Ik ben gisternacht even voor de verandering naar studentenavond in Holly geweest in Rdam.. had daar afgesproken met een meisje van vorige week. Lekker wat wodka gedronken maar niet te veel want ik krijg altijd erectie problemen als ik te veel drink. daarom expres niet te veel gedronken. Het meisje uit den haag echter wel. om 1 uur ofzo na ff lekker in de dancing gedanst enz gehebben zijn we naar mijn huis gegaan.
We gingen even een soort van film kijken maar daar kwam niet veel van terecht aangezien zij nogal panja was.. uiteindelijk hadden we sex en dit was erg lekker totdat ze opeens haar vinger in mn kont stopte toen ik bijna klaar was. Ik schrok me dood en wist niet wat ik meemaakte. Ik werd boos op haar en ze zei dat het haar spijtte enz en het nooit meer zou doen als er nog een vervolg zou komen. Ze dacht dat ik het ook wel zou waarderen omdat der ex het altijd wou.. ik heb er daarna meteen naar huis gebracht en geen woord meer gezegd verder..
Ik heb me de halve dag vandaag gevoeld als of ik mn waardigheid verloren heb maar gelukkig zet ik dingen snel over me heen maar ik vind het nog steeds een nare ervaring.