quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
dat zal je leren!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:57 schreef TWP het volgende:
Ik zat rustig op de lapo te hunten, kom je er weer tussendoor
Want je gaat naar Foster the People? Of andere reden?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:58 schreef Gewoonik het volgende:
ik moet de wombats op vrijdag helaas missen. maar seasick steve hebben ze keurig gepland.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:59 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt blij met de programmering! Geen herhaling van grote bands zoals op Werchter maar veel nieuwe bandjes checken
Feestquote:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 28-07-2011 om 16:36:47De Lowlands Mobile Guide (app) is live! SMS LOWMAP naar 3010 of zoek op Lowlands 2011 in de iStore en Android Market #LL11 reageer retweet
nee dusquote:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 28-07-2011 om 17:02:58@TOmvadek Nee, die is er dit jaar niet meer reageer retweet
ik weiger om rond één uur in de rij te gaan staan bij de festival ingang. Dan maar bier drinken bij de tent.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:59 schreef TWP het volgende:
[..]
Want je gaat naar Foster the People? Of andere reden?
lijkt me ook zo kut om in die massa te staan, ik ga rond een uur of 3 pas het terrein op.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
ik weiger om rond één uur in de rij te gaan staan bij de festival ingang. Dan maar bier drinken bij de tent.
en bier bestellenquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:01 schreef CherryLips het volgende:
En in die tijd moet ik dan ook nog een chocolademuffin en aardbeiensmoothie wegwerken, dat haal ik nooit
Rebels.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
ik weiger om rond één uur in de rij te gaan staan bij de festival ingang. Dan maar bier drinken bij de tent.
Waarschijnlijk Stanley en de Menzo's.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:45 schreef vault_tec het volgende:
Wat is nou de vervanger van bullet for my valentine?!
Nu al een godsgruwelijke hekel aan die gasten. Hoe kunnen ze dit boeken.quote:
Tenenkrommendquote:
Selah Sue in drie jaar:quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:41 schreef Fuszy het volgende:
Graffiti6 van de lima naar de alpha vind ik ook wel opmerkelijk in één jaar tijd. Al waren ze er vorig jaar als vervanger volgens mij.
Hou rekening met het gebrek aan beter in de alpha...quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Selah Sue in drie jaar:
Lima -> India -> Voorlaatste in de Alphadat is echt giga promotie
Ja maar dit is wel ongekend, net voor de afsluiter. Dat is afgezien van het gebrek aan absolute toppers toch een vrij prominente plek. Wel terecht natuurlijk dat ze WT ingehaald heeftquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:14 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hou rekening met het gebrek aan beter in de alpha...
Zit er betekenis in de volgorde van de spelende bands?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:16 schreef rubbereend het volgende:
Ja maar dit is wel ongekend, net voor de afsluiter. Dat is afgezien van het gebrek aan absolute toppers toch een vrij prominente plek. Wel terecht natuurlijk dat ze WT ingehaald heeft
mwah beetje. De grootsten staan natuurlijk niet als opener. Maar volgens spreiden ze ook wel een beetje in stijlen, dat er een beetje afwisseling in zitquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Zit er betekenis in de volgorde van de spelende bands?
Ben ook benieuwd ja. Ik hoop op een muisstille Bravo, maar dat zal wel lastig worden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:35 schreef kciR het volgende:
En James Blake om 16u, dat had ik ook echt niet verwacht.. even kijken hoe dat gaat uitpakken.
Kei hard eens. Gelukkig hoef ik er niet naartoe, er zijn genoeg andere opties.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef Wokker het volgende:
Wat ik het meeste erge vind is dat lowlands zingt weer terug is. Wat een verschrikkelijk concept is dat zeg....
Daar heb jij last van? Uit je post maak ik verder op dat je er in elk geval wel eens bijgeweest bentquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef Wokker het volgende:
Wat ik het meeste erge vind is dat lowlands zingt weer terug is. Wat een verschrikkelijk concept is dat zeg....
Heb me daar al 2 keer goed vermaakt. Als je het niet leuk vindt, dan moet je gewoon niet gaan. Er is genoeg te doen op Lowlands. Voor ieder wat wilsquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef Wokker het volgende:
Troost je, dit jaar is het voor het laatst volgens de beschrijving.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef Wokker het volgende:
Ik ben ook benieuwd!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja hoi iPhone hacknerd,
Je weet vast wel een manier om uit te zoeken welk blokkenschema-app het meest batterijvriendelijk is, de officiële of die van Lowlove.
Dank
Ja, ik snap ook niet waarom er nog geen iphone-hackz0r heeft gereageerd. Dit is de enige keer in je leven dat je 1337-skilzz gewaardeerd gaan worden, doe je best!quote:
Ook als die app er niet was had je eenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:01 schreef julian6 het volgende:
Gvd ik wil die app ookhad een iphone moeten kopen
Enige echte roadtrip nummer:quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:05 schreef friekin_ het volgende:
Dus, ik ben bezig met het maken voor Lowlands roadtrip cd's. Ik heb er nu 1 met alleen maar kneiters van zanger Rinus, zanger Bob en Tuut chips. Nog suggesties?
Stoopjes natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:05 schreef friekin_ het volgende:
Dus, ik ben bezig met het maken voor Lowlands roadtrip cd's. Ik heb er nu 1 met alleen maar kneiters van zanger Rinus, zanger Bob en Tuut chips. Nog suggesties?
quote:
Gras. Liggen. Bier. Muziek. Chill.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De dijk helemaal? Zo'n hekel aan 'r?
Ik gokte eigenlijk dat hij dat ook bedoelde, maar kan het mis hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jamaar dat kan op de heuvel naast de Alpha toch ook wel?
Klagen over Selah Sue op dat tijdstip maar niet over de traagheid van Elbow?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap dat Selah Sue als voorlaatste in de Alpha dus echt niet he. Willen ze iedereen een beetje op tijd in bed hebben of zo? Op dat tijdstip wil je feesten, springen en dansen. Selah Sue is echt WAY te duf en langzaam op die plek. Dat is een typische middag lekker op de dijk chill artiest. Ik snap het niet.
dan ga je naar een tent waar dat isquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap dat Selah Sue als voorlaatste in de Alpha dus echt niet he. Willen ze iedereen een beetje op tijd in bed hebben of zo? Op dat tijdstip wil je feesten, springen en dansen. Selah Sue is echt WAY te duf en langzaam op die plek. Dat is een typische middag lekker op de dijk chill artiest. Ik snap het niet.
Daar wil ik juist dit jaar wel eens naartoe gaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef Wokker het volgende:
Omdat ik Elbow een keer 's middags heb gezien en het prima klonk. Selah Sue heb ik al een keer als voorlaatste gezien en het veld leeg zien stromen (BFO).quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klagen over Selah Sue op dat tijdstip maar niet over de traagheid van Elbow?
Fantastische band maar minstens zo rustig.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 06:05 schreef LesbianVampireWeekend het volgende:
Selah Sue, tja ik zou er wel doen..
maar dat is dan ook alles. Waardeloos wijf verder
Ja, je zult maar Elbow na iets als The Offspring zetten ofzo, blijft er helemaal niks van over.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
Klagen over Selah Sue op dat tijdstip maar niet over de traagheid van Elbow?
Fantastische band maar minstens zo rustig.
Die zal we weer op Lowlands Rave draaien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of gaan ze Joost van Bellen weer eens opgraven voor dit jaar?
Wel als je in slaap bent gewiegt door selah suequote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik gok dat ik beide wel ga bekijken. Vind het beide leuke muziek en wanneer ze staan maakt nou ook niet veel uit. Tis niet alsof je na de Alpha-afsluiter naar je tent gaat
Ik denk wel dat er na Elbow een aantal mensen wakker gemaakt moet wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Tis niet alsof je na de Alpha-afsluiter naar je tent gaat
Altijd feest daarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:53 schreef Da hopman het volgende:
Nu de krant er is, begint het wel echt te kriebelen.
Zie opeens overal ook de ingang van lowlands verschijnen. Zelfs in een artikel op nu.nl over cypres
http://www.nu.nl/economie(...)akke-schakel-eu.html
[ afbeelding ]
Net als tornique vorig jaar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:53 schreef Da hopman het volgende:
Nu de krant er is, begint het wel echt te kriebelen.
Zie opeens overal ook de ingang van lowlands verschijnen. Zelfs in een artikel op nu.nl over cypres
http://www.nu.nl/economie(...)akke-schakel-eu.html
[ afbeelding ]
Net als tornique vorig jaar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Vorige jaren was hij 26 uur per dag open! In die laatste 2 uur trad Depeche Mode op.
quote:
Was op Dauwpop wel gaaf, zowel in het publiek als op het podiumquote:
Zeker. Beetje hetzelfde verhaal als met The Vaccines. Je krijgt een half uur hetzelfde liedje maar het is zeker gaafquote:
Ja heb eerder wat foto's aan ze verkocht, enorm relaxte lui.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Was op Dauwpop wel gaaf, zowel in het publiek als op het podiumDie band gewoon rondjes lopen en flauwe geintjes enzo.
Niet helemaal, was het maar zo. Ik vind van The Vaccines lang alle nummers niet even goed.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:05 schreef Bol_Wan het volgende:
Zeker. Beetje hetzelfde verhaal als met The Vaccines. Je krijgt een half uur hetzelfde liedje maar het is zeker gaaf
Merci!quote:
Huh oja ik zie het nou ook en friendly fires in de bravo.. ach ja het veranderd allemaal wel wat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Merci!
-edit-
Trentem. om half 4 smiddags iddwtf
-edit2-
Uiteraard doen ze één van de weinige alpha tent optredens die ik leuk vind samen met Aphex Twin (the Offspring)
-edit3-
Wat doet Chase and Status in de Grolsch tent? Lijkt me meer iets voor....hmmm bravo..? Nee toch niet.... maarja! WAT MAAKT T UUT!
Op de Lima schijnt het een succes geweest te zijn, de India was vorige keer bomvol en enthousiast maar dan zou ik zeggen probeer de Grolsch ergens overdag. Maar de facking Alphaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 06:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ik Elbow een keer 's middags heb gezien en het prima klonk. Selah Sue heb ik al een keer als voorlaatste gezien en het veld leeg zien stromen (BFO).
Die heb ik al twee keer een goeie (festival) show zien geven. Niet skippenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar wil ik juist dit jaar wel eens naartoe gaan
En James blake kan geskipt worden, die kreeg vernietigende recensies op Werchter.
quote:Lowlands-baas: PVV komt in de buurt van de NSB
Lowlands spreekt zich onomwonden uit tegen het kabinet en tegen Geert Wilders in het bijzonder. Volgens festivaldirecteur Eric van Eerdenburg staat de PVV 'dicht bij het gedachtegoed van de NSB'.
Volgens Van Eerdenburg heeft Lowlands nooit een politieke kleur gehad. "Iedereen mocht, en mag nog steeds, op ons festival zijn zegje doen. Ook Wilders is hier eens te gast geweest, jaren geleden, toen hij nog niet zo naar fascisme leunde." Maar inmiddels is een grens bereikt en vindt Van Eerdenburg dat hij zich moet uitspreken.
De festivaldirecteur spreekt van een hetze die premier Mark Rutte (VVD), staatssecretaris Halbe Zijlstra (VVD) en Kamerlid Bart de Liefde (VVD) voeren tegen cultuur. De bezuinigingen op podiumkunsten en de btw-verhoging voor cultuur vindt hij inconsequent en dom. Volgens Van Eerdenburg is het kabinet overgeleverd aan de PVV.
"Die blonde volksverlakker krijgt in ruil voor de macht toch lekker zijn zin, powered by loze liberale mantra's en een gehoorzaam hakkelende staatssecretaris", staat in de festivalkrant. "Fok dat, zeggen 55 duizend Lowlanders."
Bang dat Lowlands zich ten onrechte uitspreekt namens alle bezoekers is Van Eerdenburg niet. "Wij nemen als festival stelling. Popfestivals hebben altijd al de tegencultuur vertegenwoordigd. Lowlands staat voor verbroedering en saamhorigheid, en daar staat de PVV haaks op."
Toch zijn ook PVV-stemmers welkom op het festival, dat van 19 tot en met 21 augustus in Biddinghuizen wordt gehouden. "Er zullen best wat mensen een kaartje hebben gekocht die op de PVV-stemmen. Zij zullen dan anders denken over politiek dan wij."
Wilders is niet onder de indruk van de uitlatingen van Van Eerdenburg. "Domkoppen heb je overal", laat hij in een reactie aan Novum Nieuws weten.
Inderdaad. Ik kom om muziek te horen en plezier te maken, niet om moralistisch geleuter over kunstsubsidies te horen. Twee jaar geleden kwam er al iemand naar me toe met een petitie tegen het kraakverbod. Die gast kon het niet verkroppen dat ik in principe voor een kraakverbod was. Ga toch weg, ik wil lol hebben hier. Politiek en Lowlands moeten ver weg van elkaar blijven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Zorg jij nu maar gewoon voor een goede line up
hij is verschrikkelijk goed en wat ie doet is 100% top.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:13 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Die heb ik al twee keer een goeie (festival) show zien geven. Niet skippen
waar vind je die?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
voor wie zich wil voorbereiden op Chase & Status: iTunes festival optreden kijken zou ik zeggen. Lekker man.
http://www.itunesfestival.com/gb/livequote:
Dus?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
hij is verschrikkelijk goed en wat ie dieet is 100% top.
Enigtse probleem is dat het na paar nummers ontzettend vervelend gaat worden. Krijg er te snel genoeg van.
thx gevondenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
http://www.itunesfestival.com/gb/live
Via daar kun je vast meer vinden
\
Ja dus: Via computer klikken, iTunes opent dan, Kasabian wegklikken en dan 'Ga naar artiest: Chase & Status' of scrollen naar 28 juli![]()
proest, ben jij ooit op lowlands geweest????quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Politiek en Lowlands moeten ver weg van elkaar blijven.
ik vind het ook debiel, organiseer gewoon een goed festival en ga niet een democratisch gekozen regering bashen. Erg zielig gedrag imoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
proest, ben jij ooit op lowlands geweest????
Ja, maar dat betekent niet dat ik dat gedeelte nooit eerder stom gevonden heb. En daarbij was dat altijd een open debat, geen partij gekozen door de organisatie. Ze schuiven nu heel gemakkelijk alles op Wilders af en verketteren hem en zijn aanhangers, vind ik een festivalorganisatie niet de juiste persoon voor. Wees een held en had hem uitgenodigd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
proest, ben jij ooit op lowlands geweest????
hij komt toch niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet dat ik dat gedeelte nooit eerder stom gevonden heb. En daarbij was dat altijd een open debat, geen partij gekozen door de organisatie. Ze schuiven nu heel gemakkelijk alles op Wilders af en verketteren hem en zijn aanhangers, vind ik een festivalorganisatie niet de juiste persoon voor. Wees een held en had hem uitgenodigd.
ik ook niet, maar de meerderheid blijkbaar wel. Daar moet je dan gewoon vrede mee hebben en niet je mening gaan opdringen aan mensen die daar helemaal niet op zitten te wachten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:14 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
en een democratisch gekozen regering bashen? Ik heb ze niet gekozen en EvE ook niet. Iedereen heeft recht op een mening en om die uit te spreken.
Een bepaalde meerderheid heeft soort van op deze partijen gestemd. Maar ik ken een boel.mensen die op vvd hebben gestemd en het niet eens zijn met dit kabinet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:23 schreef julian6 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar de meerderheid blijkbaar wel. Daar moet je dan gewoon vrede mee hebben en niet je mening gaan opdringen aan mensen die daar helemaal niet op zitten te wachten.
Er wordt overal op bezuinigd. Echt niet alleen Wilders z'n idee. Maar inderdaad, terug naar het festival.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:14 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Het is immers idd Wilders van wie deze bezuinigingen in cultuursector komen. Niet de VVD of CDA.
hij is er al eens geweest. En hoe weet jij dat ze hem voor deze editie hebben uitgenodigd? De directeur zegt zelf 'dat hij hem niet meer wilt hebben' daar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een bepaalde meerderheid heeft soort van op deze partijen gestemd. Maar ik ken een boel.mensen die op vvd hebben gestemd en het niet eens zijn met dit kabinet.
Wat eerder gezegd is, als Wilders een man was, was hij langs gekomen. Maar hij gaat nooit in discussie, en al helemaal niet op lowlands, waar hij het zwaar zou afleggen.
echt episch die koppenquote:
Haha, daar ben ik toen bij geweest. Was in de oude Lima (op de plek waar nu de India komt te staan). Wilders werd toen al zwaar beveiligd en kreeg heel wat ge-boe naar z'n hoofd.quote:
Verdiep je eens even in hoe een formatie werktquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:37 schreef julian6 het volgende:
[..]
hij is er al eens geweest. En hoe weet jij dat ze hem voor deze editie hebben uitgenodigd? De directeur zegt zelf 'dat hij hem niet meer wilt hebben' daar.
En de meerderheid van de VVD stemmers wil wel dit kabinet, anders was het er niet gekomen. Zo werkt democratie.
[..]
echt episch die koppen
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niets geconfronteerd willen worden met de bezuigingen op de kunstsubsidies en wel een een goed programma eisen.
Goed bezig jongens, jullie weten waar jullie over praten.
LL ontvangt geen subsidies. Daarnaast zijn 9 van de 10 kunstsubsidies volslagen debiel (muziekscholen bijvoorbeeld, slaat nergens op, gitaarspelen wordt wel gesubsidieerd maar tennissen niet).quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niets geconfronteerd willen worden met de bezuigingen op de kunstsubsidies en wel een een goed programma eisen.
Goed bezig jongens, jullie weten waar jullie over praten.
Dit dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |