Wat bedoel je met normaal ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:55 schreef Doler12 het volgende:
Kan iemand mij tenminste een normale Turkse film aanraden? Die ene met die Koerdisch baby in de wasmachine () was wel aardig.
Het is altijd een vriend...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef amenth het volgende:
Hij is homo boeie ik ben enige patser turk die dat niet boeid denk ik kan die nix aan doen weet je weet ik doordat een vriend van me zn neef ook homo is is wel raar maar je doe er niks aan weet je
zarGon: denk je dat er mensen op de maan wonenquote:
Ja!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel, geen idee wat ik als laatste had ingesteld. Is het die combo-vlag ?
Vertaal dit is met Bing (je weet togg, die van Microsoft), en dan zonder 'yaw'. WTF slaat dat opquote:
Wel een beetje ongemakkelijk toeval onze twee filmpjes naast elkaar, vind je nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Linkse propaganda WTF, het is geen fabeltje
Inderdaad toevallig!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wel een beetje ongemakkelijk toeval onze twee filmpjes naast elkaar, vind je niet
Ja dat is ook een nogal apart verhaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Inderdaad toevallig!
Maar qua ongemak ben ik even blijven hangen bij de Turkse generaals zonder baan, goed moment voor een Armeense invasie lan!
Mooi gebaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:22 schreef De_Nuance het volgende:
Vind toch dat wij ook even aan de in Noorwegen doodgeschoten Gizem moeten denken
Wát?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:05 schreef amenth het volgende:
Als je geen vijhande heb sta je niet goed op voor je zelf echt wacke grap zargon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |