Dat idee alleen alquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:25 schreef manusjehatte het volgende:
Als een patserige turk in holleywood een 16 jarig strak meisje kan regelen, moet je om zo'n klein detail niet zeiken. Vroeger kreeg je er ook een thermometer in door je moeder notabene. Je moeder heeft in je kont gezeten, hoor je.
ze was 17quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:25 schreef manusjehatte het volgende:
Als een patserige turk in holleywood een 16 jarig strak meisje kan regelen, moet je om zo'n klein detail niet zeiken. Vroeger kreeg je er ook een thermometer in door je moeder notabene. Je moeder heeft in je kont gezeten, hoor je.
Welke?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik sta nu buiten de dancing kom dan als je durft
zullen we 50/50 doen? die van mij gaat te snelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:49 schreef amenth het volgende:
[..]
ja duurt wel paar min voldat ie goed is maar dan gaat gewoon goed
Achter of voor de tralies is een groot verschil inderdaad.quote:
Dat bedoelde ik ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Achter of voor de tralies is een groot verschil inderdaad.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:02 schreef KrokanteKrab het volgende:
Waarom mag een man van 40 wel iets met een meisje van 20 en een man van 30 niet iets met een meisje van 10. Hypocriete samenleving
Omdat het nog tien jaar duurt om dr tieten goed te krijgenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:02 schreef KrokanteKrab het volgende:
Waarom mag een man van 40 wel iets met een meisje van 20 en een man van 30 niet iets met een meisje van 10. Hypocriete samenleving
Niet plukken voordat ze rijp zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
Omdat het nog tien jaar duurt om dr tieten goed te krijgen
Maar als je wacht tot ze van de boom gevallen zijn zijn ze oud en rimpelig.. als je ze dan vasthoud zijn ze zachtquote:
Maar jij ging toch 2 dagen niet reageren? Rustig in R'dam zeker?quote:
Daarom is timing essentieel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef linpunt het volgende:
[..]
Maar als je wacht tot ze van de boom gevallen zijn zijn ze oud en rimpelig.. als je ze dan vasthoud zijn ze zacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |