Hoho niet voor het huwelijk.quote:
Nee =/quote:
Nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:50 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Hoho niet voor het huwelijk.
Ze mag wel pijpen.
Ooh mooi. Oppassen met de anabolen in het vervolg he?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:49 schreef amenth het volgende:
[..]
ja duurt wel paar min voldat ie goed is maar dan gaat gewoon goed
wrm? geen spijt vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ooh mooi. Oppassen met de anabolen in het vervolg he?
In theorie:quote:
Nou straks kun je geen kindjes meer krijgen enzo als je teveel van dat spul gebruikt...quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:44 schreef amenth het volgende:
Ik heb me de halve dag vandaag gevoeld als of ik mn waardigheid verloren heb
'Zal je familie merken', sure, alsof ze me gaan onderzoeken met een vergrootglas of zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:53 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
In theorie:
Dat je vliesje gebroken is zal je familie merken, pijpen kunnen ze niet achterhalen. Proberen? Ik wil wel meewerken.
Ok, met condoom dan, voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
'Zal je familie merken', sure, alsof ze me gaan onderzoeken met een vergrootglas of zo.
En je hebt aids dus nee.
Ik had dit niet van jou verwacht.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:58 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Ok, met condoom dan, voor jou maak ik een uitzondering
Alsof ik dit echt meenquote:
Waarschijnlijk heeft TS er de hele dag zo bijgelegen:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:46 schreef BeffJeck het volgende:
Veel douchen, dan raak je dat gevoel wel kwijt.
Excuses geaccepteerd. Nu niet meer dat lieve meisje lastigvallen, oke?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:02 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Alsof ik dit echt meen. Ik ben tevaak die lieve nette jongen, laat mij ook eens een keertje
Ja mevrouwquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:03 schreef coban het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd. Nu niet meer dat lieve meisje lastigvallen, oke?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:03 schreef coban het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:03 schreef coban het volgende:
[..]
Als je anabolen gebruikt ben je sowieso een bitch dus daar gaat weinig aan verlorenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou straks kun je geen kindjes meer krijgen enzo als je teveel van dat spul gebruikt...
Hij stuurde me een een DM, het gaat vanaf morgen in. Ach, heeft hij meer tijd voor zijn waggie en de chimeids toch?quote:
ik wil het niet eens zienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:09 schreef KrokanteKrab het volgende:
Dit filmpje. Ik las iets over anus en ik zag deze vanmiddag bij populair.
kijk vanaf 0:15
Net zoals jouw bebloede hoofd tegen de stoeprandquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Het is niet vies ofzo, maar wel heel grappig
Heb je daar zin in?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:21 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Net zoals jouw bebloede hoofd tegen de stoeprand
Dat idee alleen alquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:25 schreef manusjehatte het volgende:
Als een patserige turk in holleywood een 16 jarig strak meisje kan regelen, moet je om zo'n klein detail niet zeiken. Vroeger kreeg je er ook een thermometer in door je moeder notabene. Je moeder heeft in je kont gezeten, hoor je.
ze was 17quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:25 schreef manusjehatte het volgende:
Als een patserige turk in holleywood een 16 jarig strak meisje kan regelen, moet je om zo'n klein detail niet zeiken. Vroeger kreeg je er ook een thermometer in door je moeder notabene. Je moeder heeft in je kont gezeten, hoor je.
Welke?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik sta nu buiten de dancing kom dan als je durft
zullen we 50/50 doen? die van mij gaat te snelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:49 schreef amenth het volgende:
[..]
ja duurt wel paar min voldat ie goed is maar dan gaat gewoon goed
Achter of voor de tralies is een groot verschil inderdaad.quote:
Dat bedoelde ik ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Achter of voor de tralies is een groot verschil inderdaad.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:02 schreef KrokanteKrab het volgende:
Waarom mag een man van 40 wel iets met een meisje van 20 en een man van 30 niet iets met een meisje van 10. Hypocriete samenleving
Omdat het nog tien jaar duurt om dr tieten goed te krijgenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:02 schreef KrokanteKrab het volgende:
Waarom mag een man van 40 wel iets met een meisje van 20 en een man van 30 niet iets met een meisje van 10. Hypocriete samenleving
Niet plukken voordat ze rijp zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
Omdat het nog tien jaar duurt om dr tieten goed te krijgen
Maar als je wacht tot ze van de boom gevallen zijn zijn ze oud en rimpelig.. als je ze dan vasthoud zijn ze zachtquote:
Maar jij ging toch 2 dagen niet reageren? Rustig in R'dam zeker?quote:
Daarom is timing essentieel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef linpunt het volgende:
[..]
Maar als je wacht tot ze van de boom gevallen zijn zijn ze oud en rimpelig.. als je ze dan vasthoud zijn ze zacht
2 week zou mooier zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:47 schreef KrokanteKrab het volgende:
Jij zou 2 dagen niet posten weet je nog.
Dat gezicht in jouw UI is dat wijven trekken als ze kkgeil zijn en dat ze willen neuken met je tochquote:
Als je weet dat het een zij is geweest heb je de OP al gelezen slimbo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:45 schreef Scrumptious_ het volgende:
LOLLER EINSZS!!1!!11!!!11+1=12!!1!!11!EINSCHTZWEI!!1!!
Israël.quote:
quote:Toen ik bij de uitleg was aanbelandt waar de anus zit, barstte haar eigen feestje los: "HALLO HALLO HIER SPREEKT DE ANUS HAHAHAH HIER DE VINGER KUNT U MIJ VOELEN" en haar feestje ging zo nog even door.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:46 schreef Scrumptious_ het volgende:
Op gelezen.
Rij je M3 over haar vinger.
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:09 schreef Levolution het volgende:
Niks mis met een vinger tegen je prostaat, intensere orgasme.
Preutse aseksuele mensen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:06 schreef Hakki het volgende:
[..]
![]()
als je dr zo over denkt vind je n piemel tegen je prostaat vast ook lekker
Wat een mongool deze man, hij denkt de echte Hollywood.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:25 schreef manusjehatte het volgende:
quote:
Inderdaad, meisjes met erectieproblemen.quote:want ik krijg altijd erectie problemen als ik te veel drink. daarom expres niet te veel gedronken. Het meisje uit den haag echter wel.
quote:Op zondag 12 juni 2011 10:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Maar niet zo rampzalig als het vierde woord in de TT.
heb al met der gepraat ze pakt van week trein hier heen savonds ga gewoon nog keer steke alleen dit keer zonder zon eindequote:Op maandag 13 juni 2011 01:39 schreef gamezz het volgende:
chimeid zal ook wel geschrokken zijn van jouw reactie
ik ging stuk om dat plaatjequote:Op maandag 13 juni 2011 01:47 schreef VisserHenk het volgende:
[ afbeelding ]
Je ging zeker ook zo wapperen
E36 316. Zit al bedrading in ben ik achtergekomen. Heb alleen een versterker nodog.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:54 schreef amenth het volgende:
[..]
ik ging stuk om dat plaatje
is t nog gelukt met je audio installatie trouwens? welke bempie heb je nou
quote:Op maandag 13 juni 2011 02:46 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
Logo van Bayerische Motoren Werke met een Turkse vlag erin
quote:
Was jij die meid?quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
De gehosselde chick van TS heette Sabrina?
nee lauraquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
De gehosselde chick van TS heette Sabrina?
quote:
Welke waardigheid?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:44 schreef amenth het volgende:
Ik heb me de halve dag vandaag gevoeld als of ik mn waardigheid verloren heb
Genoeg mensen die het opviel ongetwijfeld, alleen amenth daarop wijzen is net zo zinvol als een vinger in z'n reet douwen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:03 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Niemand merkt dat er in de op eindigd staat..
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:03 schreef Mr.Mackey. het volgende:
quote:
is pas 8x gezegd iddquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:03 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Ja,en jezelf nog niet schamen?quote:
haha jahoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:06 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Je had voor straf in haar ogen moeten spuiten
btw verzonnen kut topics met achterlijke straattaalwoordjesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:47 schreef KrokanteKrab het volgende:
Jij zou 2 dagen niet posten weet je nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |