Wat bedoel je met normaal ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:55 schreef Doler12 het volgende:
Kan iemand mij tenminste een normale Turkse film aanraden? Die ene met die Koerdisch baby in de wasmachine () was wel aardig.
Het is altijd een vriend...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef amenth het volgende:
Hij is homo boeie ik ben enige patser turk die dat niet boeid denk ik kan die nix aan doen weet je weet ik doordat een vriend van me zn neef ook homo is is wel raar maar je doe er niks aan weet je
zarGon: denk je dat er mensen op de maan wonenquote:
Ja!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel, geen idee wat ik als laatste had ingesteld. Is het die combo-vlag ?
Vertaal dit is met Bing (je weet togg, die van Microsoft), en dan zonder 'yaw'. WTF slaat dat opquote:
Wel een beetje ongemakkelijk toeval onze twee filmpjes naast elkaar, vind je nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Linkse propaganda WTF, het is geen fabeltje
Inderdaad toevallig!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wel een beetje ongemakkelijk toeval onze twee filmpjes naast elkaar, vind je niet
Ja dat is ook een nogal apart verhaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Inderdaad toevallig!
Maar qua ongemak ben ik even blijven hangen bij de Turkse generaals zonder baan, goed moment voor een Armeense invasie lan!
Mooi gebaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:22 schreef De_Nuance het volgende:
Vind toch dat wij ook even aan de in Noorwegen doodgeschoten Gizem moeten denken
Wát?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:05 schreef amenth het volgende:
Als je geen vijhande heb sta je niet goed op voor je zelf echt wacke grap zargon
huh? Ik snap de zin niet helemaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi gebaar.
Hm. Toch wel raar. Niet (genoeg) stilstaan om even te beseffen hoe het eigenlijk allemaal in elkaar zit. En dat je dan door alleen zoiets eraan herinnerd wordt/kan worden.
Turksquote:Wat is jouw afkomst, trouwens?
Het leven, mên, het leven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
huh? Ik snap de zin niet helemaal.
[..]
Turks
O zo.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:22 schreef De_Nuance het volgende:
Vind toch dat wij ook even aan de in Noorwegen doodgeschoten Gizem moeten denken
Alsof Gizem het bezit is van Turkije of zoquote:Turkish nation commiserate with you and your people. And we really appriciate your tribute to Gizem. RIP...
Ja dat is wel een debiele reactie, maar goed verder een mooi gebaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:42 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Alsof Gizem het bezit is van Turkije of zo!!! Turken
!!!! Echt soms is het gewoon te veel.
Als de Turkse media dit filmpje vindt weet je bij voorbaat al welke foto's ze gaan weglaten
Zou ze in Turkije begraven zijn?
Oprotten met de leger.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:38 schreef BradSpit het volgende:
ik vind dat we stil moeten staan bij het vertrek van de Turkse legertop![]()
Tsunami van islamisering..
Mooi filmpje inderdaadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:44 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja dat is wel een debiele reactie, maar goed verder een mooi gebaar.
De Turkse media heeft dit filmpje al vorige week gevonden. En volgens mij was er niks weggelaten.
Maar je licht wel meteen de debielste reactie uit, meeste reacties, ook van Turken zijn normaal.
quote:
Ja en eergisteren op éénvandaag. Kleine wereldquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Mooi filmpje inderdaad
Debiele reacties springen er meestal uit hè. En eerste pagina natuurlijk, ik ga niet 10 pagina's doorspitten om te zien wat Turken eventueel te zeggen hebben
Dit was vorige week op çanak?
Wat een debiele reactie. Iedereen weet dat de Turkse pers een voorkeur heeft voor westers uitziende Turkse meisjes.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Zonde van die Turkse/Noorse Breezah, jammer voor de Turkse pers dat ze geen martelaar met een doekdoek om was
Dit filmpje was op EenVandaagquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja en eergisteren op éénvandaag. Kleine wereld
Turks nieuws praat nu weer over andere slachtoffer -> http://dunya.milliyet.com(...)/1420378/default.htm
Tenzij het Kanal 7 of STV isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat een debiele reactie. Iedereen weet dat de Turkse pers een voorkeur heeft voor westers uitziende Turkse meisjes.
Zelfs bij hun heb ik mijn twijfels.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit filmpje was op EenVandaagOké, da's best vreemd
Ook net als ik een aantal dagen niet kijk
Goede foto in die link
[..]
Tenzij het Kanal 7 of STV is
Nou nee hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat een debiele reactie. Iedereen weet dat de Turkse pers een voorkeur heeft voor westers uitziende Turkse meisjes.
Je hebt er duidelijk geen verstand van.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou nee hoor
De voorkeur om te presenteren etc ja want is mooi
Maar als het om het foute buitenland gaat, een slachtoffer van een anti-islamiet dan is er geen mooier slachtoffer dan een vrome moslima (AK meiske!)
Niet zomaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:55 schreef Doler12 het volgende:
10% van alle Turkse officieren zitten in de bak.
Maar dat is toch het Koerdische meisje uit Irak?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja en eergisteren op éénvandaag. Kleine wereld
Turks nieuws praat nu weer over andere slachtoffer -> http://dunya.milliyet.com(...)/1420378/default.htm
In een Islamitisch land?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:38 schreef BradSpit het volgende:
ik vind dat we stil moeten staan bij het vertrek van de Turkse legertop![]()
Tsunami van islamisering..
De nuancequote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Kijk hoe goed ze zich heeft aangepast en toch worden ze niet geaccepteerd.
En daar stopt het alweerquote:
Staat ook in dat artikelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:58 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maar dat is toch het Koerdische meisje uit Irak?
Nationalistische martelaarschap is in Turkije anders wel gecombineerd met het geloof - in hun beleving -.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen verstand van.
Je kan dit net zo goed andersom redeneren. Kijk hoe goed ze zich heeft aangepast en toch worden ze niet geaccepteerd. Is ook sensatie media. Zoals ik al zei in de Turkse media zie je amper vrouwen met hoofddoeken. Zowel niet als presentator als wanneer er iets ergs gebeurd. En islamitische martelaarschap zul je al helemaal niet zien. Wel nationalistische martelaarschap 'onze soldaten' etc.
Maar goed beetje onzinnige discussie.
Ja klopt maar er wordt zelden nadruk gelegd op religie. Het speelt echter wel zeker mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nationalistische martelaarschap is in Turkije anders wel gecombineerd met het geloof - in hun beleving -.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |