Preutse aseksuele mensen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:06 schreef Hakki het volgende:
[..]
![]()
als je dr zo over denkt vind je n piemel tegen je prostaat vast ook lekker
Wat een mongool deze man, hij denkt de echte Hollywood.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:25 schreef manusjehatte het volgende:
Als een patserige turk in holleywood een 16 jarig strak meisje kan regelen, moet je om zo'n klein detail niet zeiken. Vroeger kreeg je er ook een thermometer in door je moeder notabene. Je moeder heeft in je kont gezeten, hoor je.
quote:
Inderdaad, meisjes met erectieproblemen.quote:want ik krijg altijd erectie problemen als ik te veel drink. daarom expres niet te veel gedronken. Het meisje uit den haag echter wel.
quote:Op zondag 12 juni 2011 10:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Maar niet zo rampzalig als het vierde woord in de TT.
heb al met der gepraat ze pakt van week trein hier heen savonds ga gewoon nog keer steke alleen dit keer zonder zon eindequote:Op maandag 13 juni 2011 01:39 schreef gamezz het volgende:
chimeid zal ook wel geschrokken zijn van jouw reactie
ik ging stuk om dat plaatjequote:Op maandag 13 juni 2011 01:47 schreef VisserHenk het volgende:
[ afbeelding ]
Je ging zeker ook zo wapperen
E36 316. Zit al bedrading in ben ik achtergekomen. Heb alleen een versterker nodog.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:54 schreef amenth het volgende:
[..]
ik ging stuk om dat plaatje
is t nog gelukt met je audio installatie trouwens? welke bempie heb je nou
quote:Op maandag 13 juni 2011 02:46 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
Logo van Bayerische Motoren Werke met een Turkse vlag erin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |