel dat wel aan?!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:02 schreef amenth het volgende:
goed topic dit had eerder moeten feunen hier
aaight, je boi is stylo. amenth reis cCcquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:05 schreef amenth het volgende:
netn og bij turkse kapper geweest
zijkante geMMt en bove kant korte stekels en lijntje bij bakebard
Ho, niet alle details in één keer zo neerkalken! Ik krijg er spontaan een stijfje van.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:05 schreef amenth het volgende:
netn og bij turkse kapper geweest
zijkante geMMt en bove kant korte stekels en lijntje bij bakebard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |