Als je anabolen gebruikt ben je sowieso een bitch dus daar gaat weinig aan verlorenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou straks kun je geen kindjes meer krijgen enzo als je teveel van dat spul gebruikt...
Hij stuurde me een een DM, het gaat vanaf morgen in. Ach, heeft hij meer tijd voor zijn waggie en de chimeids toch?quote:
ik wil het niet eens zienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:09 schreef KrokanteKrab het volgende:
Dit filmpje. Ik las iets over anus en ik zag deze vanmiddag bij populair.
kijk vanaf 0:15
Net zoals jouw bebloede hoofd tegen de stoeprandquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Het is niet vies ofzo, maar wel heel grappig
Heb je daar zin in?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:21 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Net zoals jouw bebloede hoofd tegen de stoeprand
Dat idee alleen alquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:25 schreef manusjehatte het volgende:
Als een patserige turk in holleywood een 16 jarig strak meisje kan regelen, moet je om zo'n klein detail niet zeiken. Vroeger kreeg je er ook een thermometer in door je moeder notabene. Je moeder heeft in je kont gezeten, hoor je.
ze was 17quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:25 schreef manusjehatte het volgende:
Als een patserige turk in holleywood een 16 jarig strak meisje kan regelen, moet je om zo'n klein detail niet zeiken. Vroeger kreeg je er ook een thermometer in door je moeder notabene. Je moeder heeft in je kont gezeten, hoor je.
Welke?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik sta nu buiten de dancing kom dan als je durft
zullen we 50/50 doen? die van mij gaat te snelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:49 schreef amenth het volgende:
[..]
ja duurt wel paar min voldat ie goed is maar dan gaat gewoon goed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |