hij is verschrikkelijk goed en wat ie doet is 100% top.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:13 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Die heb ik al twee keer een goeie (festival) show zien geven. Niet skippen
waar vind je die?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
voor wie zich wil voorbereiden op Chase & Status: iTunes festival optreden kijken zou ik zeggen. Lekker man.
http://www.itunesfestival.com/gb/livequote:
Dus?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
hij is verschrikkelijk goed en wat ie dieet is 100% top.
Enigtse probleem is dat het na paar nummers ontzettend vervelend gaat worden. Krijg er te snel genoeg van.
thx gevondenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
http://www.itunesfestival.com/gb/live
Via daar kun je vast meer vinden
\
Ja dus: Via computer klikken, iTunes opent dan, Kasabian wegklikken en dan 'Ga naar artiest: Chase & Status' of scrollen naar 28 juli![]()
proest, ben jij ooit op lowlands geweest????quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Politiek en Lowlands moeten ver weg van elkaar blijven.
ik vind het ook debiel, organiseer gewoon een goed festival en ga niet een democratisch gekozen regering bashen. Erg zielig gedrag imoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
proest, ben jij ooit op lowlands geweest????
Ja, maar dat betekent niet dat ik dat gedeelte nooit eerder stom gevonden heb. En daarbij was dat altijd een open debat, geen partij gekozen door de organisatie. Ze schuiven nu heel gemakkelijk alles op Wilders af en verketteren hem en zijn aanhangers, vind ik een festivalorganisatie niet de juiste persoon voor. Wees een held en had hem uitgenodigd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
proest, ben jij ooit op lowlands geweest????
hij komt toch niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet dat ik dat gedeelte nooit eerder stom gevonden heb. En daarbij was dat altijd een open debat, geen partij gekozen door de organisatie. Ze schuiven nu heel gemakkelijk alles op Wilders af en verketteren hem en zijn aanhangers, vind ik een festivalorganisatie niet de juiste persoon voor. Wees een held en had hem uitgenodigd.
ik ook niet, maar de meerderheid blijkbaar wel. Daar moet je dan gewoon vrede mee hebben en niet je mening gaan opdringen aan mensen die daar helemaal niet op zitten te wachten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:14 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
en een democratisch gekozen regering bashen? Ik heb ze niet gekozen en EvE ook niet. Iedereen heeft recht op een mening en om die uit te spreken.
Een bepaalde meerderheid heeft soort van op deze partijen gestemd. Maar ik ken een boel.mensen die op vvd hebben gestemd en het niet eens zijn met dit kabinet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:23 schreef julian6 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar de meerderheid blijkbaar wel. Daar moet je dan gewoon vrede mee hebben en niet je mening gaan opdringen aan mensen die daar helemaal niet op zitten te wachten.
Er wordt overal op bezuinigd. Echt niet alleen Wilders z'n idee. Maar inderdaad, terug naar het festival.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:14 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Het is immers idd Wilders van wie deze bezuinigingen in cultuursector komen. Niet de VVD of CDA.
hij is er al eens geweest. En hoe weet jij dat ze hem voor deze editie hebben uitgenodigd? De directeur zegt zelf 'dat hij hem niet meer wilt hebben' daar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een bepaalde meerderheid heeft soort van op deze partijen gestemd. Maar ik ken een boel.mensen die op vvd hebben gestemd en het niet eens zijn met dit kabinet.
Wat eerder gezegd is, als Wilders een man was, was hij langs gekomen. Maar hij gaat nooit in discussie, en al helemaal niet op lowlands, waar hij het zwaar zou afleggen.
echt episch die koppenquote:
Haha, daar ben ik toen bij geweest. Was in de oude Lima (op de plek waar nu de India komt te staan). Wilders werd toen al zwaar beveiligd en kreeg heel wat ge-boe naar z'n hoofd.quote:
Verdiep je eens even in hoe een formatie werktquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:37 schreef julian6 het volgende:
[..]
hij is er al eens geweest. En hoe weet jij dat ze hem voor deze editie hebben uitgenodigd? De directeur zegt zelf 'dat hij hem niet meer wilt hebben' daar.
En de meerderheid van de VVD stemmers wil wel dit kabinet, anders was het er niet gekomen. Zo werkt democratie.
[..]
echt episch die koppen
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niets geconfronteerd willen worden met de bezuigingen op de kunstsubsidies en wel een een goed programma eisen.
Goed bezig jongens, jullie weten waar jullie over praten.
LL ontvangt geen subsidies. Daarnaast zijn 9 van de 10 kunstsubsidies volslagen debiel (muziekscholen bijvoorbeeld, slaat nergens op, gitaarspelen wordt wel gesubsidieerd maar tennissen niet).quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niets geconfronteerd willen worden met de bezuigingen op de kunstsubsidies en wel een een goed programma eisen.
Goed bezig jongens, jullie weten waar jullie over praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |