Waarom heeft hij het niet betaald?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:19 schreef amenth het volgende:
rekening van mn broertjes webhost van zn counterstrike clan
Waarom betaal jij dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:19 schreef amenth het volgende:
rekening van mn broertjes webhost van zn counterstrike clan
Jij bent ook serieus toch? Wat heb jij eigenlijk gestudeerd?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:22 schreef amenth het volgende:
hij werk nie en gamed veel hij is zon seriuze jonge havo enzo![]()
comercieel medewerker niveau 4quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent ook serieus toch? Wat heb jij eigenlijk gestudeerd?
Waarom heb je geen auto- en wagenkunde gestudeerd? Beetje zonde van je talenten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:28 schreef amenth het volgende:
nee man werk als monteur van autos ik haat kantoor werke
Whehehe.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:28 schreef Ensaf het volgende:
Dag beste mensen. Kwam mij ter ore dat GameCamp begonnen is. Ik kwam ook een linkje tegen naar een filmpje op JoepTjoeb daarover tegen. Ik dus kijken, en ik werd wat geïntrigeerd door het geheel. Dus ik keek nog een filmpje.
Kijk eens naar 1:28. Zet het beeld stil, en kijk eens goed naar het meisje op de achtergrond. Wit hemdje, strakke spijkerbroek en redelijk lang haar.
MAAR DAN!
Zet het filmpje nu op 1:40!
Huh? Wat? Hoe? Maar......
Ik weet het even niet meer.
Ja, maar nu/straks kun je niets doen met je studie, omdat het niet relevant is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef amenth het volgende:
omdat ik hoorde op commercieel opleiding hoef je maar 2 uur per dag te kome naar belangrijke vakke rest lette er tog nie op
Ayh, öptü.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:38 schreef amenth het volgende:
ik ga ff naar shoarmazaak en dan naar me matties buite chille miss post ik met BB zo rustig
ja man ben klaar en werk gewoon bij vriend van me oom ga geen eige beginne geen tijd/zin inquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar nu/straks kun je niets doen met je studie, omdat het niet relevant is.
Ben je al wel klaar met school? Ga je ook je eigen garage - desnoods met hooggeleide vrienden - openmaken?
heb je ook blackberry, ipod, alles mi mang???quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:32 schreef amenth het volgende:
[..]
ja man ben klaar en werk gewoon bij vriend van me oom ga geen eige beginne geen tijd/zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |