Je wil ze dag en nacht geven? Wat is dat nou weer man... Je kent ze niet en je geeft al meteen zomaar dingen.quote:

Dat is toch dé loverboy-techniek?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je wil ze dag en nacht geven? Wat is dat nou weer man... Je kent ze niet en je geeft al meteen zomaar dingen.

Onlarla seks yapmak istorum, onlara vermicemquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je wil ze dag en nacht geven? Wat is dat nou weer man... Je kent ze niet en je geeft al meteen zomaar dingen.

Ooooh, zeg dat dan meteen... Dat je seks met ze wil maken. Nu voel ik me wel dom.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:48 schreef amenth het volgende:
[..]
Onlarla seks yapmak istorum, onlara vermicem

mn record was 25 in 2010 en dit was mn slechste ervaring ooit sex met meisje eindigd rampzalig en jankerds om mn spelling lees die op dan als ik mn best doe kan ik ook wel nerd typen zoals julliequote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ooooh, zeg dat dan meteen... Dat je seks met ze wil maken. Nu voel ik me wel dom..
Hoeveel meisjes hebben mogen genieten van je goddelijke lichaam, opgezwollen zwellichaam, sensuele motoriek en gladde praatjes?.

Rustig maar amenth, laat je niet boos maken. Ik moest een hele opleiding volgen om te schrijven zoals ik nu schrijf. Weg al die jaren. Goed van je dat jij het op jouw manier doet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:56 schreef amenth het volgende:
[..]
mn record was 25 in 2010 en dit was mn slechste ervaring ooit sex met meisje eindigd rampzalig en jankerds om mn spelling lees die op dan als ik mn best doe kan ik ook wel nerd typen zoals jullie

Ik ben verbaasd dat jij ze kent.quote:

Ooow die gasten ken ik nog lol.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
amenth, ken je deze helden?
[ afbeelding ]

wat dan? spieredn wil nie zegge dat je gelijk goed kan vechten hequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat jij ze kent.. Ik heb hem (Murat) en z'n broertje Mehmet weleens in de buurt van Hollands Spoor gezien. Die twee kan je beter niet boos maken haha.

Niet alleen spieren man. Ook aderen op z'n voorhoofd. Ik hoorde iets over politie en zo en hij was dus best kwaad. Hij zou me opeten man.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:11 schreef amenth het volgende:
[..]
wat dan? spieredn wil nie zegge dat je gelijk goed kan vechten he

Je laat je toch ook pijpen of niet? Dat is ook iets typisch voor homo's.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:07 schreef amenth het volgende:
vind het echt vies man dat is meer iets voor de homos

hij zit wel diep in de onderwereld hoorde ik van paar matties maarja denk je hij gaat random mensen slaan ofzo denk is na en niet zo snel bang zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet alleen spieren man. Ook aderen op z'n voorhoofd. Ik hoorde iets over politie en zo en hij was dus best kwaad. Hij zou me opeten man.

Je bedoelt dat hij vaak met de metro reist?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:14 schreef amenth het volgende:
[..]
hij zit wel diep in de onderwereld hoorde ik van paar matties maarja denk je hij gaat random mensen slaan ofzo denk is na en niet zo snel bang zijn

Derde aanmaning? Wat heb je verzuimd te betalen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:17 schreef amenth het volgende:
trouwens ik krijg incassobureau achter me aan kreeg ik net mail ik had 3E aanmanign niet betaald ze waren allemaal via mail telt dat wel want ik lees mn email nooit ..

Big Frank?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:17 schreef amenth het volgende:
trouwens ik krijg incassobureau achter me aan kreeg ik net mail ik had 3E aanmanign niet betaald ze waren allemaal via mail telt dat wel want ik lees mn email nooit ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |