Hoho niet voor het huwelijk.quote:
Nee =/quote:
Nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:50 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Hoho niet voor het huwelijk.
Ze mag wel pijpen.
Ooh mooi. Oppassen met de anabolen in het vervolg he?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:49 schreef amenth het volgende:
[..]
ja duurt wel paar min voldat ie goed is maar dan gaat gewoon goed
wrm? geen spijt vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ooh mooi. Oppassen met de anabolen in het vervolg he?
In theorie:quote:
Nou straks kun je geen kindjes meer krijgen enzo als je teveel van dat spul gebruikt...quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:44 schreef amenth het volgende:
Ik heb me de halve dag vandaag gevoeld als of ik mn waardigheid verloren heb
'Zal je familie merken', sure, alsof ze me gaan onderzoeken met een vergrootglas of zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:53 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
In theorie:
Dat je vliesje gebroken is zal je familie merken, pijpen kunnen ze niet achterhalen. Proberen? Ik wil wel meewerken.
Ok, met condoom dan, voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
'Zal je familie merken', sure, alsof ze me gaan onderzoeken met een vergrootglas of zo.
En je hebt aids dus nee.
Ik had dit niet van jou verwacht.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:58 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Ok, met condoom dan, voor jou maak ik een uitzondering
Alsof ik dit echt meenquote:
Waarschijnlijk heeft TS er de hele dag zo bijgelegen:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:46 schreef BeffJeck het volgende:
Veel douchen, dan raak je dat gevoel wel kwijt.
Excuses geaccepteerd. Nu niet meer dat lieve meisje lastigvallen, oke?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:02 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Alsof ik dit echt meen. Ik ben tevaak die lieve nette jongen, laat mij ook eens een keertje
Ja mevrouwquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:03 schreef coban het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd. Nu niet meer dat lieve meisje lastigvallen, oke?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:03 schreef coban het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:03 schreef coban het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |